Sen verran monta ohitusta näin, että olen kyllä eri mieltä. Villeneuven ongelmana oli se, ettei hän päässyt tarpeeksi lähelle Webberiä ennen pitkää suoraa, jotta olisi voinut ohittaa neulansilmässä. Tämän Jaska itsekin kisan jälkeen totesi. Tosin kyllä siellä muuallakin ohiteltiin ja jos Villeneuve tosiaan oli sekunnin per kierros nopeampi niin ratin ja penkinkin välissä oli jo jotain vikaa kyllä.Andy1 sanoi:Eihän tulos ollut häävi, mutta se oli olosuhteisiin nähden aivan kohtuulinen avaus. Kaiken näkemäni jälkeen rohkenen uskoa, ettei Shanghain radalla ole nykyformuloilla helppo ohittaa.
jeps.. Villeneuvehan päästi edellisellä kierroksella Barrichellon ohitseen ja Webber pääsi noin parin sekan päähän. Villeneuve ajoi viimeisen kierroksen sitten Barrichelloa peesaten ja sai lopussa Webberin kiinni..Andy1 sanoi:ja ajoi nopeimman kierroksensa kierroksella 55, mikä sattui olemaan päätöskierros.
Mahdettiinkohan me edes katsoa samaa kisaa???? kyllä meidän telkassa JV oli ainakin niin kuutamolla kun yleensä voi olla.Jacques sanoi:....mutta paljoa ei olisi vaadittu, että suoritus olisi ollut ihan mukava. Pieni kämmi aika-ajoissa jos olisi jäänyt tekemättä niin ruutu olisi ollut 7 tai 8 ja sijoitus kisassa 6 sakissa..
Olet nyt vissiin sekoittanut Villaneuleen ja Räikkösen. Sehän oli Kimi joka ajoi täysin hajuttoman, mauttoman ja värittömän kisan päätyen lähtöruudusta 2 lopputuloksissa sijalle kolme. Räikkönenhän vain kruisaili koko kisan eikä saanut mitään aikaan. Ja jos se ohittaminen olisi ollut niin helppoa Villaneuleelle, niin miksi sitten Kimi ei mennyt Baarikellosta ohi ihan heittämällä ?h@nz sanoi:..Hänen ajamistaan leimasi hitaus ja epävarmuus (toki saattaahan tuo johtua yksinomaan autostakin, mutta rohkenenpa kuitenkin epäillä)
Ave !!JTH sanoi:
No joo, piti nyt vähän kärjistää. Ei Villaneule tosiaan mitään ihmeellistä esittänyt, mutta ei hän nyt ihan surkeakaan ollut kun huomioidaan lähtökohdat ja että hän ajaa Rellun 2B autolla.
The fastest laps of the Chinese Grand PrixAndy1 sanoi:Sekin jäi huomaamatta, että tämä huonokuntoinen luuseri tappeli viimeiseen asti seuravasta sijasta ja ajoi nopeimman kierroksensa kierroksella 55, mikä sattui olemaan päätöskierros.
En ole sekoittanut, kyllä puhun nimenomaan siitä renaultilla ajaneesta suurisuusta, joka hävisi kierrosajassa ainoastaan 2 sadasosaa erittäin kokeneelle Timo Glockille (1 gp:n kokemus) joka sentään ajelee ylivoimaiselle Jordanilla. Pesi kuitenkin molemmat minardit.JTH sanoi:Olet nyt vissiin sekoittanut Villaneuleen ja Räikkösen. Sehän oli Kimi joka ajoi täysin hajuttoman, mauttoman ja värittömän kisan päätyen lähtöruudusta 2 lopputuloksissa sijalle kolme. Räikkönenhän vain kruisaili koko kisan eikä saanut mitään aikaan. Ja jos se ohittaminen olisi ollut niin helppoa Villaneuleelle, niin miksi sitten Kimi ei mennyt Baarikellosta ohi ihan heittämällä ?
No joo, piti nyt vähän kärjistää. Ei Villaneule tosiaan mitään ihmeellistä esittänyt, mutta ei hän nyt ihan surkeakaan ollut kun huomioidaan lähtökohdat ja että hän ajaa Rellun 2B autolla.
HUOM! Rellu oli Jaguaria nopeampi:eek!: ja veikkaukseni on että JV ei pärjää Massalle ensi kaudella:idea:Jacques sanoi:edelleenkin kierrosaikojen vertailu on järjetöntä kun Villeneuve ajoi koko perkeleen kisan Webberin takana. Ei päässyt ohi, edes varikolla, juu totta, se oli heikkoa, mutta siitä huolimatta on aivan typerää mennä sanomaan JV:n nopeudesta mitään. Ainoa minkä tiedämme, oli se, että hän oli Webberiä nopeampi, mutta ei niin paljon nopeampi, että olisi päässyt ohitse. Lisäksi säädötkin vaikuttaa siihen miten helposti pääsee ohittamalla ohitse.
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:Joni sanoi:Eipäs nyt tuomita ekan kisan perusteella.
Nyt oppi miten pitää kisata! :ahem:
Eiköhä Suzukassa se totuus nähdä.
Joo toivotaan niin! Mutta pitää muistaa ettei Villeneuve'tä palkattu tiimiin totuttelemaan autoon, nyt on tehtävä tulosta. En yhtään ihmettelisi näillä suorituksilla jos vaikka Fisi ja Ville vaihtavat autoja Brasiliaan (mikäli Bar ei nyt karkaa ulottumattomiin Japanissa.)Karpow sanoi:Jep. On aivan turha arvostella Villeneuven suorituskykyä ensimmäisen Renault-kisan jälkeen. Syyt:
* Uusi rata
* Auto on uusi ja outo
* Takana oli vain pari hassua testipäivää Renaultilla ennen Kiinan GP:tä
* Autot kehittyivät järkyttävän suuren harppauksen täksi kaudeksi
Suzukassa kulkee varmasti jo paremmin. :thumbup: