kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Eka tul mieleen vittuilukortti.Ruutuässä ja pataseiska?
Eka tul mieleen vittuilukortti.Ruutuässä ja pataseiska?
Mä ottaisin noista ilman muuta ton tyynyn
Sulle mä suosittelen tota fleece kerrastoa vaikka se onkin vähän arvokkaampi :thumbup:Veikkaan että serveri on törnimäisen kokoomuslainen.
Selvä. Sitten jäämme jännityksellä odottamaan tarttuuko joku tuohon keskimmäiseen, ja kaikkein edullisimpaan, tarjoukseen.Ostan kerraston pois niin saa silmänruokaa hottiksesta.
Muistan kun markoj ja Frank kinastelivat Nuvolarista.Mä oon nyt lukenu tätä Fangion vimpasta mestaruudesta lähtien.
Aattelin jos parin vuoden päästä rekkais.
Lus lääkärinkäynti session jälkeen.Selvä. Sitten jäämme jännityksellä odottamaan tarttuuko joku tuohon keskimmäiseen, ja kaikkein edullisimpaan, tarjoukseen.
Tuahan on ihan selkeesti Károly Garam :eek!::eek!::eek!:
Onko toi 9 :- sopiva hinta siitä?Tuahan on ihan selkeesti Károly Garam :eek!::eek!::eek!:
Siitä vaiko "siitä"?Onko toi 9 :- sopiva hinta siitä?
Ei, vasemmistodemari eli tiukka SKDL on jäsenkirjassa :ahem:Veikkaan että serveri on törnimäisen kokoomuslainen.
Jos joku haukkuu mun eukkoani ryssäksi niin pieleen vetää. Itse en ole häntä koskaan poliittisesti ohjannut, mutta hän itse kertoo aristokraattisten vanhempiensa aiemmin kyllä ohjailleenEi, vasemmistodemari eli tiukka SKDL on jäsenkirjassa :ahem:
On jopa oma kotiryssä kuulemma hällä, tosin vaimona.
Upeeta, että kohdallesi on osunut fiksu mimmi :thumbup:Joo sama. Tai siis olin kerran yhden naisen kanssa jotakuinkin silleen ja se oli kova aristokatit-fani.
Kaikkeen sitä kaistaa tuhlataankin.