Johanna Tukiainen

SamiJ

Well-known member
Vähän kiinnostaisi, että mitkä mahtaa olla Tuksun kriteerit ns. "tasokkaalle miehelle"? Ei sillä, ettäkö minä niihin yltäisin, eikä hirveemmin ole väliksikään. :frank:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vähän kiinnostaisi, että mitkä mahtaa olla Tuksun kriteerit ns. "tasokkaalle miehelle"? Ei sillä, ettäkö minä niihin yltäisin, eikä hirveemmin ole väliksikään. :frank:
Sä et selvästikään seuraa tuksun juttuja, onhan hän listannut ihannemiehensä ominaisuudet jo moneen otteeseen!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kyllä, tasokkaat miehet Ruotsissa kiinnostavat glamourtyttöämme josta suomen media on luonut jonkun ihme friikkikuvan!

Pitäis kerätä kolehti, jonka voimin Tuksu vois muuttaa vielä kauemmas löytämään vielä tasokkaampia miehiä? Se on pelkkää amoorea tästä eteenpän Jossulla. Hieno juttu!
Olen edelleen sitä mieltä, että Tuksu + Vesa Keskinen olisi ns. "match made in heaven". Paitsi, että olisivat sen jälkeen vielä enemmän julkisuudessa kumpikin. Mutta niinkun muuten sopisivat yhteen ihan hyvin.

Törni

Well-known member
Mun mielestä Ilkka Kanervan lahjussotkut ja muut poliittiset epäselvyydet on pikkujuttuja. Ne vois kaikki unohtaa ja antaa anteeksi. Iken voisi sen sijaan vetää munista hirteen sen takia, että erehtyi ulkoministerinä lähettämään muutaman tekstarin......

Joni

Well-known member
Menkööt vaikka venäjälle munpuolestani! :alppu:

SamiJ

Well-known member
Mulla on olohuoneessa tv-taso. Olen tasokas mies.

Lumipallo

Well-known member
*juoksee kärppänä paikalle*

Mittee? Missä Tuksu, Tuksu missä? Tui tui Tuksutin, tu tänne tseh :)!

*uutinen kulkee Lumpan näköhermosta tajunnan tasolle*

Tuksu älä mee :(! (Tai viet multa kai-kee-e-een...)

Tuksu rakas, raportoithan sitten minulle, että miten loistokasta elämä Tukholmassa parhaimmillaan on :). Siellä on varmastikin pinkkiä shamppanjaa ja pinkkiä keijukaispölyä ja pinkkiä huulipunaa, tuota laivanalusmaalia joka estää öttiäisiä kiinnittymästä.

markoj

Custom User
*juoksee kärppänä paikalle*

Mittee? Missä Tuksu, Tuksu missä? Tui tui Tuksutin, tu tänne tseh :)!

*uutinen kulkee Lumpan näköhermosta tajunnan tasolle*

Tuksu älä mee :(! (Tai viet multa kai-kee-e-een...)

Tuksu rakas, raportoithan sitten minulle, että miten loistokasta elämä Tukholmassa parhaimmillaan on :). Siellä on varmastikin pinkkiä shamppanjaa ja pinkkiä keijukaispölyä ja pinkkiä huulipunaa, tuota laivanalusmaalia joka estää öttiäisiä kiinnittymästä.
Onkos laivanalusmaali sukua sukellusvenemaalille?

SamiJ

Well-known member
Jos Paulo Henrique saa Tuksun, niin olen kateudesta vihreä. *tirsk*

Joni

Well-known member
Nyhän mä hoksasin Tuksulle tasokkaan nuoren miehen, joka viihtyy julkisuudessa! :idea:
No hyi helvetti saataana..... :yuck: She could kiss my klick and goodbye... Eiku... No vittu ei... Eri asia olis se olis viel 2005-2006 kuosissa niin sit olis asia erikseen mut hei ajat muuttuu! :alppu: