Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Irtisanoin tänään kaikki naapurit, jotta nousisin rikkaustilastoissa.
Sano irti kaikki samalta postinumeroalueelta ja häädä ne kodeistaan. Lisäksi lähetä vaimo ja lapset mieron tielle, niin ens kerralla edustat postinumerollasi kaikkia luokkia rikkaustilastossa.Irtisanoin tänään kaikki naapurit, jotta nousisin rikkaustilastoissa.
Eieiei mun firmani asiat ei koskaan vuoda tänne. Dont worry!Olin laittamassa Jonille CeeVeetä mutta vedin huulilta takas kun tajusin, että sehän epatto julkaisee mun työ- ja sukupuolitautihistorian sekä osoitteen täällä näin.
Pyrdeksi Pyrden paikalle. Kymppi kuussa ja meikän tunnarit f1-forumille.Eli Pyrden vakanssi ois nyt auki?
*hakee*
Vie Vuoden forumisti-äänestyksen pisteitten lasku kaiken aikasi?Työsuhteeni.
Kukas näitä laskee.Vie Vuoden forumisti-äänestyksen pisteitten lasku kaiken aikasi?
Tuo kanavapaketti piti olla katkolla kuunvaihteessa, mutta edelleen vain kanavat näkyy. Eipä sentään pitäisi näkyä laskussa, joten en kiukuttele.Irtisanoin tänään Welho Mix -kanavapaketin. Kun nuo Fyks-kisatkin kohta loppuu.
Samalla häipyy tosin Eurosportin kanavatkin, joten olen kohta täysin nettistriimien varassa futiksen osalta. Mitenköhän mä pärjään...?
Mullakin näkyi MAX vielä tämän kuun puolella ensimmäiseen tarkistusajoon asti.Tuo kanavapaketti piti olla katkolla kuunvaihteessa, mutta edelleen vain kanavat näkyy. Eipä sentään pitäisi näkyä laskussa, joten en kiukuttele.
Kohta paikallistaisto Fulham-Tottenham Maxilta.
Mikäs juttu tää on?Työsuhteeni.
Kyllä! Yhdessä sillan alle.Pyrde seuraa Al-setää "irti kapitalistin ikeestä"- operaatiossa.
Vaikuttais moowilta.Mikäs juttu tää on?
Sepä.Vaikuttais moowilta.
Irtisanoin tänään Welho Mix -kanavapaketin. Kun nuo Fyks-kisatkin kohta loppuu.
Samalla häipyy tosin Eurosportin kanavatkin, joten olen kohta täysin nettistriimien varassa futiksen osalta. Mitenköhän mä pärjään...?
No nyt se lopetti näkymisen. Siis melkein viikon verran sain hyvää nyt. Joko olen onnekas paskiainen tai todella taitava irtisanoja.Tuo kanavapaketti piti olla katkolla kuunvaihteessa, mutta edelleen vain kanavat näkyy. Eipä sentään pitäisi näkyä laskussa, joten en kiukuttele.
Kohta paikallistaisto Fulham-Tottenham Maxilta.
Täh? Ei kai toi voi olla mahdollista? Mistä mun viestit muka tulis?Tai sitten sua ei vaan ole olemassa.