Jaskasin....

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ny on pyörät (oma ja emännän) fokuksessa vaan ei Focuksia, kun pistin semmotteet renkaat, joissa pysyy ilma sisällä, uutta satulaa, jarrupalaa sun muuta. Tosin ilmeisesti jarruvaijerin uusimista huutaa toinen pyörä.
Ai edueduedujanguvaijeji?

IWE

Well-known member
Tossa on sentään koko fillari. Maksaisitko pelkistä kiekoista 3100? Tai enämpi?
Mutta onhan tuo nyt pakollista ostaa kuntoiluvälineeseen osat joilla homma toimii ilman kuntoilua.

Sarjassamme oi niitä aikojan kun maastopyöräilyä tuli vielä harrastettua suuremmissa määrin.

Kiekot 1000€

Keula 1700€

jne..

Estate

Well-known member
Mistähän kannattaisi etsiä ok kunnossa olevaa käytettyä peruspyörää kohtuulliseen hintaan?

Huuto.netiä selailin, mutta joissain vähän epäilyttää kunto tai sitten hinnat tuntuvat kovilta. Toki myös se, kannattaako pyörää yleensäkään huuta näkemättä netistä...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mistähän kannattaisi etsiä ok kunnossa olevaa käytettyä peruspyörää kohtuulliseen hintaan?

Huuto.netiä selailin, mutta joissain vähän epäilyttää kunto tai sitten hinnat tuntuvat kovilta. Toki myös se, kannattaako pyörää yleensäkään huuta näkemättä netistä...
Poliisin huutokaupasta taitaa saada hyvällä tuurilla aika edullisia fillareita. Ei ole kylläkään kokemusta noista.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kirpputoreilta kannattaa käydä katsomassa tai pyöräliikkestä. Ja löytötavaratoimiston huutokaupasta, jos kohdalle osuu.

markoj

Custom User
Hyvän käytetyn pyörän löytäminen liikkeestä tai kirppareilta vaatii melkein jatkuvaa kulkemista kyseisissä paikoissa tai sitte tuuria. Hyvät menee heti. Polliisien huutokauppa on ihan hyvä vaihtoehto.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hyvin käytetyn pyörän löytää kuulemma helpoiten ihan kadulta. Isot pojat kerto.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
http://www.pantti.fi/huutokauppa/hk.php?hk=A149

Olis näköjään perjantaina tommonen. Pitää varmaan käydä katsastamassa.
kiitti vinkistä.. Itsekin tarttisin yhden yleispyörän, jolla pystyy ajamaan lyhyitä matkoja ja jonka uskaltaa jättää esim. kaupan eteen.. Tällä hetkellä mun molemmat fillarit arvokkaampia kuin Mossen Focus, eikä niitä viitsi jättää pöllittäväksi.
Pitääpä käydä huomenna tuolla tsiigailemassa.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
kiitti vinkistä.. Itsekin tarttisin yhden yleispyörän, jolla pystyy ajamaan lyhyitä matkoja ja jonka uskaltaa jättää esim. kaupan eteen.. Tällä hetkellä mun molemmat fillarit arvokkaampia kuin Mossen Focus, eikä niitä viitsi jättää pöllittäväksi.
Pitääpä käydä huomenna tuolla tsiigailemassa.
Osta tiimikaverillekin! :D

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Ei helv...
Kuka idiootti maksaa yli tonnin jostain polkupyörästä???
:confused::confused::confused:

Täytyy olla päässä vikaa tai huolella huijattu. Käsittämätöntä.
Mä.

Mullon parin vuoden takainen Focus Mares Disc XXXL, hintaa oli 1599€.

Ei kaduta lain'.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Noista voi näköjään (mm. netin kautta) jättää ennakkotarjouksiakin, joten semmonen kehään, jollei itse pääse paikalle. ;)
Kiva olisi vaan nähdä ensin. :D

Jacques sanoi:
Voin laittaa useammasta tarjouksen, niin jos tulee kaikki itelle, niin tulee sitten koko tiimille jopot.
Käytät hyvää harkintaa ja ostat mulle pyörän, jolla tekee kauppareissut. Rataan tutustumiset menee tuolla "oikeella" fillarilla.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ei helv...
Kuka idiootti maksaa yli tonnin jostain polkupyörästä???
:confused::confused::confused:

Täytyy olla päässä vikaa tai huolella huijattu. Käsittämätöntä.
Ja minä idiootti.

Nää tonnin fillarithan on halpiskamaa..

Sitten kun oon selvinnyt Lanzarotesta taloudellisesti, alan säästämään ihan kunnolliseen triathlonpyörään. Sen hinta tullee pyörimään siellä 5000-6000 euron kieppeillä ellei enämpikin.

Mitä tulee pään vikoihin, niin onhan se jo todettu monta kertaa ettei kaikki hissit mene ylös asti ja laaksossa ei ole muumeja juuri havaittu aikoihin.
Toisaalta mieluummin tuhlaan rahani urheiluvälineisiin kuin esimerkiksi viinaan ja tupakkaan. Niihin kuitenkin palaa monella yhtä paljon ellei paljon enemmänkin kuin mulla urheiluharrastuskuluihin (siis pitkällä tähtäimellä).

Jacques

Sijainti
Helsinki
Kiva olisi vaan nähdä ensin. :D

Käytät hyvää harkintaa ja ostat mulle pyörän, jolla tekee kauppareissut. Rataan tutustumiset menee tuolla "oikeella" fillarilla.
Jeh, katselen mitä löytyy. Lauantaina on espoossa huutokauppaa, joten siellä pitää käydä myös jos ei hesarilta irtoa.