Johanna Tukiainen

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
*juoksee kärppänä paikalle*

Mittee? Missä Tuksu, Tuksu missä? Tui tui Tuksutin, tu tänne tseh :)!

*uutinen kulkee Lumpan näköhermosta tajunnan tasolle*

Tuksu älä mee :(! (Tai viet multa kai-kee-e-een...)

Tuksu rakas, raportoithan sitten minulle, että miten loistokasta elämä Tukholmassa parhaimmillaan on :). Siellä on varmastikin pinkkiä shamppanjaa ja pinkkiä keijukaispölyä ja pinkkiä huulipunaa, tuota laivanalusmaalia joka estää öttiäisiä kiinnittymästä.
Ja eikun katsomaan ;)

http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1938908&postcount=88

markoj

Custom User
Niinpä! Kyllä meikäläiseltäkin irtoaisi tosi häijy "Mä omistan sut, narttu!" -katse jos mua kanneltais ympäriinsä jossain helvetin kalliissa disain-kassissa.
Ajattelin lähinnä nöyryytetyn panttivangin raivoa ennen tukholman syndrooman vaikutusta.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Tuksun blogi -> http://johannatukiainen.seiska.fi/2012/07/16/olen-loytanyt-uuden-rakkauden-elamaani-vihdoinkin/
Johanna Tukiaisen uusi mies on aivan uskomaton!

16.7.2012 16:14/MILLA LEINONEN/Seiska

Johanna "Tuksu" Tukiainen kertoo Seiskan blogissaan uudesta miehestään.

Kohublondi Johanna Tukiaisen elämä kuulostaa tuoreen blogin mukaan uskomattoman ihanalta. Johanna ylistää Seiskan blogissaan uutta miestään. Tässä muutamia otteita Tuksun blogista:

- Han on hyvin rakastunut minuun, komea, pitka ja koulutettu mies, joka puhuu 6 eri kielta sujuvasti.

- Han hemmottelee minua ihan alyttomilla tavoilla, nyt kun olin Tukholmassa useita viikkoja, olin enimmmakseen hanen luonaan ja kokkaili hummeri illallisia ja mielettomia tenderloin pihvi-illallisia joka ilta. Han tietaa kaiken viineista.

- Mies pukeutuu erittain tyylikkaiseen vaatteisiin kokoajan, kayttaa paljon tunnetuja merkkeja kuten Hugo Bossia, Armania jne.

- Hanella on usea asunto ympari maailmaa, Tukholman keskustassa kaksi asuntoa ja lisaksi eras omakotitalo josta on upea merinakoala.

- Han on vaikusvaltainen, erittain alykas seka matemaattisesti, loogisesti etta henkisella tasolla.

- Han kutsuu minua tyttoystavakseen, viimeksi kun olimme kylpylahotellissa, han jarkkasi minulle aivan ihanan suklaaoljysta tehdyn kokovartalohieronnan ja menimme illalliselle paikalliseen ravintolaan, jossa soimme fasaania suklaakastikkeessa.