Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Ilmoittakaa, että olette hengissä. Jos olette esim. karbialla, niin ilmoittakaa olevanne hengissä esim. karbialla.
Oon miettinyt samaa. Monellahan ei ole irl-kontakteja forumisteihin, joten emme voi tietää vaikka mitä olisi tapahtunut.Tästä tuli mieleen että pitäisi olla ns. varamiessysteemi eli jokaisella forumistilla on varamies, jolle pitää ilmoittaa jos jotain sattuu tai jolle lähetetään testamentti jos henki lähtee.
Niin paitti että jos mulle sattuu jotain todella ikävää, niin en varmaan oo kyllä ilmoittelemassa varamiehelläkään...Tästä tuli mieleen että pitäisi olla ns. varamiessysteemi eli jokaisella forumistilla on varamies, jolle pitää ilmoittaa jos jotain sattuu tai jolle lähetetään testamentti jos henki lähtee.
Omassa testamentissäni lukee "Potta: Albertille".
Tätä juuri tarkoitin.Ehkäpä he vain ovat kyllästyneet forumin luokattomaan tasoon ja passiivis-aggressiiviseen ilmapiiriin?
Niin tai sun 100 000 rajaa.Josko ne oottelee helteitä tai vaikeita puhekielen sanoja?
*tykkää*Niin tai sun 100 000 rajaa.
Mä oon ihan aidosti aggressiivinen. Passiivisuus on niin last season.Ehkäpä he vain ovat kyllästyneet forumin luokattomaan tasoon ja passiivis-aggressiiviseen ilmapiiriin?
Kop.*tykkää*
Mää, mutta sehän siirty toiselle foorumille, ei kuallu.Eikö kukaan kaipaa Folloa?
Ei liene kellekään epäselvää että näin on.Niin tai sun 100 000 rajaa.
Aika passiivisaggressiivisesti ilmaistu. Eika tasoltaan kovin korkealuokkaisesti. Niinkuin tää mun viestikin. Aletaan hei aktiivisaggressiivisiksi, niin jos Olga ja ITG sitten tulisivat takaisin. Foorumin taso kun joka tapauksessa on se mikä on eikä muuksi muut(t)u(ne).*tykkää*