Jesaritoikki

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Meidän olkkarin maton reunat pyrkii rullautumaan. Niinpä ne on teipattu jeesusteipillä kiinni lattiaan.

Joo, en oo mikään sisustusintoilija :rolleyes:
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Tänään tuli hankittua rulla jesaria. Vaihtoehtoja oli kaksi: keltainen tai vihreä (merkin väri paketissa). Keltainen taisi olla virallisesti ilmastointiteippi ja vihreä korjausteippi. Valitsin vihreän.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
McGyver on kyllä varsin monikäyttöinen, itse aina ennen auton katsastusta peitän sillä sumarit. Silloin ne on poissa käytöstä eikä mahdollisesta toimimattomuudesta tai väärästä suunatuksesta ole väliä. Sumareita käytän muutenkin ainoastaan silloin kun on välttämätöntä.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Koska Herran tiet ovat tutkimattomat, niin olisiko mahdollista, että Jeesuksen toinen tuleminen ilmenisikin näin? Jesariteipin ihmetekoja on maailma pullollaan.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
. Sumareita käytän muutenkin ainoastaan silloin kun on välttämätöntä.
Tuota tilannetta ei ole vielä mulle vastaan tullut.
Siis että pelkillä sumareilla olisi ollut mukavampi ajaa kuin lyhyillä.
Tosin, en mä ole niitä kokeillutkaan sumussa ja tuiskussa kuin pari kertaa lähivalojen korvikkeena, että kyllä ne jossain aivan tietynlaatuisessa näkyväisyyshuiskussa saattavat toimiakin lähivaloja paremmin. Eos.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tuota tilannetta ei ole vielä mulle vastaan tullut.
Siis että pelkillä sumareilla olisi ollut mukavampi ajaa kuin lyhyillä.
Tosin, en mä ole niitä kokeillutkaan sumussa ja tuiskussa kuin pari kertaa lähivalojen korvikkeena, että kyllä ne jossain aivan tietynlaatuisessa näkyväisyyshuiskussa saattavat toimiakin lähivaloja paremmin. Eos.
No ei mulle tullut mieleenkään käyttää ainoastaan sumareita. Mutta kunnon pyryssä, sumussa tai kaatosateessa ne ovat todella hyödylliset. Moelle tiedoksi, jotta myös aura-auton perässä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
No ei mulle tullut mieleenkään käyttää ainoastaan sumareita. Mutta kunnon pyryssä, sumussa tai kaatosateessa ne ovat todella hyödylliset. Moelle tiedoksi, jotta myös aura-auton perässä.
Mulle opetettiin Vauhkosen autokoulussa, että sumuvaloja on perusteltua käyttää ainoastaan silloin kun niillä näkee paremmin kuin lyhyillä. Muulloin kannattaa ajaa lähivaloilla.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mulle opetettiin Vauhkosen autokoulussa, että sumuvaloja on perusteltua käyttää ainoastaan silloin kun niillä näkee paremmin kuin lyhyillä. Muulloin kannattaa ajaa lähivaloilla.
Jos noudattaisi tuota, mun pitäisi käyttää sumareita aina pimeällä, on niin saatanan surkeat valot.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Siis mistä nää silkkaa wikipediaa olevat avaukset ovat peräisin? Okei tyhmä kysymys. Mutta miksi?
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Siis mistä nää silkkaa wikipediaa olevat avaukset ovat peräisin? Okei tyhmä kysymys. Mutta miksi?
Olin vähän wtf, kun en ollu tajunnu olevani sivulla 2 ja siispä luulin avausviestin olleen:

Jesarin liimapinta on hyvä runkkaukseen.
Mutta mitenkä se tämä liimapinta auttaa runkkaamisessa? Muuten kuin, että teipistä voi rakentaa suojaavan panssarin. Mutta luulisi sen teipin irrottamisen olevan runkkausta vahingollisempaa. Pistänpä miettien.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Olin vähän wtf, kun en ollu tajunnu olevani sivulla 2 ja siispä luulin avausviestin olleen:


Mutta mitenkä se tämä liimapinta auttaa runkkaamisessa? Muuten kuin, että teipistä voi rakentaa suojaavan panssarin. Mutta luulisi sen teipin irrottamisen olevan runkkausta vahingollisempaa. Pistänpä miettien.
Ilman kitkaa ei mikään tunnu miltään. Eli raja se on luistollakin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Toi kyllä joskus naurattaa, kun siellä on kirjoitettu jostain asiasta
a) täysin itsestäänselvyys
tai
p) kaikkien tiedossa oleva asia
niin perässä on "*lähde?" :eek:
Älä aliarvioi ihmisten tietämättömyyttä, se on laajempi kuin luuletkaan.
 
Ylös