Jatkokertomus (eepos f1forum)

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Mannerheimin. Kävelin hänen editseen ja koska olin kännissä kuin ampiainen en huomannut tervehtiä herra vapaaherraa. Hän loihe lausumaan: "Sotamies! Miksi ette tervehdi?" Minä notta "Meon kavirien kansa sovittu ettei terhevitä muita kun marskia!"

Siihen Marski että jatkakaa. ja minä jatkoin. Kuin tuli hännänpäässä kohti lentokenttää josta kaikui tivolimusiikki. Sinne päästyäni oli ällistykseni kaiketi suuri, enhän ollut ennen nähnyt..

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
...F1-sirkusta siirtymässä paikasta toiseen. Häslinki oli kova ja joukon keskellä hääräsi joku punaisiin pukeutunut heppu heilutellen jotain keppiä. En päässyt näkemään tyypin kasvoja, mutta ilmeisesti kyseessä oli norsujen kouluttaja, koska hänen niskassaan oli siihen viittaava tatuointi.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
...keskustelu tilankäytön ongelmista nykypäivän peseytymistiloissa. Siinä suut kävivät ja nännit nöpsöttivät, kunnes meikäläinen...

<small>[ 06-01-2004, 14:51: Message edited by: Nopeahuoli ]</small>

Wit?

...sai ilmeisesti klaustrofobisen kohtauksen juuri edellä mainituista ongelmista johtuen.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Kohtauksesta selvittyäni tuijottelin tovin daisareita, nousin altaasta ja aloin...

Deimos

Well-known member
Sijainti
404 Not Found
...ihmetellä että mikä pirun haamutoikki tuolla f1-forumin vapaassa keskustelussa on, Diana-toikin alapuolella... kunnes kiinnitin jälleen huomion daisareihin ja...

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
... mutta eipä hätää, sillä kävin ruipasemassa oikeen kunnon gebardit helpottaamseni olotilaani. Tulessani huussista takaisin huomasin...

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
... huomasin unohtaneeni hörpätä, joten tein U-käännöksen ja ...

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
...kävin painamassa sormella otsaani, jonka jälkeen napoin aimo ahmauksen apinalaarin antoisaa aquaa...

<small>[ 07-01-2004, 13:46: Message edited by: Albert Oil ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sattumat narskuivat hampaissa kuitenkin inhasti ja siksipä otin suunnaksi alakerran...

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
...pienen pienen kivenkolon. Vänkäsin itseni kivenkoloseen ja aloin vaipua horrokseen.

Tuli talvi ja muotoni muuttui munasta toukaksi.

Kevään koittaessa räystäällä katseleva lintu todisti minun kotilituvan juuri ollessa muhkeimmillani ja syömäkunnossa.

Kesän valjetessa kotiloasusteeni repesi ja minusta tuli perhonen. Tuumasin lentoon lähtiessäni että:
-Saatana, ollaan sitten perhosia!

Lensin alakerrasta ulkoilmaan ja löysin rappusilta pienen pienen perhosille sunnitellun koskenkorvapullon.
-Eikäkun huiviin vaan, huusin niin kovaa että Naapurin Esko heräsi.

Pakkohan tässä oli toimia siten että...

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
...katkaisuun on mentävä. Jos raavas mies alkaa kuvitella olevansa perhonen, on päihdyttäville aineille sanottava ehdoton ja jyrkkä ehkä!

Wit?

No, viikko siinä sitten kului, kun huomasin, ettei hommasta tullut mitään. En onnistunut sanomaan päihteille ehdotonta ja jyrkkää ehkää, olin sulkenut ne kokonaan ulos elämästäni. Olin terapian tarpeessa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tosin olin juuri viettänyt viikon terapiassa, joten jos terapia aiheuttaa terapian tarvetta on kyseessä samantapainen addiktio kuin päihdyttävien aineiden käytön aiheuttama himo päihdyttävien aineiden käyttöön.