mclaren
Susi jo syntyessään
-Sen huulet liikkuu.jps:
Mistä tietää, että juristi ei puhu totta ?
-Sen huulet liikkuu.jps:
Mistä tietää, että juristi ei puhu totta ?
<small>[ 11-06-2003, 11:09: Message edited by: Willer ]</small>jaska:
A) Vielä ei tiedetä löytyykö aseita, Blix itse totesi viime viikolla, että maassa on lukemattomia paikkoja piilottaa ne. Toki, jos niitä löydetään ni se on jenkkien omia piilotuksia....
</strong>
Eikös jenkeillä ollu "varmat" todisteet wmd -aseita. Eivätkö he näytelleet kuviakin wmd -aseita kuljettavista/valmistavista rekoista.. Jos aseita löytyy, niin toki se herättää epäilyksiä, koska jenkit eivät päästä paikalle puolueettomia tarkkailijoita. Miksi? Mutta eihän jenkit mitään epärehellistä tekis... eihän?
<strong>
B) Ai ei ole muodikasta olla jenkki-vastustaja. Kerroppa vaikka kaikki toikit jossa olet isoon ääneen huutanut Tsetseenian vääryyksistä...?
</strong>
Onpa taas puurot ja vellit sekaisin. Mitä tsetseenia tai jokin muu asia liittyy jenkkeihin?
<strong>
C) Anneli - Bush vertaus on sinultakin pohjanoteeraus. Tiedätkö todisteiden olevan väääristeltyjä, kun sitä kerran väität!
</strong>
Tiedätkö itse varmasti, että Anneli on tiennyt käsitelleensä laittomia papereita? Jenkkien wmd -todisteet on jo osoitettu vanhentuneiksi tai muuten täysin merkityksettömiksi - esim. kuvat tyhjistä varastoista aavikoilla. Jos ne wmd -aseita löytää, niin se ei ole näiden todisteiden ansiota. Jos olisi, niin ne olisi jo löydetty. Jenkeissä ja briteissä paine bushia ja blairia kohtaan kasvaa koko ajan. Siellä sentään jotkut ovat ymmärtäneet, että valehtelu ja todisteiden käpelöiminen omiin tarkoitusperiin sopiviksi on rikollista.
<strong>
En ole jenkkiloveri, siinä maassa on paljon persee*****, mutta en jaksa kuunnella kun se olisi syyllinen maailman jokaiseen ongelmaan! Tyhmiähän ne on, miksi toi Irakin sodan koko maailman tietoisuuteen, miksi haki oikeutusta, ois vaan mennyt sinne kenestäkään välittämättä, kuten Ryssät teki Tsetseniassa, ni kas kummaa ketään ei kiinnostais. Sit ne idiootit näyttää sen vielä livenä TV:ssä.
Ett silleen!!!!!!1</strong>
Kukapa täällä on väittänyt, että jenkit ovat syynä maailman jokaiseen ongelmaan? Ei täällä ole paljon muusta keskusteltu kuin Irakin sodasta. Jos sua lohduttaa, niin sanotaan, että Bushilla on varsin hyvä ote Israel-Palestiina kiistassa. Kerrankin jenkit vaativat myös Isrealilta myönnytyksiä.
Keskustan sisällä syyttävä sormi on lähteiden mukaan päätynyt osoittamaan varapuheenjohtaja Hannu Takkulaa. Hänet sivuutettiin aikaisemmin keväällä keskustan ministerinimityksissä.
Takkula kertoi keskiviikkona kesken EU-konventin kokouksen, ettei hän ole vuotaja. "Minä en sellaista tunnolleni ota. Se on saletti asia", hän sanoi.
Teitä epäillään?
"No varmaan kaikkia epäillään."
Työvaliokunnan pöytäkirja tuli viime viikolla julkisuuteen Ilta-Sanomien kautta.
Juu kuvia valmistavista rekoista, eikai noita rekkoja ole autiomaahan helppo hukuttaa...Willer:
A) Vielä ei tiedetä löytyykö aseita, Blix itse totesi viime viikolla, että maassa on lukemattomia paikkoja piilottaa ne. Toki, jos niitä löydetään ni se on jenkkien omia piilotuksia....
</strong>
Eikös jenkeillä ollu "varmat" todisteet wmd -aseita. Eivätkö he näytelleet kuviakin wmd -aseita kuljettavista/valmistavista rekoista.. Jos aseita löytyy, niin toki se herättää epäilyksiä, koska jenkit eivät päästä paikalle puolueettomia tarkkailijoita. Miksi? Mutta eihän jenkit mitään epärehellistä tekis... eihän?
Hyvin ne on eri lautasilla tossa vieressä!Willer:
B) Ai ei ole muodikasta olla jenkki-vastustaja. Kerroppa vaikka kaikki toikit jossa olet isoon ääneen huutanut Tsetseenian vääryyksistä...?
</strong>
Onpa taas puurot ja vellit sekaisin. Mitä tsetseenia tai jokin muu asia liittyy jenkkeihin?
Onko sinulla nyt puurot ja vellit väärissä kupeissa?Willer:
C) Anneli - Bush vertaus on sinultakin pohjanoteeraus. Tiedätkö todisteiden olevan väääristeltyjä, kun sitä kerran väität!
</strong>
Tiedätkö itse varmasti, että Anneli on tiennyt käsitelleensä laittomia papereita? Jenkkien wmd -todisteet on jo osoitettu vanhentuneiksi tai muuten täysin merkityksettömiksi - esim. kuvat tyhjistä varastoista aavikoilla. Jos ne wmd -aseita löytää, niin se ei ole näiden todisteiden ansiota. Jos olisi, niin ne olisi jo löydetty. Jenkeissä ja briteissä paine bushia ja blairia kohtaan kasvaa koko ajan. Siellä sentään jotkut ovat ymmärtäneet, että valehtelu ja todisteiden käpelöiminen omiin tarkoitusperiin sopiviksi on rikollista.
Ei (rehellisesti sanottuna minäkään en liikaa tiedä, kuten joskus jossain totesin, Ryssät pitää sen viisaasti mediapimennossa)Willer:
Jaska,
Jos mun pitäis pitää ääntä tsetseeniasta, niin eiks se koske sua myös? Sähän puolustat jenkkejä viimeiseen asti. Meniskö se näin..
Katsokaapas jaska ja Willer mikä on topicin nimi ja aihe!PohjanAkka:
Gonnggggggggggg!!! *kongi kumahti*
Ottelijat omiin nurkkauksiinsa! wink
*lukee toikin aiheen ja menee nurkkaan häpeämään, ennen kuin Stalinistit kerkee paikalle!*PohjanAkka:
Katsokaapas jaska ja Willer mikä on topicin nimi ja aihe!PohjanAkka:
Gonnggggggggggg!!! *kongi kumahti*
Ottelijat omiin nurkkauksiinsa! wink
Ihan samoja ajatuksia minullakin. Ihmettelen, että Sirkka-Liisa Anttila on tehnyt tästä jotain sukupuoliasiaa. Kyse ei todellakaan ole siitä. Se, että Jäätteenmäki otti esiin tämän Irak-jutun vaaliaseekseen, varmisti viimeistään sen, että minun ääneni ei mennyt Keskustalle.Formulanomi:
Anneli on käyttäytynyt erittäin tökerösti (valehdellut jne.) näissä jälkimainingeissa. Salailu ja avoimuus on tapahtunut väärässä paikassa väärään aikaan.
Se, että Jäätteenmäki otti Irakin esille vaaliaseeksi ärsytti, mutta tämän käyttäytyminen jälkipuinneissa suorastaan suututtaa. Minulle kyse ei ole sukupuolesta tai jonkinasteisesta keskustavihasta(t. ennakkoasenteista), vaan kyse on periaatteesta.