Nimi: Johanna Tukiainen
30.10.10 9:19 am
TOTUUS UUSIMMAN ALIBIN ARTIKKELISTA. UUSI HAUVA VAUVANI ON SYDÄNTEN MURSKAAJA!
En ymmärrä, miksi yhden ihmisen taakaksi annetaan niin paljon koettelemuksia kun mullekin on annettu. Välillä tuntuu, että olisi ollut vain parempi että olisin kuollut siihen malaria falcipariumiin ja keuhkopöhöön, tämä elämä täällä kateellisessa Suomessa on niin hirveän rankkaa. Olin lähellä tukehtumista monta kertaa. En voi koskaan käsittää, miksei 10 vuoden aikainen avomieheni Mika tullut minua kertaakaan katsomaan sairaalaan. Minusta se osoittaa äärimmäistä kylmyyttä. Minulla näyttää olevan ongelmia näiden Mika sikojen kanssa!
Minulla on tallessa sekä Hymy lehden toimittajan Juha-Tapio Tuomelan lähettämiä tekstiviestejä, jossa mm. uhataan sillä että teen itsemurhan kuten Tony Halme teki aikoinaan. Tuomelahan aloitti koko Kanerva skandaalin.
Nyt minulla on tallessa myös Alibin päätoimittaja Mika Lahtosen tekstiviestejä, joissa hän uhkaa, että hänellä on niin paljon valtaa, että hän voi tyrkätä minut vaikka kahdeksi vuodeksi vankilaan jos hän haluaa.
Annoin Alibille haastattelun, jonka tarkoituksena oli tuoda minun näkökulmat asioihin esille. Jutussa ei näytä olevan mitään muuta hyvää, paitsi onnistunut kuvani.....
Lahtonen esitti olevansa kovasti ystäväni, tarjosi minulle illallisen Rafaeollossa ja tarjosi usean pullon viiniä. Sen jälkeen hän ITSE ehdotti, että menisimme vielä parille shampanjalasilliselle hänen hotellihuoneeseensa Kämppiin. Kämp hotelli ei sinällään ole minulle mikään suuri uutinen, mm. ex-amerikkalainen mieheni Udi asui siellä sviitissä aina kun kävi Helsingissä. Elin hänen kanssaan Jet-set elämää, en minä ole mikään metsässä kasvanut idiootti.
Kun lähdin Mika Lahtosen kanssa hänen huoneeseensa, parin lasillisen jälkeen hän sanoi suoraan: "Lähdetäänkö panemaan?"
Tiesin hänen elävän avoliitossa ja hän on kolmen lapsen isä, joten kieltäydyin.
Itse olen tällä hetkellä sinkku. Ehdotin kuitenkin hänelle, että voisin jäädä huoneeseen nukkumaan, sillä oli jo myöhäinen yö ja rakastan hotellien aamiaisia.
Lahtoselle ei kuitenkaan käynyt nukkuminen, hän olisi halunnut muuta toimintaa.
Hän ohjasi minut ulos hotellista ja soitti taksin minulle.
En tiedä oliko hän tarkoituksella juottanut minua humalaan, mutta mielestäni hän käyttäytyi niin sikamaisesti, että nousin taksista ja läppäsin häntä kädellä kasvoille. Kyseessä ei todellakaan ollut mikään pahoinpitely!!! Haloo, olen 160cm nainen, mikä näitä miehiä tässä maassa oikein vaivaa???? Huono itsetunto vai?
Käsittääkseni Lahtonen soitti tahalleen poliisit perääni ja kertoi heille jonkun ihme stoorin. Ja taas minua kohdeltiin kuin jotain suurta rikollista.
Mika Lahtonen uhkasi, että jos kerron tästä asiasta, hän haastaa minut oikeuteen. No kaikki tämä, minkä kerron, on totta.
Ja totuus tekee vapaaksi.
Hän luulee, että olin niin päihtyneessä tilassa, etten muka muistaisi hänen paneskelu ehdotuksiaan. Käsittääkseni lehtihaastattelun antamiseen ei liity seksipalvelut!!!!!!
No tilastojen mukaan puolet miehistä pettää ja se näyttää valitettavasti olevan totta. Minulla on samantyyppinen erittäin ikävä kokemus Vesa Keskisestä, jossa hän väkisin heitti minut sängylle, mutta ehdin huoneesta pakoon.
Tietysti voidaan miettiä, miksi ylipäätään olen näihin hotellihuoneisiin mennyt, mutta koska olen sinkku, aikuinen 32-vuotias nainen, en näe syytä siihen miksi en voisi lähteä ns. jatkoille.
Minulla on fyysisesti paha olo näistä jostain lehtikirjoituksista.
On olemassa toimittajia, joilla on moraalia, mutta on myös toimittajia, jotka eivät edes tunnista mitä sanat etiikka ja moraali tarkoittavat.
Saamani veromätkyt, tuomiot yms. liittyvät suoraan julkisuuteeni. Osa ihmisistä haluaa kivittää minut. Mitä Jeesus sanoi siihen Raamatussa...."Se heittäkööt ensimmäisen kiven, joka ei ole koskaan mitään syntiä tehnyt."
Jeesus toi armon ja rakkauden, ei tuomiota kuten Vanhassa Testamentissa.
Voi olla, etten pysty enää asumaan tässä maassa, koska tämä on liian ahdasmielinen ja kateellinen maa minulle. Tuntuu ettei täällä voi edes hengittää. En yhtään ihmettele, että eräs erittäin kaunis suomalainen ystäväni ei kestänyt avioeronsa ja konkurssinsa jälkeen enää asua täällä ja löysikin sitten elämänsä rakkauden Washingtonista.
Olen tehnyt rikosilmoituksen Hymyn keskustelupalstoista, joissa ei tehdä muuta kuin herjata ja pilkata minua. Eikö ihmisillä ole käsitystä siitä, että kunnianloukkaus on rikos? Mutta minulla on myös oikeus puolustaa itseäni, jos minusta annetaan valheellisia lausuntoja.
Tällä hetkellä elämäni valo on uusi koiranpentuni Nassu, joka painaa alle kilon.
Se on Tiibetin spanielin ja Kiinan palatsikoiran sekoitus, joka tuottaa kuulemma onnea. En ihan rehellisesti ole koskaan nähnyt Suomessa yhtä suloista olentoa, se ei edes näytä koiralta vaan joltain satuolennolta. Sillä on pyöreä ja litteä naama ja ihan lyhyet minijalat. Puin sille jo päälle lämpöä tuovan vaaleanpunaisen villa-asun jossa on pinkkejä höyheniä. Se on ihan sydäntenmurskaaja! En oikein pysty jättämään sitä edes tunniksi kotiin yksin, kun minulle tulee huoli siitä ja ihan kauhea ikävä!