Suunnilleen saman verran bensaa barreissa toisessa harjoituksessa kuin Shumilla ekassa.ronnet sanoi:Toi ekan harjoituksen aika Schumilla oli tyhjällä tankilla melkein ? Voiko joku hienon tv systeemin omaava vahvistaa?
Suunnilleen saman verran bensaa barreissa toisessa harjoituksessa kuin Shumilla ekassa.ronnet sanoi:Toi ekan harjoituksen aika Schumilla oli tyhjällä tankilla melkein ? Voiko joku hienon tv systeemin omaava vahvistaa?
Ai , no sit 0,9 sekkaa vielä eroa sumin. Eli ei juhlita Hondaa vielä.Rusina sanoi:Suunnilleen saman verran bensaa barreissa toisessa harjoituksessa kuin Shumilla ekassa.
Niin mistäs te tiedätte millä bensakuormilla eri kuskit ajoi?:doubtful:Rusina sanoi:Suunnilleen saman verran bensaa barreissa toisessa harjoituksessa kuin Shumilla ekassa.
No ketuttaahan tuo varmasti meitä molempia. Onhan se nyt selvää.FO110K sanoi:totta, vihdosta viimein on BAR saanut tiimin toimimaan,
ja ilm. Hondallakin on sormensa pikkusen pelissä mukana
peukut pystyyn tuolle vauhdille :thumbup:
(mahtaa Jacquesia ketuttaa kuin oravaa kun käpy on jäässä nyt)
Edit: kumpaa Jaskaa tarkotin ni saa jokainen itse päättää...
ei näköyhteyttä.Mutta radan pinta :19 Ilma:20 radan kosteus 0 .Punainen sanoi:Millainen radan pinta on näin aamu tuimaan? Onko radalla kosteutta? Valottakaapa tilannetta ne joilla on "näköyhteys" radalle.
Radan lämpö 19 CPunainen sanoi:Millainen radan pinta on näin aamu tuimaan? Onko radalla kosteutta? Valottakaapa tilannetta ne joilla on "näköyhteys" radalle.
Asiahan ei tietenkään mistään muusta voi olla kiinni... näinhän se on nähtävä. Schumilla ei voi olla paremmat säädöt, pehmeämmät renkaat, eri taktiikka, tai uutta testattavaa osaa(tai Rubensin autossa) autossa... Ja minä taulapää olen vielä pitänyt Schumia Rubensia parempana ratin kieputtajanakin.formulastara sanoi:Vai että on sumi yllättäen sekunnin Rubensia nopeampi nykyään? Aika hassua kun monilla radoilla kaverit ovat ajaneet rinta rinnan, ja viime vuonna loppuvuodesta Rubens oli kirkkaasti Sumia edellä nopeudessa. Jepjep, TODELLA USKOTTAVAA. Snadisti mieleen hiipii jotkut JJ Lehto-ajat jolloin Lehdon ajokki oli ensin yhdessä kisassa sumin vauhdissa, sitten toisessa "yllättäen" sekunteja perässä.
Voi hohhoijaa, kukahan idiootti tuohon uskoo, että Sumi nyt vaan on niin nopea. Saa aikamoinen taulapää olla:yuck:
No mitenkä se nyt on mahdollista että kun Rubens meni jo viime kaudella kirkkaasti nopeudessa sumin ohi, niin yhtäkkiä kaveri on niin tässä kuin edellisessäkin kisassa SEKUNNIN hitaampi kierroksella. Uskokoon ken haluaa, saapahan aika hyväuskoinen hölmö olla...hjuw sanoi:Asiahan ei tietenkään mistään muusta voi olla kiinni... näinhän se on nähtävä. Schumilla ei voi olla paremmat säädöt, pehmeämmät renkaat, eri taktiikka, tai uutta testattavaa osaa(tai Rubensin autossa) autossa... Ja minä taulapää olen vielä pitänyt Schumia Rubensia parempana ratin kieputtajanakin.
Rubinho vain taitaa ottaa Sennasta painetta tänä viikonloppuna.