Isäinpäivä 2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikaisen tutkimuksen perusteella Olga ei ole ainoa, joka käyttää tuota isäinpäivä-muotoa. Joten muodosta viis ja onnea isille.

Eipä sitä toukokuun juhlapäivääkään kutusta äiteinpäiväksi.

pilkunnussintaacg7.jpg

Onnittelut tietenkin vielä kaikille isille!

Kiitos

Onkin sitten erikoisin isänpäivä mitä oon viettänyt. Saatiin eilen aamupäivällä lähete tänne TYKS:iin ja täällä ollaan edelleen nuoremman pojan kanssa. Epäilivät jotakin luutulehdusta, mutta toivotaan ettei ole sitä. No lääkityksellä siitäkin selviää ja hoitoajan täällä saa. Paras isänpäivälahja olis se kun pääsis täältä sairaalasta veke poitsun kans ja viettään isänpäivää kotiin ja äitin isän luo jossa olis ruokaa tiedossa.

...

Kiitos

Onkin sitten erikoisin isänpäivä mitä oon viettänyt. Saatiin eilen aamupäivällä lähete tänne TYKS:iin ja täällä ollaan edelleen nuoremman pojan kanssa. Epäilivät jotakin luutulehdusta, mutta toivotaan ettei ole sitä. No lääkityksellä siitäkin selviää ja hoitoajan täällä saa. Paras isänpäivälahja olis se kun pääsis täältä sairaalasta veke poitsun kans ja viettään isänpäivää kotiin ja äitin isän luo jossa olis ruokaa tiedossa.

Jaksamista. Omaan samansuuntaisia kokemuksia. En kuitenkaan isänpäivältä, vaan vapunajasta.

Heh. Ylläolevaa kirjoittaessani tuli isänpäiväonnitttelutekstari.

Onnittelut kaikille isille! Minua ei vielä tietääkseni tarvitse onnitella. Mutta omaa isää tarttee, puhelin käteen siis ->

Kiitos onnitteluista :thumbup:

Poika herätti "Iti" -huudolla ja löi veturilla päähän.

Jaha, tänne jäätiin.. No onneks kaveri lainas mokkulan ja maxi näkyy niin näkee sentäs kisan. Vituttaahan se silti, huomenna olis duunissa yks tärkee palsu ja eukonkin tarvis töissä olla. Molemmilla vielä koeaika päällänsä, no toivotaan työnantajalta ymmärrystä.

Kiitos, mukavaa isäinpäivää muillekin - itse lähden sitä viettämään perheen kanssa muutamaksi tunniksi uimahalliin.

Kiitoskia.

Oma isä oli rannassa kahvilla ja jorisemassa pashaa kylän kahviringissä soittaessani.

Proidi on toisessa kotonassaan Thaimaassa ja pistin sillekin viestin, kun kerran tehnyt isänhommia, koska on 11 vuotta mua vanhempi ja viisaampi.:ahem:

Kiitos ja onnea. Muistan samalla omaa, muutama kuukausi takaperin, joukosta poistunutta isääni. Kovin oli värikäs persoona ja kaikennäköistä.