Isänpäivän aattona

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Isänä olohan on maailman paras asia miehelle. Kuitenkin aina jää juttuja, jotka ketuttavat iäisyyksiä. Isän velvollisuushan on aina pitää jälkikasvunsa puolta itseään säästämättä. Kuni siinä sitten syystä tai toisesta epäonnistuu, soimaa itseään vuosikausia.

Reilu kymmenen vuotta sitten olin koulun päättäjäiskekkereissä ja rehtori puhui, ettei koulussa ole kiusaamista. Olin noin kuukausi aiemmin ollut pojan luokanvalvojan kanssa höpinätuokiossa, jossa käsiteltiin lapseni kiusaamista. Luokanvalvoja oli vielä loppuesitykseen laittanut poikani pahimman kiusaajan avustajaksi, antamaan yksipyöräisen esitystä varten.

En ole vieläkään pystynyt antamaan anteeksi itselleni, etten keskeyttänyt rexin paskapuhetta ja kieltänyt poikaani antamasta yksipyöräistä kiusaajalleen. Soitin kyllä luokanvalvojalle tilaisuuden jälkeen ja haukuin pystyyn teostgaan. Mutta eipä se kuitenkaan helpottanut.

On se kumma, kuinka tekemättä jääneet asiat vainoavat koko loppuelämän. Siis ei se, että olisi tehnyt väärin, vaan se, ettei tehnyt.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
rehtori puhui, ettei koulussa ole kiusaamista
Legendaarista. Tuollaista sanoessaan kuka tahansa rehtori, missä tahansa koulussa tekee itsestään pellen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Legendaarista. Tuollaista sanoessaan kuka tahansa rehtori, missä tahansa koulussa tekee itsestään pellen.
Juhlapuheissa ei varmaan missään koulussa ole kiusaamista. Sitten vanhempainilloissa jauhetaan rettelönuorison tupakinpoltosta ja muusta, heidän vanhempansa eivät toki paikalla.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Legendaarista. Tuollaista sanoessaan kuka tahansa rehtori, missä tahansa koulussa tekee itsestään pellen.
Aivaqn, mutta kauankohan rexien höpinät jastkuisivat, jos aina joku vanhempi kimpoisi pystyyn ja huutaisi "PUHUT PASKAA".
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tekis mieli liittää tähän eräs sähköpostikeskustelu Hangon Keskuskoulun rehtorin kanssa koulukiusaamisesta, mutta lienee laitonta.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Aivaqn, mutta kauankohan rexien höpinät jastkuisivat, jos aina joku vanhempi kimpoisi pystyyn ja huutaisi "PUHUT PASKAA".
Se kajahtais muuten suvivirren alkutahdit just tuossa kohtaa. Vaikka oliskin joulujuhla.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Hyvää isänpäivää forumin isille! Hyvää Kristianin päivää forumin Krisulle!
Kiitos, ja nimpparionnittelut K.yrjolalle.

Edit: Pekoni-muna-aamupala kera mokkapalojen odotti mua, ja poika tuli herättämään kortin kera, jossa luki että: "Parasta isissä on se, että se tuntee kaikki autot ja autojen äänet".
 
Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Oonea fyks-forumin iseille!

Itsehän sain suklaata ja Pinjalta 2 kravattia (pahvista tehtyjä, toisessa oli jopa naru, jolla sen sai kaulaan roikkumaan.

ja aamusaunan :thumbup:

Jos jotain vois antaa poispäin, niin tää yskänuhaflunssalenssu olis kyllä ensinmäisten poisannettavien joukossa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Itse sain sen liekinheittimen creme bruleen tekemiseen ja dvd:eitä kertoen jatkosodasta.
 

Örfil

Guest
dvd:eitä kertoen jatkosodasta.
Kenen tekemiä, voitko katsoa? ;)

Mä sain koiraisänä meitin koiralta aamulla matkalaukkuvyön. Mun pojilta tuli tekstarit ja itte soitin faijalle.

Se ihmetyttää että mistä meidän koira on saanut rahaa ostokseen, sillä kun ei ole laisinkaan tuloja eikä saa viikkorahaa. Täytyy laittaa jatkossa lompakko parempaan talteen...
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kynttilä viety Hietaniemen muualle haudattujen ja menneiden sukupolvien muistomerkille. Aika paljon oli kynttilöitä jo puolenpäivän aikaan, mutta ei pyhäinpäivän (illan) vertaa jolloin kynttilämeri ylsi yli portaiden alas saakka.
 
Ylös