Il Tempo Gigante & Olga

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ilmoittakaa, että olette hengissä. Jos olette esim. karbialla, niin ilmoittakaa olevanne hengissä esim. karbialla.
 

Örfil

Guest
Tästä tuli mieleen että pitäisi olla ns. varamiessysteemi eli jokaisella forumistilla on varamies, jolle pitää ilmoittaa jos jotain sattuu tai jolle lähetetään testamentti jos henki lähtee.
Omassa testamentissäni lukee "Potta: Albertille".
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Vaimo tulee tänne huutamaan haulikkomiestä, mikäli menetän surmani ennenaikaisesti.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tästä tuli mieleen että pitäisi olla ns. varamiessysteemi eli jokaisella forumistilla on varamies, jolle pitää ilmoittaa jos jotain sattuu tai jolle lähetetään testamentti jos henki lähtee.
Oon miettinyt samaa. Monellahan ei ole irl-kontakteja forumisteihin, joten emme voi tietää vaikka mitä olisi tapahtunut.

Mulla on Olgan postiosoite, jos laitan sille kortin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tästä tuli mieleen että pitäisi olla ns. varamiessysteemi eli jokaisella forumistilla on varamies, jolle pitää ilmoittaa jos jotain sattuu tai jolle lähetetään testamentti jos henki lähtee.
Omassa testamentissäni lukee "Potta: Albertille".
Niin paitti että jos mulle sattuu jotain todella ikävää, niin en varmaan oo kyllä ilmoittelemassa varamiehelläkään...

Olgan ja Ilpon tapauksessa uskon kyseessä olevan täysin harkitun vetäytyminen. En välttämättä edes ihmettele, vähääkään. Mikäli teoriani pitää paikkansa, tekevät mahdollisen paluun, kun/jos aika on taas forumilla kypsempi.

Tämä siis vailla minkäänlaista oikeaa tietoa. Pelkkää mutua.

Terveiset kuitenkin kummallekin, koska todennäköisesti kuitenkin sillointällöin vilkuilevat, josko on peräänhuudettu.

Varmuuden vuoksi vielä hakusanoja kummallekin:
Olga
Il Tempo Gigante
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Ehkäpä he vain ovat kyllästyneet forumin luokattomaan tasoon ja passiivis-aggressiiviseen ilmapiiriin?
 

Örfil

Guest
Voitaisiin sopia suoralla kansanäänestyksellä että ma-la saa vain hassuttelupostailla.
Su 12-14 possessiivissuffiksi postaukset.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Eiks se oo sama asia?
Itse asiassa tuohan onkin oiva kiertoilmaus:
- Kuulepas Keimo-Zansibar, kun mummo on nyt lähtenyt toiselle forumille. Mummo on vaihtanut palveluntarjoajaa. Mummolta loppui laajakaista.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Aika passiivisaggressiivisesti ilmaistu. Eika tasoltaan kovin korkealuokkaisesti. Niinkuin tää mun viestikin. Aletaan hei aktiivisaggressiivisiksi, niin jos Olga ja ITG sitten tulisivat takaisin. Foorumin taso kun joka tapauksessa on se mikä on eikä muuksi muut(t)u(ne).
 
Ylös