Jäätteenmäki/Irak

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot:
Tiedoksesi, että sinne Moskovaan oli kaikki rähmällään! Niin demarit kuin kokoomuslaiset kommunisteista(nyk vasemmistoliitto) nyt puhumattakaan!
Että kaikkien puolueiden presidentit tilasivat nootteja vai? Ja kaikkien puolueiden presidenttiehdokkaat määrättiin Moskovasta käsin? Ja kaikkien puolueiden karsastavat ulkoministerit kävivät hakemassa ohjeensa Tehtaankadulta?

Käsittääkseni tähän sortui vain Kepu.

Väitä mitä väität niin Neuvostoliitto suosi kepua Suomessa. Ja kepu taas oli aivan rähmällään Moskovaan päin. Kommarit olivat liian eripuraisia keskenään, demareita rassasi sota-ajan perintö Tannereineen, ja Kokoomus oli oikeistolainen.

Tutustu poika historiaan äläkä kuuntele niitä farmareitten apulantapuheita ja muita teidä agitaattoreita.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En muuten aio alentua haukkumaan sinun sukuasi kuten sinä teit.

He ovat syyttömiä sinun säälittävään käytökseesi.

...koirat haukkuu ja karavaani kulkee...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mutku:
Ja piti vielä Jätemäen lähtiessään polttaa sillat takanaan väittämällä että SDP:n Heinäluoma oli soittanut aamusella ja painostanut sanomalla olleensa huolissaan mitä Annelin jatkaminen PJ:nä tekisi hallituspuolueiden väleille. Ensin selvisi, että se ei ollut Anneli joka puhelun oli saanut... (toki juristin logiikalla voi vedota siihen, että ei sanonut itse saaneensakaan puhelua, mutta puheesta normaalijärjellä varustettu kyllä assosioi selvästi että hän sen oli saanut).
No, sitten sanottiin, että se olikin Lankia joka ko. painostuspuhelun oli saanut. Sitten Heinäluoma kiisti moisen painostuksen. Ja kun vielä Lankiakin totesi, että mitään painostuspuheluja ei ole tullut niin hohhoijaa kun alkaa Anneli vähintäänkin katkeralta naamanvenyttelijältä viimeisetkin uskottavuus rippeet hävitä. Uskomaton patologinen valehtelija! YÖK! :mad:
Luin artikkelin (TS) jossa tästä asiasta todettiin sen olevan kuin lähtiessään olisi vielä oksentanut povitaskuun.

Kostonenkelillä on vielä paljon kostettavaa tulevaisuudessa.

Halusi vielä pilata hallitusyhteistyön vaikka muut olivat jatkamisen kannalla.

Katkera mutta samalla säälittävä akka!

patriot

Foorumin senaattori
Jones:
En muuten aio alentua haukkumaan sinun sukuasi kuten sinä teit.

He ovat syyttömiä sinun säälittävään käytökseesi.

...koirat haukkuu ja karavaani kulkee...
No sinunko käytöksesi ei ole säälittävää?

Ensinnäkin UKK oli Keskustan ja SDP:n yhteinen presidenttiehdokas.Demarit tukivat Kekkosta. Kokoomus oli tuolloin eri leirissä. Kokoomuksen tuon ajan politiikka oli riskialtista. Suomi harjoitti tuolloin sen ajan vaatimaa politiikkaa. Jopa demarit tajusivat, että neukkuja ei kannata suututtaa. Kokoomus ei tätä tajunnut, joten sen paikka oli oppositiossa. Nykypäivän maailma on taas toinen!

Sitten vielä sellainen asia tiedoksesi, että toisin kuin sinun niin minun henkilösuhteisiini eivät vaikuta puoluekannat. Minulla on demareita, kokoomuslaisia ja vihreitä kavereita. En myöskäännäe sitä mitenkään pahana jos tyttöystäväni olisi kallellaan johonkin muuhun puolueeseen kuin minä.

Nuo sinun puheesi kotikasvatuksesta saatuihin oppeihin särähtivät pahasti korvaan. Oliko niin, että lapsuudessasi te jaoitte ihmisiä politiisten taustojen vuoksi, kuten 70-luvulla oli tapana?

Hei haloo Jones nyt eletään 2000-lukua. On sinunkin aika tulla suvaitsevuuden linjalle!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kun Jones ja Patriot keskustelee politiikasta, niin siinä on suvaitsevaisuus huipussaan! :p

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot:
Hei haloo Jones nyt eletään 2000-lukua. On sinunkin aika tulla suvaitsevuuden linjalle!
:D Pistit viikon parhaimman :D

Kepulaisethan ne ovat suvaitsevaisia :D

Rikollisella menettelyllä (Ville Itälän sanoin) saavutetusta vaalivoitosta (Ministeri Seppo Kääriäisen kiitteli vaalivoiton tulleen Irak-kortilla) ja sen vyyhden purkamisessa syy pistettiin muitten niskoille. Lopuksi vielä valehtelemalla.

Ennen vaaleja puheenjohtaja Jäätteenmäki toitotti toivoa vaaleissa jossa lokaa ei heitettäisi. Kuitenkin Kepu itse syylistyi suurimpaan loanheittoon.

Tällä forumilla olet itsekkin syyllistynyt moiseen kuten myös minä ja moni muu.

SINÄ KEHTAAT VIELÄ VAATIA SUVAITSEVUUTTA.

Sinun suvaitsevuutesi on tarkoittaa sitä, että sinut tulee suvaita, itse et suvaitse muita.

Tyypillinen kepupoika siis.

patriot

Foorumin senaattori
Jones:
SINÄ KEHTAAT VIELÄ VAATIA SUVAITSEVUUTTA.

Sinun suvaitsevuutesi on tarkoittaa sitä, että sinut tulee suvaita, itse et suvaitse muita.

Tyypillinen kepupoika siis.
Kuten tuossa jo mainitsin politiikka ei vaikuta minun henkilösuhteisiini toisin kuin sinun! Hyväksyn eriävän mielipiteen, mutta en jos perusteluina on noita ikuisia
kepu kaunoja!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Onko se suvaitsevuutta jos haukut minun sukuni, joilla ei ole mitään tekemistä minun älyvapaan kirjoitteluni kanssa?

patriot

Foorumin senaattori
Jones:
Onko se suvaitsevuutta jos haukut minun sukuni, joilla ei ole mitään tekemistä minun älyvapaan kirjoitteluni kanssa?
Pahoitteluni siitä, mutta viittasin, vain noihin sinun puheisiin kotikasvatuksesta, jossa on jaettu ihmiset poliittisten mielipiteiden mukaan! Se kuulu 70-luvulle se!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
patriot:
Jones:
Pahoitteluni siitä, mutta viittasin, vain noihin sinun puheisiin kotikasvatuksesta, jossa on jaettu ihmiset poliittisten mielipiteiden mukaan! Se kuulu 70-luvulle se!
Etpä taida paljoa muistaa 70-luvusta :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot:
Pahoitteluni siitä,...
Oliko tuo nyt Berlusconimainen pahoittelu vai anteeksipyyntö.

Kuule, kyllä -70 luvulla oli hauska elää. Suomi pärjäs olympilaisissa, ei saanut heti kärkeen sukupuolitautia kun pikkasen sohi. Musiikki oli soittimilla tehtyä ja R-kioskista sai punasta jaffaa eikä mitään keskikaljaa. Ja Kekkonen oli ollut jo ikuisuuden pressana.

O tempores, O mores... :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
hehheh, patriot puhuu suvaitsevaisuudesta ja vanhojen muistelemisen vääryydestä. Kuitenkin vähän väliä hän katkeruuksissaan takertuu ikivanhoihin kliseisiin kuten jaskan bonus-menestykseen tms.

patriot

Foorumin senaattori
Jacques! Vapaan heittoja ei pidä ottaa vakavasti. Se on höpönassujen paikka!

Mutta asiakeskustelussa asiat ovat toisin!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jäätteenmäki on kutsuttu kuulusteluun. Manninen antaa tutkia teletunnistetietonsa. Kesän helteissä on säpinää. doubtful

patriot

Foorumin senaattori
On muutes huvittavaa jos Tony Blair ei joudu eroamaan. On nimittäin aivan eri luokan asia käyttää väärennettyä materiaalia oikeutuksena sotaan! Jäätteenmäen toiminta on pientä nyt paljastuneisiin temppuihin, mihin liittouman johto on syyllistynyt.

Eipä ole Jaska ja Formulanomi(Jäätteenmäen arvostelijat) vaatineet esim. Blairia tilille teoistaan! Tekopyhyyttä sen karuimmassa muodossa! yuck

holvius

Well-known member
Sijainti
Tampere
patriot:
On muutes huvittavaa jos Tony Blair ei joudu eroamaan. On nimittäin aivan eri luokan asia käyttää väärennettyä materiaalia oikeutuksena sotaan! Jäätteenmäen toiminta on pientä nyt paljastuneisiin temppuihin, mihin liittouman johto on syyllistynyt.

Eipä ole Jaska ja Formulanomi(Jäätteenmäen arvostelijat) vaatineet esim. Blairia tilille teoistaan! Tekopyhyyttä sen karuimmassa muodossa! yuck
Jätteenmäki sai mitä ansaitsi. En edes muista kuinka monta kertaa ja kuinka monessa eri yhteydessä Jätemäki kertoi täyttä paskaa.

Puudelin valahtelua nyt ei voi kovin hyvin verrata Jätemäkeen. Puudeli teurasti tuhansia ihmisiä ja Jätemäki valehteli keneltä sai kielletyt tiedot.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
On muutes huvittavaa, että, kieltämättä sangen tyypilliseen kepulaiseen tapaan, meidän 4H-kerholaisemme Patriot yrittää vedota siihen, mitä jossakin ulkomailla tapahtuu, puolustellessaan valehtelijaksi osoittautunutta ex-pääministeriämme. Käsittääkseni Suomen kansa ei ole valinnut sen paremmin Bushia kuin Blairiäkään, mutta Annelin se taas meni tyhmyyksissään valitsemaan.

Mutta kun nyt otit asian puheeksi, niin minusta kumpaisenkin (Bush & Blair) tulisi lyödä hanskat naulaan, mikäli väärinkäytökset voidaan todistaa. Tietääkseni tähän mennessä niitä ei kuitenkaan ole kyetty todistamaan vaan syntipykiksi on USA:ssa nostettu jälleen kerran CIA, jonka väitetään syöttäneen presidentille vääriä tietoja. Noh, itse en toki usko että tapaus oli aivan noin yksinkertainen, mutta lienee hankala todistaa, mikäli kaikki pelaavat kiltisti Bushin pussiin. Vaan kuten jo sanottua, minusta ko. asia ei liity pienimmässäkään määrin Jätekasan väärinkäytöksiin, joten eiköhän tuosta aiheesta voisi keskustella jatkossa jossakin muualla.

Tekopyhyydestä puheenollen, terkkuja Kakelle, jos satut tapaamaan Keskustan tilaisuuksissa! :)

<small>[ 24-07-2003, 09:53: Message edited by: OoPee ]</small>

patriot

Foorumin senaattori
Oopeelle tiedoksi etten ole äänestänyt kakea!!! Käy Kankaanpäässä!!!

Otin tämän tekopyyhyden esille siksi, että onhan se aikaa hauskaa samaan aikaan puollustaa liittouman johdon valheita ja samaan aikaan vaatia Jäätteenmäeltä rehellisyyttä!

Jäätteenmäki sai todellakin mitä tilasi. Anneli valehteli ja luottamus meni. Hänellä ei ollut siis mitään edellytyksiä jatkaa pääministerinä. On kuitenkin muistettava, että lopullinen totuus Manninen-Jäätteenmäki casesta selviää vasta oikeudessa!

<small>[ 24-07-2003, 18:57: Message edited by: patriot ]</small>

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Selviääkö totuus oikeudessa? Toivottavasti. Tahtoo vain olla niin, että käräjien kautta on aika vaikea menetettyä mainetta pelastaa, vaikka syytönkin olisi.

Patriot! Jos suunnittelet Jäätteenmäelle puolustuspuheenvuoroa, käytä vain yhtä ällää sanassa puolustus! wink

Status
Ei avoinna uusille viesteille.