kouvotsvoni
Banjottu
Johanna Tukiaisen sensuroimaton alastonvideo nyt täällä - katso ja hämmästy!
Siitä vaan täysi-ikäiset jantterit wiklundia hommaamaan.
Loch Nessin hirviö havaittu! :yuck:Johanna Tukiaisen sensuroimaton alastonvideo nyt täällä - katso ja hämmästy!
Nessietä loukattu!Loch Nessin hirviö havaittu! :yuck:
Jouduit uhriksi eilen? Kuinka lujaa Tuksu juoksee?!Onneksi jouduin tuon uhriksi jo eilen, ehkä tänä yönä jo saa vihdoin unta ilman painajaisia.
Hmph. Kiitos. Nyt tulee jo valvepainajaisia, joten unet voi unohtaa. :jaska:Jouduit uhriksi eilen? Kuinka lujaa Tuksu juoksee?!
"Varoitus – ei saa päästää silmiin"Johanna Tukiaisen sensuroimaton alastonvideo nyt täällä - katso ja hämmästy!
Nuo Tukiaisen siskothan on oikeasti neroja. Jää Joaquin Phoenixin hip hop-urakin toiseksi kun nämä tytöt pistävät performanssitaide-esityksen pystyyn, otsikolla "Julkkiksen elämää Glamourin pyörteissä!".
Toi on kyllä totta. Sitä alkaa tuntee itsensä ihan fiksuksi aika nopeesti, kun on hetken katellu noita Tuksun toilailujaTäytyy Tuksulle antaa vähän tunnustustakin. Mä olen ikäni kärsiny alhasesta itsetunnosta, mutta tässä viime vuosina olen niin monet kerrat saanu lohtua siitä tosiasiasta, että ainakaan en oo Tuksu.
Lämpimät kiitokset siis tälle pinkille lööppien manaatille .
Tuo oli esitystä herran "faktio" elokuvaa varten.Nuo Tukiaisen siskothan on oikeasti neroja. Jää Joaquin Phoenixin hip hop-urakin toiseksi kun nämä tytöt pistävät performanssitaide-esityksen pystyyn, otsikolla "Julkkiksen elämää Glamourin pyörteissä!".
Sitä juuri tarkoitin. Että Tukiaisilla samanlainen projekti menossa. Äh...Tuo oli esitystä herran "faktio" elokuvaa varten.
Tukiaisista ei sitten olekkaan sanottavaa.
Ei jumalauta. Tuksu pitäis houkutella forumille. Paitti että keskiluokka heittäis sille heti elinikäisen bannin ja kaks viikkoo päälle.