Lancer
Realisti
No nyt on. Team Messi vois alkaa taas aktivoitua.
Jooh... Tämäkin peli kaatui typerään paitsiomaaliin ja sen jälkiseurauksiin.
Tuo jossittelua aiheuttaakin. Harmi homma nuo, mutta parempi voitti onneksi molemmissa tapauksissa silti. Eikä parempaa tapaa ole mielestäni, kuin laskea kuitenkin fyysisesti oikeaoppiset maalit jossittelua varten.Pendellstockin kannattaa muistaa että se voi olla henkisesti raskasta toipua siitä kuinka oman joukkueen varma maali hylätään ja/tai vastustajan paitsiomaali hyväksytään tuomar(e)i(de)n sokeuden takia.
1 maali pois, ja silti ois Argentiina tehnyt enemmän maaleja kuin Mehiko.. Että tuskin ois vaikuttanut siihen, kumpi voitti lopulta.
Sama ku brittien kanssa, oishan ne sen yhden 2-2 kassinsa ansainnut, mutta Saksa teki silti 4.
Sama ku brittien kanssa, oishan ne sen yhden 2-2 kassinsa ansainnut, mutta Saksa teki silti 4. Kyllä ne itekkin tietää, ettei noilla esityksillä ois voitettu vaikka ois se 2-2 puhalletukin.
Pendellstockin kannattaa muistaa että se voi olla henkisesti raskasta toipua siitä kuinka oman joukkueen varma maali hylätään ja/tai vastustajan paitsiomaali hyväksytään tuomar(e)i(de)n sokeuden takia.
Kyllä pistää vihaksi tämä karmea tuomarointi. Pitää pilata hyvät matsit jollain 1800-luvun ei kameroita -linjalla. :jaska:
niin paljon kun videotuomarointi helpottaisikin jotain kohtia, niin se ei sovi jalkapalloon. Se että jokaista paitsiota ruvettaisiin katsomaan uusiksi, tai maalitilanteita niin mitä tehdään kellolle? Jatkuvasti juokseva kello on osa jalkapalloa, pysäytetäänkö se? Jos ei pysäytetä, niin miten aika sitten muuten hyvitetään? Tuo tarjoaa joukkueille myös ylimääräisen lepotauon.
Jos "maaliviivateknologia" saadaan toimimaan, niin se tulkoon futikseen, ei mitään muuta tarkistusta. Samaa mieltä olen mä!
niin paljon kun videotuomarointi helpottaisikin jotain kohtia, niin se ei sovi jalkapalloon. Se että jokaista paitsiota ruvettaisiin katsomaan uusiksi, tai maalitilanteita niin mitä tehdään kellolle? Jatkuvasti juokseva kello on osa jalkapalloa, pysäytetäänkö se? Jos ei pysäytetä, niin miten aika sitten muuten hyvitetään? Tuo tarjoaa joukkueille myös ylimääräisen lepotauon.
Jos "maaliviivateknologia" saadaan toimimaan, niin se tulkoon futikseen, ei mitään muuta tarkistusta. Samaa mieltä olen mä!
Niin ja eilen tilanne oli melkoisen selkeä ja näki toki tuosta hidastuksesta. Entä jos pallo olisi ollut muutaman sentin lähempänä maaliviivaa (ei se aina noin selkeä ole). Katsokaa sivun 28 kuvaa. Koita noita tarkasti sitten katsoa videolta. Seuraavaksi ruvetaan keskustelemaan oliko videotuomarin ratkaisu oikea vai väärä....