7son7
Well-known member
Eihan kukaan huijaa kaikkia mukaan. IPCC on poliittinen jarjesto, ei tieteellinen jarjesto. IPCC itse ei tee tutkimustyota vaan kutsuu itse paattamiaan henkiloita tyostamaan raporttinsa. Tama ilman muuta, hyva Archie, vaikuttaa siihen mika julkaisun lopputulos on. IPCC on alusta lahtien kutsunut vasemmalle kaantyneita tutkijoita tyostamaan raporttejansa. Heita jotka kirjoittavat mita IPCC haluaa heidan kirjoittavan. Joka luvussa on vain 3-6 paaeditoria jotka paattavat mitka julkaisut hyodynnetaan ja mitka hylataan. Taman takia IPCCn nakemys on vain heidan itse kutsumiensa henkiloiden nakemys. Jos lukisit puolueettomien tarkastajien ehodtukset ja IPCCn vastaukset ja hylkaykset niin naet kylla itsekin miten yksipuolinen IPCCn nakemys on. Nama kaikki on nykyaan netissa IPCCn sivustolla luettavissa.
Mita taas HEIHIN niin senkin jo kirjoitin viestissani. Vasemmalle taipuvat henkilot yleisesti. Jos haluat nimia niin ehdotan etta luet tiivistelman jonka olen tahan toikkiin liittanyt joku puoli vuotta takaperin. Siina selvitetaan ketka olivat ne henkilot jotka taman ilmastopolemiikin 70-luvulla aluille laittoivat.
Ei muuta kun opiskelemaan Archie :thumbup:
Mita taas HEIHIN niin senkin jo kirjoitin viestissani. Vasemmalle taipuvat henkilot yleisesti. Jos haluat nimia niin ehdotan etta luet tiivistelman jonka olen tahan toikkiin liittanyt joku puoli vuotta takaperin. Siina selvitetaan ketka olivat ne henkilot jotka taman ilmastopolemiikin 70-luvulla aluille laittoivat.
Ei muuta kun opiskelemaan Archie :thumbup: