Jos suurin meriittisi on Jukka Tarkan kirjassa esiintyminen, niin miksi mainostaa itseäänJones:
Ps. Jukka Tarkan kirjassa 'Kysyjän osa' olen mainittuna kunnallispoliitikkona sivulla 200 wink
Ett silleen!!!!!!!1
Jos suurin meriittisi on Jukka Tarkan kirjassa esiintyminen, niin miksi mainostaa itseäänJones:
Ps. Jukka Tarkan kirjassa 'Kysyjän osa' olen mainittuna kunnallispoliitikkona sivulla 200 wink
Ainoa positiivinen mitä saanut aikaan on veronalennukset.... kusetusta, (siis ei vain jäätteenmäki, vaan vrt. vaalilupauksiin... jne)PohjanAkka:
No ei hallitusta pidä vielä täysin tuomita. Se on toiminut vasta muutaman kuukauden.
Siis omin sanoinesi, YKSI kokoomuslainen teki ja sitä paitsi tuo tapahtui yksityiselmässä..PohjanAkka:
Kokoomuslaiset nyt hätäpäissään pieksevät naisystäviään ja keksivät muuta puuhastelua, kun jäivät hallituksen ulkopuolelle. (Ihmettelen muuten, miksi jaska ei tuota Häkämies -juttua ollenkaan kommentoi)
Ei niin, mutta kaksi melko isoa on petetty...PohjanAkka:
Onhan hallituksessa ainakin muutama hyvä ja kaunis - ei lupauksia ole kokonaan petetty!
Enhän mäkään mitään muistaisi jos pääsisin johonkin poliittiseen kokoukseen.pmv:
On aika uskomatonta, että kaikki johtavat Kepu-poliitikot väittävät, etteivät muista tuosta kokouksesta tätä yksityiskohtaa.
Lipposen USA-jutussa olit täysin päinvastaista mieltä. Silloin vuotaja oli sivuasia ja pääasia oli Lipposen tekemiset. Nyt kun Jäätteenmäki on kämmännyt noin 107 kertaa pahemmin kuin Lipponen koskaan, niin johan onkin pääasia selvittää vuotajan henkilöllisyys. Oikeasti sillä vuotajan nimellä ei ole mitään väliä, asialla on, eli Jäätteenmäen tekemisiä pitää miettiä ja selvittää, ei vuotajaa..patriot:
Eiköhän nyt olisi tärkeintä selvittää se ulkoministeriön vuotaja, eikä miettiä näitä Jäätteenmäen tekemisiä.pmv:
Kyllä tämä homma saa farssin piirteitä. Jotenkin tässä on samaa kuin niissä hiihtoliiton touhuilussa, jossa nojattiin kekkosenajan menetteleyihin, eli valehteluun, peittelyyn ja sumuttamiseen. Tässä on vastakkain "uusi" ja "vanha" Suomi. Vanhaa Suomea edustaa Jäättenmäen ja Keskustan väki, joka kuvittelee että nyky-yhteiskunnassa valhe ei paljastu ja että se on täysin hyväksyttävä menettely yhteisten asioiden hoidossa.
Jacques:
Ainut, joka on tehnyt rikoksen on ulkoministeriön vuotaja! Jäätteenmäki ei ole tehnyt mitään rikollista. Valehtelu ei ole suotavaa muttei kuitenkaan rikollista!Lipposen USA-jutussa olit täysin päinvastaista mieltä. Silloin vuotaja oli sivuasia ja pääasia oli Lipposen tekemiset. Nyt kun Jäätteenmäki on kämmännyt noin 107 kertaa pahemmin kuin Lipponen koskaan, niin johan onkin pääasia selvittää vuotajan henkilöllisyys. Oikeasti sillä vuotajan nimellä ei ole mitään väliä, asialla on, eli Jäätteenmäen tekemisiä pitää miettiä ja selvittää, ei vuotajaa..
Olisi nyt hyvä selvittää kuinka on mahdollista, että ulkoministeriön salaiset paperit joutuvat julkisuuteen! Rikos on selvitettävä ennen näitä muita selvityksiä.
Sitten voidaan spekuloida Jäätteenmäen ja Lipposen tekemisiä!
Jaska naiviisuudessaan luulee, että puolueet pitäisivät aina kaikki vaalilupauksensa. Sama peli on jatkunut niin kauan kuin demokratia on ollut olemassa. Eipä tainnut SDP puolittaa työttömyyttä, vaikka kovasti asian suhteen uhosi aikoinaan.jaska:
Patriot kun täällä mesoaa koko ajan Lipposen hallitusten pettämisistä, niin kerrotko miksi Keskusta on nyt jo pettänyt äänestäjiään, ainakin seuraavasti:
- Keskusta lupasi pitää verot ylhäällä ja taata palvelut - nyt veroja tiputetaan... Minusta oikea ratkasu, mutta äänestäjien pettämistä...
- Helsingille luvattiin 10 hyää ja 11 kaunista, mutta ainakaan hallitusohjelman perusteella tulee vain luu!
Ett silleen!!!!!!!
En anna tyylipisteitä kenellekkään!PohjanAkka:
Ei tässä kyllä Jäätteenmäellekään voi minkäänlaisia tyylipisteitä antaa. Olettaisin hänen juristinakin ymmärtävän, mitä tuollainen venkoilu merkitsee hänen uskottavuudelleen. Samalla hän pilaa monen syyttömänkin maineen. doubtful
Ööö tarkoituksenani oli lähinnä vastata Patriotille, joka ei tee muuta kuin mesoo noiden vaalilupausten rikkomisesta...Kortteen Topi:
Jaska naiviisuudessaan luulee, että puolueet pitäisivät aina kaikki vaalilupauksensa. Sama peli on jatkunut niin kauan kuin demokratia on ollut olemassa. Eipä tainnut SDP puolittaa työttömyyttä, vaikka kovasti asian suhteen uhosi aikoinaan.
Tästä oli ennen vaaleja täällä iso keskustelu, lueppa sitä tarkemmin, samalla vuoden alussa ilmestyneen Suomen Kuivalehden voisit lukea, siinä kerrotaan, miksi Helsinkiä ei saisi enään kurittaa... (sama koskee muitakin menestyviä kaupunkeja, mutta Helsingin ongelmat ovat suurimpia...)Kortteen Topi:
Valtakunnassa on muitakin ongelmia kuin joku Helsingin rakentaminen. Se mikään maailman napa ole, vaikka onkin tämän maan pääkaupunki.
Kuka sanoi että se on suurin saavutukseni? doubtfuljaska:
Ett silleen!!!!!!!1
MINÄ!Jones:
Kuka sanoi että se on suurin saavutukseni? doubtful
Niin, mutta missä lajissa, paskanjauhannassa...?Jones:
Onhan mulla sm-pronssi ja vaikka mitä kivaa.
Syvimmät osanottoni!Jones:
Ajattelin vain antaa Patriotille vähän osviittaa miten demari minä nyt sitten olen.
En tietenkään, millon mä nyt jotain tajuisin..?Jones:
Sä et tainut nyt yhtään tajuta? doubtful
Tuskin!Jones:
Ehkä sitten kun vähän vartut...? wink