Jaskasin....

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ja minä idiootti.

Nää tonnin fillarithan on halpiskamaa..

Sitten kun oon selvinnyt Lanzarotesta taloudellisesti, alan säästämään ihan kunnolliseen triathlonpyörään. Sen hinta tullee pyörimään siellä 5000-6000 euron kieppeillä ellei enämpikin.

Mitä tulee pään vikoihin, niin onhan se jo todettu monta kertaa ettei kaikki hissit mene ylös asti ja laaksossa ei ole muumeja juuri havaittu aikoihin.
Toisaalta mieluummin tuhlaan rahani urheiluvälineisiin kuin esimerkiksi viinaan ja tupakkaan. Niihin kuitenkin palaa monella yhtä paljon ellei paljon enemmänkin kuin mulla urheiluharrastuskuluihin (siis pitkällä tähtäimellä).
psst...olisit huomauttanut burbille siitä sen telkkarista.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Triathlon-pyörän on pakko olla kevyt, kun sitä roudataan mukana uidessa ja juostessa ja varmaan naidessakin.
Yks tuntemani kaveri puhuikin tästä. Oli mennyt tyhmyyttään tuuppaamaan triathlonimimmiä lähetyssaarnaajassa ja hosunut tattimailan ketjujen väliin, kun siinä oli ollut jalkojen välissä vähän ahdasta sen fillarin kanssa. Mimmi oli muuten vaihtanu kesken kaiken tossuja ja veti maalissa vielä homohypyn. Oli aika extremee ollu meininki.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Heitetääs tähän väliin semmonen kysymys, jotta mitä eroa on triathlonpyörällä ja kilpapyörällä.
Kilpapyörällä ajetaan kilpaa ja triathlonpyörällä ajetaan triatlonia.

Eiköhä noi eroa keveydessä ja silleen.
Aerodynamiikka on erilainen. Kilpapyörä on suunniteltu porukassa ajamiseen ja triathlon-pyörä yksin ajoon. Triathlon-pyörässä haetaan siis matalampaa ajoasentoa, koska ilmanvastus pitää saada vielä pienemmäksi. Kaveria kun ei saa peesata.
Molemmat ovat kyllä yhtä keveitä.

Onhan nuo ihan eri näkösiäkin:

Maantiepyörä:

Triathlon pyörä:

joo joo.. kuin kaksi marjaa. molemmat valkoisia ja kummassakaan ei ole polkimia, pirikelloa eikä tarakkaa. :D

Estate

Well-known member
Poliisin huutokaupasta taitaa saada hyvällä tuurilla aika edullisia fillareita. Ei ole kylläkään kokemusta noista.
Kävin tänään Espoossa ihmettelemässä, kun poliisi huutokauppasi pyöriä. Ehkä sieltä jonkun harvinaisemman olisi voinut hyvään hintaan saadakin, en tiedä. Mua kiinnostavat naisten peruspyörät (tai ainakin ne uudemmat ja ok-kunnossa olevat) kuitenkin tuntuivat olevan aika samoissa hinnoissa kuin huuto.netissäkin. Vähän sikaa säkissä siinä lisäksi olisi ostanut.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mua kiinnostavat naisten peruspyörät (tai ainakin ne uudemmat ja ok-kunnossa olevat) kuitenkin tuntuivat olevan aika samoissa hinnoissa kuin huuto.netissäkin. Vähän sikaa säkissä siinä lisäksi olisi ostanut.
Käys nyt jossain pyöräliikkeessä katsomassa käytettyjä pyöriä. Ainakin täälläpäin liikkeet ottavat vanhan pyörän vaihdossa uuteen, jonka sitten myyvät eteenpäin "halvalla". Ei ole ainakaan sika säkissä. Luulisin, että pääsee koeajamaan? Ainakin itte sain koeajaa uutta pyörää. Miksei siis käytettyäkin?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kävin tänään Espoossa ihmettelemässä, kun poliisi huutokauppasi pyöriä. Ehkä sieltä jonkun harvinaisemman olisi voinut hyvään hintaan saadakin, en tiedä. Mua kiinnostavat naisten peruspyörät (tai ainakin ne uudemmat ja ok-kunnossa olevat) kuitenkin tuntuivat olevan aika samoissa hinnoissa kuin huuto.netissäkin. Vähän sikaa säkissä siinä lisäksi olisi ostanut.
Sääli, tuurilla varmaan tuoltakin saattais jotain edullista saada, mutta ei näköjään sitten pääsääntöisesti.

Mites tuo pulju?

Google tarjos myös Velosportia käytettyjen pyörien myyjänä, soittamallahan se selviäis.

Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Käys nyt jossain pyöräliikkeessä katsomassa käytettyjä pyöriä. Ainakin täälläpäin liikkeet ottavat vanhan pyörän vaihdossa uuteen, jonka sitten myyvät eteenpäin "halvalla". Ei ole ainakaan sika säkissä. Luulisin, että pääsee koeajamaan? Ainakin itte sain koeajaa uutta pyörää. Miksei siis käytettyäkin?
Pitää ottaa ensi viikolla ohjelmaa. Vaikka ainakin tuo OoPeen ekana linkkaama. Jos nyt joku sattuu tietämään hyviä paikkoja pääkaupunkiseudulta tai Länsi-Uudeltamaalta, saa vinkata.

On mulle itse asiassa kerran käytetty pyörä liikkeestä ostettukin, mutta siitä on aikaa se 15 vuotta. :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Pitää ottaa ensi viikolla ohjelmaa. Vaikka ainakin tuo OoPeen ekana linkkaama. Jos nyt joku sattuu tietämään hyviä paikkoja pääkaupunkiseudulta tai Länsi-Uudeltamaalta, saa vinkata.

On mulle itse asiassa kerran käytetty pyörä liikkeestä ostettukin, mutta siitä on aikaa se 15 vuotta. :eek:
Ehkäpä tuoltakin kannattais kysästä?

Ja sitten löytyis Ecobike. Upeet kotisivut :eek:

Ja Fillarikellari.

Viimeksi muokattu: