Lankia taisi tarkoittaa sitä Keskustan työvaliokunnan muistion vuotanutta.Mutku:
Siis häh, eikös Lankia ollut eilen telkkariuutisissa sanomassa, että on varma kuka on vuotaja ja nyt kerrotaan että "Lankia kuuli uutisen Irak-vuodon syyllisen selviämisestä tänä aamuna"![]()
Ja vieläkö on siis joku kepulainen joka vuoti tiedot lehdistöön?"Mitään alkuperäisiä asiakirjoja en ole luovuttanut ulkopuolisille, en Anneli Jäätteenmäelle enkä iltapäivälehdille eikä minulla ole tietoa siitä kuka luovutti salaiset muistiot iltapäivälehdille. En ole keskustapuolueen jäsen", Manninen jatkaa.
Lipposen kaverin Berlusconiin Italiassa homma hoidettaisiin näin:Anneli Jäätteenmäki antaa eduskunnalle Irak-vuotoasiasta tiedonannon. Tämä merkitsee, että eduskunta äänestää pääministerin luottamuksesta.
Paperi on kuitenkin lipsahtanut julkisuuteen samassa yhteydessä kun se faksattiin Takkulalle eduskuntaan. Lankian mukaan Takkula on vastussa hänelle toimitetuista papereista.
Alpo Rusia vastaan ei nostettu syytteitä joten hän ei ole mikään petturi!Jones:
- Petturi kuten Alpo Rusi doubtful
Suorastaan loistava ideaPohjanAkka:
- edit 2: Voisihan ne pääministeripalvelut ulkoistaa ja ostaa ne vaikkapa Niinistöltä. Sehän taitaa myös olla jouten. Taitaisi sopia SDP:lle ja oppositiollekin. wink
Mun mielestä tuo "kuka oli aloitteen tekijä" ei ole vielä tullut selväksi. Tiedä vaikka kuinka paljon Tarjalla on näppinsä pelissä... Mannisenhan tietysti kuuluu nyt puhua pressaa puhtaaksi sen minkä kerkiää, vaan kuka enää uskoo ketään?! Tyyliin Isometsä: "tämä on ihan mun oma juttu"...patriot:
Tämä Manninen oli siis faksannut Annelille osia muistiosta. Eli aloite tuli presidentin kansliasta ei Jäätteenmäeltä.
Juuri eilenhän kommentointiin, että hallituksen työ on ollut lamaantunnuksessa tämän Irak-kohun takia. Siis se työ mitä hallituksen pitäisi tehdä, eli lakien valmistelu yms. on jäissä, vaikka ns. henkilösuhteet Kepu-SDP olisikin kunnossa.patriot:
Olen todella harmistunut. Hallituksen työ on alkanut ilman tätä episodia hyvin. Pahat kielet kertovat, että demarit ovat valmiita jatkamaan nykypohjalla, mutta vaativat Jäätteenmäen eroa! Toivottavasti tähän ei tulla!
Mikäli mahdollista, vielä enemmän tunteita nostattivat kertoman mukaan väitteet siitä, että keskustalähteet olisivat viime viikkoina levittäneet tietoa, jonka mukaan presidentti itse olisikin vuodon takana.
Puhemies Paavo Lipponen kasvatti presidentin raivoa kertomalla Haloselle, että presidenttiäkin huhuttiin vuotajaksi.