Tuota tilannetta ei ole vielä mulle vastaan tullut.. Sumareita käytän muutenkin ainoastaan silloin kun on välttämätöntä.
No ei mulle tullut mieleenkään käyttää ainoastaan sumareita. Mutta kunnon pyryssä, sumussa tai kaatosateessa ne ovat todella hyödylliset. Moelle tiedoksi, jotta myös aura-auton perässä.Tuota tilannetta ei ole vielä mulle vastaan tullut.
Siis että pelkillä sumareilla olisi ollut mukavampi ajaa kuin lyhyillä.
Tosin, en mä ole niitä kokeillutkaan sumussa ja tuiskussa kuin pari kertaa lähivalojen korvikkeena, että kyllä ne jossain aivan tietynlaatuisessa näkyväisyyshuiskussa saattavat toimiakin lähivaloja paremmin. Eos.
Mulle opetettiin Vauhkosen autokoulussa, että sumuvaloja on perusteltua käyttää ainoastaan silloin kun niillä näkee paremmin kuin lyhyillä. Muulloin kannattaa ajaa lähivaloilla.No ei mulle tullut mieleenkään käyttää ainoastaan sumareita. Mutta kunnon pyryssä, sumussa tai kaatosateessa ne ovat todella hyödylliset. Moelle tiedoksi, jotta myös aura-auton perässä.
Jos noudattaisi tuota, mun pitäisi käyttää sumareita aina pimeällä, on niin saatanan surkeat valot.Mulle opetettiin Vauhkosen autokoulussa, että sumuvaloja on perusteltua käyttää ainoastaan silloin kun niillä näkee paremmin kuin lyhyillä. Muulloin kannattaa ajaa lähivaloilla.
Koska.Mutta miksi?
Totta. Siispä:Koska.
Jeesusteippi on oiva apuneuvo, kun pitää saada hotlahuoneen erilliset sängyt yhdistettyä parisängyksi. Pidän sitä aina mukana reissukassissa.
Toimii ja pysyy.
Olin vähän wtf, kun en ollu tajunnu olevani sivulla 2 ja siispä luulin avausviestin olleen:Siis mistä nää silkkaa wikipediaa olevat avaukset ovat peräisin? Okei tyhmä kysymys. Mutta miksi?
Mutta mitenkä se tämä liimapinta auttaa runkkaamisessa? Muuten kuin, että teipistä voi rakentaa suojaavan panssarin. Mutta luulisi sen teipin irrottamisen olevan runkkausta vahingollisempaa. Pistänpä miettien.Jesarin liimapinta on hyvä runkkaukseen.
Tässä saattaa olla vinha perälauta. Marsutape, we salute you.Koska Herran tiet ovat tutkimattomat, niin olisiko mahdollista, että Jeesuksen toinen tuleminen ilmenisikin näin? Jesariteipin ihmetekoja on maailma pullollaan.
Ilman kitkaa ei mikään tunnu miltään. Eli raja se on luistollakin.Olin vähän wtf, kun en ollu tajunnu olevani sivulla 2 ja siispä luulin avausviestin olleen:
Mutta mitenkä se tämä liimapinta auttaa runkkaamisessa? Muuten kuin, että teipistä voi rakentaa suojaavan panssarin. Mutta luulisi sen teipin irrottamisen olevan runkkausta vahingollisempaa. Pistänpä miettien.
Wikipediasta. Absoluuttisen tiedon syvimmästä lähteestä*lähde?Siis mistä nää silkkaa wikipediaa olevat avaukset ovat peräisin? Okei tyhmä kysymys. Mutta miksi?
Toi kyllä joskus naurattaa, kun siellä on kirjoitettu jostain asiastaWikipediasta. Absoluuttisen tiedon syvimmästä lähteestä*lähde?
Älä aliarvioi ihmisten tietämättömyyttä, se on laajempi kuin luuletkaan.Toi kyllä joskus naurattaa, kun siellä on kirjoitettu jostain asiasta
a) täysin itsestäänselvyys
tai
p) kaikkien tiedossa oleva asia
niin perässä on "*lähde?"
En tiennytkään.Älä aliarvioi ihmisten tietämättömyyttä, se on laajempi kuin luuletkaan.