Albert Oil
Hippi ja juntti
Niin. Mikähän toi Jonin firman ala mahtaa olla?
Muutama tuli taas irtisanottua tänään. Huomenna kuitenkin rekrymessuille etsimään tilalle uusia kykyjä mutta ei mitään 18v raakileita vaan 25-30 ammattilaisia mun firmaani.
Muutama tuli taas irtisanottua tänään. Huomenna kuitenkin rekrymessuille etsimään tilalle uusia kykyjä mutta ei mitään 18v raakileita vaan 25-30 ammattilaisia mun firmaani.
Niin. Mikähän toi Jonin firman ala mahtaa olla?
Jaa no kyllä mä sitten osaan.
Irtisanoin tänään Welho Mix -kanavapaketin. Kun nuo Fyks-kisatkin kohta loppuu.
Samalla häipyy tosin Eurosportin kanavatkin, joten olen kohta täysin nettistriimien varassa futiksen osalta. Mitenköhän mä pärjään...?
Eiks se oo joku kampaamotason pulju?
Työnantaja irtisanoi minut tänään. Oli tosin jo ennakkoon tiedossa.
Kampaamotason Panomiehet Ay
Et kai sä nyt ihan täysin. Kyllä Urkkaruutu näyttää parhaat palat Veikkausliigasta. Ingen panik sano.
Ensinnäkin: Veikkausliiga on tauolla. Toiseksikin: Mä en katso Urkkaruutua kuin ehkä vahingossa. Kolmanneksikään: Mun väittämähän oli virheellinen, sillä näkyyhän se yksi UCL-matsi per kierros kakkoselta, joten en siis aivan täysin striimien varassa ole.
Vähänks turvonneet nivelet. Olisko reuma?
Onko sun alias sattumalta Ola Pallonivel?
No eipä ole. Onko sun konetiskitabletti?