Hyvinpä tuo tiesi osoitteen ja asumismuodon ja lämmitysjärjestelmän. Ihan puhdas kusetusyritys.Ensimmäisen kuukauden käyttösähköt veloituksetta ja jatkossa vähintään 5% edullisempaa kuin paikallisella sähköyhtiöllä 6kk hintatakuulla. Ja vieläpä 100% ekosähköä! Elämäsi diili meni ohi! On muuten menny soittolista vituiksi kun ei edes pitäisi omakotitaloasujille soittaa koska kulutus on lähes poikkeuksetta yli 10 000 kwh.
Jaa. Lienevät muuttaneet toimintamalliaan vielä härskimpään suuntaan tässä vuosien saatossa. Rahat ois muuten menneet ruotsiin.Hyvinpä tuo tiesi osoitteen ja asumismuodon ja lämmitysjärjestelmän. Ihan puhdas kusetusyritys.
Tuo lähinnä alleviivaa sitä mitä ajattelen puhelinmyyjistä.Yks nainen meijän konttorista oli aiemmin Fonectalla ollut töissä ja vaikkei itse puhelinmyyntiä tehnyt niin oli kuullut niitten puheluita. Kuulemma ihan tahallaan yrittävät saada asiakkaan ymmärtämään väärin, kunhan saavat sopimuspaperit lähetettyä. Siitä saavat provisionsa, sillä ei niin väliä, vaikka asiakas tilauksen heti peruisikin.
Epäilen vahvasti, että ainakin osa noista tekee tota duunia lähinnä juuri siksi, ettei muuta löydy eli kuuluu ryhmään "ellei ole ihan pakko". Helpompaa se paskanpuhuminen on kai kuitenkin puhelimitse kuin kasvotusten. Karkeasti liioitellenhan myyntihommat ovat aina jonkunlaista kusetusta. Jos ei muuta, niin keskitytään kehumaan tuotteen etuja ja samalla vaietaan haitat ja ongelmat, eräänlaista valehteluahan se tuokin on. Kaikenmaailman pölynimurikauppiaita :frank:Ei tuohon työhön kukaan oikeasti järjellä ja tunteella ajatteleva ihminen pysty, ellei ole ihan pakko.
Höpöllöpön ja plöö. Jokainen puhelinmyyntifirma maksaa vasta toteutuneista kaupoista. Toki toteutuneiden kauppojen määrä kasvaa mitä enemmän saa huijattua niitä sopimuspapereita kotiin jotka astuu voimaan jos niihin ei reagoi 14 vrk. kuluessa.Yks nainen meijän konttorista oli aiemmin Fonectalla ollut töissä ja vaikkei itse puhelinmyyntiä tehnyt niin oli kuullut niitten puheluita. Kuulemma ihan tahallaan yrittävät saada asiakkaan ymmärtämään väärin, kunhan saavat sopimuspaperit lähetettyä. Siitä saavat provisionsa, sillä ei niin väliä, vaikka asiakas tilauksen heti peruisikin.
Näin oli muuten meilläkin. Palautusoikeudesta ei saanut edes mainita jos ei asiakas erikseen kysynyt.Höpöllöpön ja plöö. Jokainen puhelinmyyntifirma maksaa vasta toteutuneista kaupoista. Toki toteutuneiden kauppojen määrä kasvaa mitä enemmän saa huijattua niitä sopimuspapereita kotiin jotka astuu voimaan jos niihin ei reagoi 14 vrk. kuluessa.
Puhelinmyynnissä kusettaminen ulottuu myös työnantajasta puhelinmyyjiin, eli todellakin maksetaan vasta toteutuneesta kaupasta ja monesti niitä peruuntuneita karhutaan seuraavistakin palkoista.
Toisaalta samalla linjalla voidaan jatkaa työnhakuun. Kukapa sitä työhaastattelussa ryhtyy kertomaan itsestään negatiivisia ominaisuuksia, paitti kysyttäessä ja silloinkin tuo tehdään niin, että postiivinen ominaisuus käännetään negatiiviseksi tyyliin: "olen joskus liiankin tunnollinen".
Tai ensitreffit: "moi, mä oon joni ja elän vanhempieni tuloilla ja retsottelen netissä mutsin ostamilla kuteilla. Lähetäänks sun luo paneen?"
Koko elämä on siis pelkkää kusetusta :thumbup:
Käytkö edes silloin tällöin niitä pilkkaamassa Elisa, Soneran tai DNA'n myymälöissä?Eli hirveesti en puhelinmyyjiä symppaa vaikka varmasti on tunnollisia opiskelijoita sun muita joukossa.
Ei pidä paikkaans'. Itse tein töitä 4 kuukauden ajan aikanaan ja ihan oli pohjapalkka. Myydyistä tuotteista tuli sitten provisio siihen päälle. Mun kohdalla ko. provikat jäi vähän nahkeahkoiksi.Jokainen puhelinmyyntifirma maksaa vasta toteutuneista kaupoista.
Pyryfin pointtina taisi olla mun käsityksen mukaan ainoastaan se, että noista peruutetuista tilauksista ei tule provikkaa.Ei pidä paikkaans'. Itse tein töitä 4 kuukauden ajan aikanaan ja ihan oli pohjapalkka. Myydyistä tuotteista tuli sitten provisio siihen päälle. Mun kohdalla ko. provikat jäi vähän nahkeahkoiksi.
Ihan ymmärrettävää ja suositeltavaa.En jaksanut lukea Pyryfin jorinoita.