IS:stäEM-finaali myöhästytti vaaleja Indonesiassa
(5.7. 08:42)
Indonesian presidentinvaalien äänestys alkoi myöhässä monilla äänestysasemilla, koska useat vaalivirkailijat nukkuivat pitkään katsottuaan yöllä jalkapallon EM-finaalia.
Kyllä kyseessä oli sama pipopäinen hahmo, joka Barcelonan kisassa FIA:n palkkaamana hyppäsi radalle juoksemaan ennen starttia.AJ sanoi:Täh? Oliko kreikkalaisilla ylimääräisiä pelaajia kentällä?![]()
Ai se teki sittenkin homohypyn? Muistin että olisi vain juossut siihen, mutta parempi tietysti noin. Pitääkin katsoa uusintana se kohta.Jacques sanoi:Jokatapauksessa.. Kyseinen kaveri teki näyttävän homohypyn maaliverkkoon ja pelasti illan ottelun viihteellisyysarvon.![]()
Kyl se mun mielestä siihen verkkoon hyppäsLintu sanoi:Ai se teki sittenkin homohypyn? Muistin että olisi vain juossut siihen, mutta parempi tietysti noin. Pitääkin katsoa uusintana se kohta.
Mää oon sitä mieltä, että karsinnat rasittaa muutenkin väsyneitä pelaajia. Nämä 16 maata voisi valita entisten meriittien (siis vaikka viimeiset 10-15v), pelaajamateriaalin ja kotimaan liigan tason perusteella. Kreikkakin olisi päässyt noilla meriteeleillä mielestäni kisoihin? En jaksa laskea onko noilla perusteella sitä parempia maita 16kpl vai vähän enemmän.VJR sanoi:Onko Giffen sitä mieltä, että karsintojen lisäksi myös itse kisat pitäisi pelaamisen sijasta ratkaista ennakkokäsitysten ja ranking-listojen perusteella?
Viime MM-kisoista puuttu Hollanti, Brasilia pääsi mukaan juuri ja juuri. Italia ei ole kaikissa kisoissa käynyt, eikä ole monet muutkaan.Giffen:[ sanoi:Mää oon sitä mieltä, että karsinnat rasittaa muutenkin väsyneitä pelaajia. Nämä 16 maata voisi valita entisten meriittien (siis vaikka viimeiset 10-15v), pelaajamateriaalin ja kotimaan liigan tason perusteella. Kreikkakin olisi päässyt noilla meriteeleillä mielestäni kisoihin? En jaksa laskea onko noilla perusteella sitä parempia maita 16kpl vai vähän enemmän.
Tohon on tarjottu sitä väsymystä. Ihan järkevän tuntunen selityshän se on. Nykyinen tilanne on musta jokseenkin sama, kuin jos jalkapallo kausi olisi maraton. Pelaajat saavat palkkansa koko matkan tuloksestaan, mutta suurta yleisöä kiinnostaa eniten ajat viimeisellä sadalla metrillä. Helppo se viiminen 100 m on juosta täysillä, jos on kävellyt muuten koko matkan...Willer sanoi:Monet seurajoukkuetähdet eivät useinkaan arvokisoissa loista. Johtuneeko erilaisesta pelitavasta, huonoista hermoista vai ovatko pelit vain kovempia...