Ilmoitin jo kuukausia sitten merkityksettömissä ilmoituksissa etten tänä vuonna jaksa tehdä joulukalenteria. Annoin siis mahdollisuuden muille tehdä se kalenteri, mutta ketään ei kiinnostanut. Itseänikään ei kiinnostanut.Missä osoitteessa on oivallinen joulukalenterisi?:doubtful:
Sen olis voinut ovelasti rakentaa sen kadonneen tytön 'mysteerin' ympärille. Luukuista olis löytynyt kaatunut mopo, tumma bemari, käytetty kortsu, Facebook, jne....Ilmoitin jo kuukausia sitten merkityksettömissä ilmoituksissa etten tänä vuonna jaksa tehdä joulukalenteria. Annoin siis mahdollisuuden muille tehdä se kalenteri, mutta ketään ei kiinnostanut. Itseänikään ei kiinnostanut.
on se niin helppoa..Sen olis voinut ovelasti rakentaa sen kadonneen tytön 'mysteerin' ympärille. Luukuista olis löytynyt kaatunut mopo, tumma bemari, käytetty kortsu, Facebook, jne....
Näinhän se on. Ruupenitkin rupes olemaan tuskaa, kun radalla ei tapahtunut oikein mitään. Eli tiedän tunteen.on se niin helppoa..Vaikka mulla on koodi valmiina, eikä tarvitse kun hankkia luukkuihin sisällöt, niin 24 luukun tekemiseen meni aikaa valehtelematta useampi työpäivä (tai ainakin yksi!). Sitten kun lisäksi kaikki ideat on jo käsitelty aiempina vuosina ja joka vuotena pitäis olla jotain uutta ja erilaista, niin päätin, että nyt pitäis olla uusi tekijäkin.. Viime vuonna sain sentään jeesiä Samilta, JPP:ltä ja muistaakseni Meheltäkin.. muuten ois jäänyt silloinkin tekemättä.
Vielähän sä ehdit tehdä oman kalenterisi käytetyistä kortsuista!
Ihan kiva toi on, ei kannata tuon enempää julkaistakkaan.Tein nyt kuitenkin, kas tässä olkaa hyvä: http://www.dzaegg.net/joulukalenteri11/
*Odottaa innokkaana joulukalenterin luukkua 2*Tein nyt kuitenkin, kas tässä olkaa hyvä: http://www.dzaegg.net/joulukalenteri11/
Kakkosluukku on aina paras!*Odottaa innokkaana joulukalenterin luukkua 2*
Helppo: luukkuihin 1-23 poseerauskuvia hahmosta Joni, luukun 24 takaa löytyy epätarkka ja ruokahalun karkoittava kuva Kurskin jouluateriasta.Löytyiskö forumisteista sen verran joukkuehenkeä, että saadaan kalenteri vielä aikaan?
Materiaalia vaan JPP:lle ja FW08:lle, jotka valitsevat tavaraa luukuihin. Jakulla on moottori olemassa.
Vittu nyt hei. Tehdään se.
Toi on khätistä käännetty idea. Siellä se meni tosin niin, että 1-23 on kurskin yhä epätarkempia omnomomom-eineskurakuvia ja 24:ssa makaa Joni-lapsi seimessä posettamassa.Helppo: luukkuihin 1-23 poseerauskuvia hahmosta Joni, luukun 24 takaa löytyy epätarkka ja ruokahalun karkoittava kuva Kurskin jouluateriasta.
No minen oo khätissä käynny, mutta en yhtään ihmettele, jos jollekulla muullakin on vastaavanlainen idea käynyt mielessäToi on khätistä käännetty idea. Siellä se meni tosin niin, että 1-23 on kurskin yhä epätarkempia omnomomom-eineskurakuvia ja 24:ssa makaa Joni-lapsi seimessä posettamassa.
Etkö sä kerran käyny, mutta siellä oltiin ilkeitä sulle?No minen oo khätissä käynny, mutta en yhtään ihmettele, jos jollekulla muullakin on vastaavanlainen idea käynyt mielessä
Sopii tietysti kyllä noinkinpäin :alppu:
Kävin mä siellä kerran Ruunarin houkuttelemana, mutta tosta on varmaan jo ainakin viitisen vuotta aikaa. Ei oltu ilkeitä puolin eikä tosin, ja kaipa se sitten just sen takia jäikin yhteen kertaan, tylsää tommonen jatkuva ei-vittuilu :nope:Etkö sä kerran käyny, mutta siellä oltiin ilkeitä sulle?
Tämä onnistuu kyllä ainakin minun puolestani! JPP:llä on ainakin mun meiliosoite, koska häneltä tuli hiljattain parikin spämmimeiliä, luultavasti hänen itsensä tietämättä. Spämmimeileissä luki jotain tyyliin "klikkaa tästä", en klikannut.Löytyiskö forumisteista sen verran joukkuehenkeä, että saadaan kalenteri vielä aikaan?
Materiaalia vaan JPP:lle ja FW08:lle, jotka valitsevat tavaraa luukuihin. Jakulla on moottori olemassa.
Vittu nyt hei. Tehdään se.
Mul olis luukkuun 24 yks kuva... :frank:Tämä onnistuu kyllä ainakin minun puolestani! JPP:llä on ainakin mun meiliosoite, koska häneltä tuli hiljattain parikin spämmimeiliä, luultavasti hänen itsensä tietämättä. Spämmimeileissä luki jotain tyyliin "klikkaa tästä", en klikannut.
Lupaan laittaa mulle tulevat kuvat katsomatta joulukalenteriin, joten valta on teidän.
Paskaruiskua pitkät päällä!Mul olis luukkuun 24 yks kuva... :frank: