In Memoriam: MIKKO MAUNULA 20.09.1967-07.07.2007

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Hyvää Mikon päivää. Maailmassa on pieni kolo Mikon paikalla :(
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Luin aloitusviestin pari kertaa enkä vieläkään tajunnut, mitä tapahtui ja kenelle. Ilmeisesti 72:n läheinen henkilö kyseessä..

Otan osaa vaikka siitä on jo aikaa.
Aviomieheni menehtyi nopeasti edenneeseen vakavaan sairauteen, kun meistä oli vasta tullut perhe, tytär oli silloin 8,5 kk.

Kiitos osanotosta.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
3,5v. kulunut tänään. Aika paljon ollut mun unissa viime aikoina.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
4 vuotta kulunut tänään. Se oli tämmönen samanlainen kaunis kesäpäivä kuin tänäänkin. Kohta haudalle käymään.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
4 vuotta kulunut tänään. Se oli tämmönen samanlainen kaunis kesäpäivä kuin tänäänkin. Kohta haudalle käymään.
Fraasi, mutta toimiva: Aika on kulunut kuin siivillä. Kerro Mikolle terveiset.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
72:lla teknisiä ongelmia foorumille pääsyssä, joten kirjoitan hänen puolestaan.

Tänään on kulunut 5 vuotta Mikon kuolemasta. 72 on nyt lähdössä haudalle muistoa kunnioittaen.

Hiljainen hetki itsellänikin, muistoksi, ja lähden sen kunniaksi pitkälle pyörälenkille (ei sillä ettenkö olisi muutenkin mennyt). Muistoissani on myös Tose.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tämä tuli heti tänä aamuna herätessä mieleen. Muistan ja hiljenen. Hattukin sinkoutuu päästä normaalistani poiketen.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Haudalla käyty. Kiitos muistamisesta edelleen.
Ajatuksissa on.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tänään ois tullut 44v.
Tänään ois tullut 45 vuotta Mikolle mittariin. Täytyy myöntää, että mietin vieläkin näitä asioita, vaikka aikaa on kulunut 5 vuotta. Meidän piti olla yhdessä vanhaksi mummoksi ja papaksi, semmonen ajattelumalli on vaikee muuttaa, kun on ollut niin sitoutunut toiseen.

Hyvä elämä mulla on nyt kuitenkin, ja oon onnellinen.
Ehkä pidätte outona tms. mutta sanon kuitenkin, että Mikko vieraili eilen yöllä, oon varma siitä. Yön tunteina tunsin sellaisen lämpöenergian mun selän päällä, vähän semmosen mikä tulee jos joku laittaa käden selän päälle. Semmosta.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tänään 7.7. tuli kuluneeksi 6 vuotta Mikon poismenosta.
Kävin haudalla hiljentymässä.
Toivottavasti tekään ketkä Mikon tunsitte tai tiesitte, ette ole unohtaneet häntä.

Muisteloissamme m.a.m.
 
Ylös