Ootko ihan tosissas? Siis edellä ajavan kuskin pitäisi valita mutkaan hunompi ajolinja ja tällä lailla antaa takana tulevalle etulyöntiaseman, jotta takana tuleva ei ajautuisi ulos. Jos on niin tyhmä, että yrittää ohi sellasessa paikassa (ulkokautta mutkassa jossa ajolinja menee reilusti kanttareen yli) kun Montoya yritti tänään, niin on pakkoa kärsiä seuraamuksista.Wilpuri sanoi:
Vaikka tuollaisissa tilanteissa kiilaamalla pitää saa pidettyä omat asemat huomattavasti vahvempana, niin Schumacherin olisi mielestäni pitänyt kääntää jyrkemmin mutkassa ja hänen kiihdytyksensä mutkasta olisi siten kaikinpuolin sujunut hitaammin ja Montoyalla olisi ollut luonnollisesti tuosta johtuen sitten hyvät saumat päästä ohitse. Tuolla lailla toivoisin joka ikisen kuljettajan kisailevan lähitilanteissa. Oli kyseessä sitten kuka tahansa kuljettaja (kyllä, tuli kritisoitua sitä Räikköstäkin siellä viime vuoden Australian GP:ssä). Samalla lailla kuin näen vaikkapa "jarrutestauksen" vääräksi, niin myös tuo kiilailu (varsinkin noin selkeässä muodossa) on mielestäni väärin.
Tän koko tyypin on pakko olla puhdas provo-kakkosnikki. Ei noihin sen juttuihin viitti edes vastata.Schumifani sanoi:Ootko ihan tosissas? Siis edellä ajavan kuskin pitäisi valita mutkaan hunompi ajolinja ja tällä lailla antaa takana tulevalle etulyöntiaseman, jotta takana tuleva ei ajautuisi ulos.
Ja tästä muistamme hyvänä esimerkkinä Span kisan vuodelta 2000:thumbup:Valde sanoi:Schumi ajoi Mikan kanssa yleisesti ottaen aika siististi johtuen Mikan rehtiydestä,
Jospa muutan muotoon + + + "Schumin Ferrari" javermula sanoi:Nuo meni nyt kyllä väärinpäin. Schumi ajoi puhtaan hyvän kisan niinkuin lähes kaikki kuljettajat. Miksei esim. Kimi saanut 3+++?
Ferrari sen sijaan oli aivan ylivoimanen.
Rubensiin vertaamalla ei kannata perustella, koska auto oli aivan eri asetuksissa, sen näki paljain silmin.
Tämä on hyvä esimerkki siitä miten erilailla nämä tilanteet voi nähdä. Minä olen kyllä sitä mieltä, että Kimi ajoi tuossa tilanteessa kuin Schumia ei olisi ollut olemassakaan, ts. ei jättänyt yhtään tilaa ja Schumin oli pakko vain ajaa suoraan. Tämä ei tosin minua henk.koht. haitannut.Karpow sanoi:Australiassa 2003 Kimi kyllä jätti tilaa Schumille. Schumi jarrutti itse itsensä pihalle. Schumi oli nurtsilla ja vasta sen jälkeen Kimi palasi mutkan sisälinjalle. :frank:
Jos sen ajon jättäis pois, eli pelkkä Schumin Ferrari :dunno:kouvotsvoni sanoi:Jospa muutan muotoon + + + "Schumin Ferrari" ja
+ Schumin AJO?
Ja jo ennen Buttonin varikolle menoa. Jensonihan pääs alussa muutaman sekunnin karkuun mutta Sumi otti kiinni jo ennen sitä Buttonin varikkokäyntiä ja oli ihan selvä jo että ohi tullaan menemään. Harmittaa vaan että itellä ei ollu uskoa Nappiin edes senverran että olisin laittanu kakkoseks vetokupongille.Leeds sanoi:Valitettava ja pelottava totuus on, että Skummeli ajoi "täysillä" ainoastaan muutamat kierrokset Buttin varikolle menon jälkeen ja oman varikkokäyntinsä jälkeen.
Hi Hi:ahem:MaranelloRed sanoi:Misukat näyttivät toimivan Brisuja parermmin noin kahden kierroksen ajan. Sitten homma tasoittui.
Schumin vauhti oli kovaa vain silloin kun siihen todella oli tarvetta. Heti Buttonin mentyä ekalle stopille alkoi tapahtua.
Nasun vihjailut on taas sitä ittiään. Hohoi hohoi ja hohoi. Keksi jotain muuta. Ei ollut väliä mikä stintti Schumilla oli kyseessä niin auto kulki suvereenia huippuvauhtia kun rata edestä tyhjeni. Karu totuus.