In Memoriam: MIKKO MAUNULA 20.09.1967-07.07.2007

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Mikko ois täyttänyt tänään 46 vuotta.
Sitä toisinaan mietiskelen, että näkeeköhän se Pikkulikan koulunkäyntiä sieltä jostain.....? Haluan uskoa niin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mikko ois täyttänyt tänään 46 vuotta.
Sitä toisinaan mietiskelen, että näkeeköhän se Pikkulikan koulunkäyntiä sieltä jostain.....? Haluan uskoa niin.
Ohoh, sillä mun Nummelan tri-kaveri täyttää tänään 46 vuotta. Just pistin tekstaria kauden mestarille.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Mikko ois täyttänyt tänään 46 vuotta.
Sitä toisinaan mietiskelen, että näkeeköhän se Pikkulikan koulunkäyntiä sieltä jostain.....? Haluan uskoa niin.
Uskon kanssa että kyllä näkee.
Itselläni on ollut jo pienestä, kauan ennen ensimmäisen läheisemmän poismenoa (pappa 1997), olo/tuntemus/usko että jotain paljonkin on tämän maanpäällisen jälkeen (kun fyysinen ruumis kuolee). Joku toinen pieni ihminen voi leimata hulluksi tms. jos huvittaa, muttei tämä estä minua elämästä mitenkään normaalisti ja ihmisiksi täällä ja nyt. Kaikki aikanaan.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
7v: 07.07.07

Tänään on kulunut 7 vuotta.......
Kävin haudalla muutama päivä sitten.
Monia asioita, joita haluaisin kertoa Mikolle, ja lisäksi tytär kyselee isästä.
Tänään illalla aiomme katsella Mikon kuvia, me tehtiin pari viikkoa ennen hänen poismenoaan
isä-tytär -kuva-albumi, ja Mikko kirjoitti tytölle tulevaisuutta varten terveisiä ja elämänohjeita.
Niitä katsotaan taas.
 

Örfil

Guest
Heinäkuun alussa tuleepi aina Mikko-mies muistoihin mieleen.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tänään ois ollut 13-vuotis hääpäivä.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Mikko olisi täyttänyt tänään 47 vuotta.
 

Örfil

Guest
Mikko olisi täyttänyt tänään 47 vuotta.
Eikö meillä sen enempää ollut ikäeroa? Liian nuorena Mikko-poika läks :( Syyspoikia olimme siis molemmat. Minä kohta 52.

En muista oliko Mikko & Pirita, Tose vai Runski ekat forumistit jotka tapasin. Mutta huolestuttavasti on kalman viikate käynyt tässä viisikossa ja kaiken maailman taudit muistuttaneet elämän lyhykäisyydestä.
Mikko ja Tose siirtyneet Villiin Länteen, minä ja Runski ei niin kondiksessa.
Jatkoaikaa tarjoillaan vaan.

Anteeksi negikseni. Mutta eihän tämä elämä kellään hurraa huutoihin lopu.

Mikosta jäi mieleen se etten ollut sille yhtä reilu kuin se oli mulle ja se harmittaa jälkikäteen.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tänään 8 vuotta Mikosta. Bussissa kun näytin laitteelle lipun aamulla, kello väläytti 7.07.
Haudalle menossa tänään. Erityisesti muistan, miltä kesäilta tuoksui sinä kauniina iltana, kun hän siirtyi ajasta ikuisuuteen.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Mikko olisi täyttänyt tänään 48 vuotta.
 
Ylös