Ai edueduedujanguvaijeji?Ny on pyörät (oma ja emännän) fokuksessa vaan ei Focuksia, kun pistin semmotteet renkaat, joissa pysyy ilma sisällä, uutta satulaa, jarrupalaa sun muuta. Tosin ilmeisesti jarruvaijerin uusimista huutaa toinen pyörä.
Ai edueduedujanguvaijeji?Ny on pyörät (oma ja emännän) fokuksessa vaan ei Focuksia, kun pistin semmotteet renkaat, joissa pysyy ilma sisällä, uutta satulaa, jarrupalaa sun muuta. Tosin ilmeisesti jarruvaijerin uusimista huutaa toinen pyörä.
Mutta onhan tuo nyt pakollista ostaa kuntoiluvälineeseen osat joilla homma toimii ilman kuntoilua.Tossa on sentään koko fillari. Maksaisitko pelkistä kiekoista 3100? Tai enämpi?
Poliisin huutokaupasta taitaa saada hyvällä tuurilla aika edullisia fillareita. Ei ole kylläkään kokemusta noista.Mistähän kannattaisi etsiä ok kunnossa olevaa käytettyä peruspyörää kohtuulliseen hintaan?
Huuto.netiä selailin, mutta joissain vähän epäilyttää kunto tai sitten hinnat tuntuvat kovilta. Toki myös se, kannattaako pyörää yleensäkään huuta näkemättä netistä...
Kirpputoreilta kannattaa käydä katsomassa tai pyöräliikkestä. Ja löytötavaratoimiston huutokaupasta, jos kohdalle osuu.Mistähän kannattaisi etsiä ok kunnossa olevaa käytettyä peruspyörää kohtuulliseen hintaan?
Huuto.netiä selailin, mutta joissain vähän epäilyttää kunto tai sitten hinnat tuntuvat kovilta. Toki myös se, kannattaako pyörää yleensäkään huuta näkemättä netistä...
http://www.pantti.fi/huutokauppa/hk.php?hk=A149Poliisin huutokaupasta taitaa saada hyvällä tuurilla aika edullisia fillareita. Ei ole kylläkään kokemusta noista.
kiitti vinkistä.. Itsekin tarttisin yhden yleispyörän, jolla pystyy ajamaan lyhyitä matkoja ja jonka uskaltaa jättää esim. kaupan eteen.. Tällä hetkellä mun molemmat fillarit arvokkaampia kuin Mossen Focus, eikä niitä viitsi jättää pöllittäväksi.http://www.pantti.fi/huutokauppa/hk.php?hk=A149
Olis näköjään perjantaina tommonen. Pitää varmaan käydä katsastamassa.
Osta tiimikaverillekin!kiitti vinkistä.. Itsekin tarttisin yhden yleispyörän, jolla pystyy ajamaan lyhyitä matkoja ja jonka uskaltaa jättää esim. kaupan eteen.. Tällä hetkellä mun molemmat fillarit arvokkaampia kuin Mossen Focus, eikä niitä viitsi jättää pöllittäväksi.
Pitääpä käydä huomenna tuolla tsiigailemassa.
Noista voi näköjään (mm. netin kautta) jättää ennakkotarjouksiakin, joten semmonen kehään, jollei itse pääse paikalle.Osta tiimikaverillekin!![]()
Mä.Ei helv...
Kuka idiootti maksaa yli tonnin jostain polkupyörästä???
Täytyy olla päässä vikaa tai huolella huijattu. Käsittämätöntä.
Sun pyöräilyt tietäen en epäile juttuasi lain.Mä.
Mullon parin vuoden takainen Focus Mares Disc XXXL, hintaa oli 1599€.
Ei kaduta lain'.
Voin laittaa useammasta tarjouksen, niin jos tulee kaikki itelle, niin tulee sitten koko tiimille jopot.Osta tiimikaverillekin!![]()
Kiva olisi vaan nähdä ensin.Noista voi näköjään (mm. netin kautta) jättää ennakkotarjouksiakin, joten semmonen kehään, jollei itse pääse paikalle.![]()
Käytät hyvää harkintaa ja ostat mulle pyörän, jolla tekee kauppareissut. Rataan tutustumiset menee tuolla "oikeella" fillarilla.Jacques sanoi:Voin laittaa useammasta tarjouksen, niin jos tulee kaikki itelle, niin tulee sitten koko tiimille jopot.
Ja minä idiootti.Ei helv...
Kuka idiootti maksaa yli tonnin jostain polkupyörästä???
Täytyy olla päässä vikaa tai huolella huijattu. Käsittämätöntä.
Jeh, katselen mitä löytyy. Lauantaina on espoossa huutokauppaa, joten siellä pitää käydä myös jos ei hesarilta irtoa.Kiva olisi vaan nähdä ensin.
Käytät hyvää harkintaa ja ostat mulle pyörän, jolla tekee kauppareissut. Rataan tutustumiset menee tuolla "oikeella" fillarilla.
HihiMuistakaa ostaa liitua myös.