Sä et selvästikään seuraa tuksun juttuja, onhan hän listannut ihannemiehensä ominaisuudet jo moneen otteeseen!Vähän kiinnostaisi, että mitkä mahtaa olla Tuksun kriteerit ns. "tasokkaalle miehelle"? Ei sillä, ettäkö minä niihin yltäisin, eikä hirveemmin ole väliksikään. :frank:
Olen edelleen sitä mieltä, että Tuksu + Vesa Keskinen olisi ns. "match made in heaven". Paitsi, että olisivat sen jälkeen vielä enemmän julkisuudessa kumpikin. Mutta niinkun muuten sopisivat yhteen ihan hyvin.Kyllä, tasokkaat miehet Ruotsissa kiinnostavat glamourtyttöämme josta suomen media on luonut jonkun ihme friikkikuvan!
Pitäis kerätä kolehti, jonka voimin Tuksu vois muuttaa vielä kauemmas löytämään vielä tasokkaampia miehiä? Se on pelkkää amoorea tästä eteenpän Jossulla. Hieno juttu!
Nyhän mä hoksasin Tuksulle tasokkaan nuoren miehen, joka viihtyy julkisuudessa! :idea:Menkööt vaikka venäjälle munpuolestani! :alppu:
Nyhän mä hoksasin Tuksulle tasokkaan nuoren miehen, joka viihtyy julkisuudessa! :idea:
Niinpä. Ja tukholmalaisten korkeatasoisten miesten kriteerit myös kiinnostaisivat yllekirjoittanutta. On se. Tuksu.Vähän kiinnostaisi, että mitkä mahtaa olla Tuksun kriteerit ns. "tasokkaalle miehelle"? Ei sillä, ettäkö minä niihin yltäisin, eikä hirveemmin ole väliksikään. :frank:
Ei helvetti, missä kohtaa Onko se niinkuin impotenssituki?Mulla on elimessä taso.
Onkos laivanalusmaali sukua sukellusvenemaalille?*juoksee kärppänä paikalle*
Mittee? Missä Tuksu, Tuksu missä? Tui tui Tuksutin, tu tänne tseh !
*uutinen kulkee Lumpan näköhermosta tajunnan tasolle*
Tuksu älä mee ! (Tai viet multa kai-kee-e-een...)
Tuksu rakas, raportoithan sitten minulle, että miten loistokasta elämä Tukholmassa parhaimmillaan on . Siellä on varmastikin pinkkiä shamppanjaa ja pinkkiä keijukaispölyä ja pinkkiä huulipunaa, tuota laivanalusmaalia joka estää öttiäisiä kiinnittymästä.
Tuossa olisi tasokas ja maailmankuulu mies Tuksulle .Onkos laivanalusmaali sukua sukellusvenemaalille?
Jos Paulo Henrique saa Tuksun, niin olen kateudesta vihreä. *tirsk*
No hyi helvetti saataana..... :yuck: She could kiss my klick and goodbye... Eiku... No vittu ei... Eri asia olis se olis viel 2005-2006 kuosissa niin sit olis asia erikseen mut hei ajat muuttuu! :alppu:Nyhän mä hoksasin Tuksulle tasokkaan nuoren miehen, joka viihtyy julkisuudessa! :idea: