Jonottaminen

Vuorolapun

  • Saa jättää vuorolappukoneen päälle

    Äänet: 13 76,5%
  • Ei saa

    Äänet: 4 23,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    17

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Twitterissä on ollut kovaa keskustelua seuraavasta tilanteesta:
- Olet paikassa, jossa on "vuorolappu" -systeemi
- Otat vuorolapun, odotat hetken
- Toteat, ettet jaksa jonottaa

Pitääkö lappu heittää roskiin, vai voiko sen jättää vuorolappukoneen päälle, jollekin onnekkaalle. Onko tämä törkeää kiilausta, vai positiivinen piristys arkeen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Twitterissä on ollut kovaa keskustelua seuraavasta tilanteesta:
- Olet paikassa, jossa on "vuorolappu" -systeemi
- Otat vuorolapun, odotat hetken
- Toteat, ettet jaksa jonottaa

Pitääkö lappu heittää roskiin, vai voiko sen jättää vuorolappukoneen päälle, jollekin onnekkaalle. Onko tämä törkeää kiilausta, vai positiivinen piristys arkeen.
Voisihan tuon lapun luovuttaa jollekin hyväkeuhkoiselle brunetelle.

Muuten roskiin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Totta helvetissä sen saa jättää siihen koneen päälle, mikään muu vaihtoehto ei tulis mulle edes mieleen.

Vain Suomessa voi jollekulle tulla mieleen, että tästäkin asiasta vois nipottaa :nope:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Itse revin sen lapun, viskaan riekaleet ilmaan ja huudan "hajotkaa oravanpyöräänne, orjat!"

Sitten otan uuden lapun ja menen istumaan.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Lähinnä hämmästyttää, että tällaisestakin asiasta saadaan kehitettyä kovaa keskustelua twitterissä
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Lähinnä hämmästyttää, että tällaisestakin asiasta saadaan kehitettyä kovaa keskustelua twitterissä
Kuten jo sanottua, niin äärettömän suomalaista. Semmosia me ollaan, turhasta nipottavia kateellisia kyylääjiä. Valitettavasti :(

Tai siis semmosia meistä on viimeisten parin vuosikymmenen aikana tullut. Ei me 80-luvulla vielä oltu tommosia.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Melkoisen murhaavia katseita sain kerran kotikylän apteekissa kun vähän käytetyllä vuorolapulla kiilasin mummojen ohi. Olen siellä itsekin kerran lapun koneen päälle jättänyt.

Tää on vähän sama ku kaupassa syöksyy jonon perältä juuri avautuvalle kassalle. Paikat käytetään.
 
Viimeksi muokattu:

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Sue_me:n ja OoPeen linjoilla. Jos tuossa näkee jotain ongelmaa, voipi olla että oma arki tuntuu kaikkinensa vähän ongelmalliselta.

Vähän tähän liittyvistä tilanteista pari kokemusta. 1) Joskus oltiin jollain porukalla ostettu x määrä leffalippuja ja joitain toveja ennen näytöksen alkua kävi ilmi, että yksi kaveri ei pääsekään paikalle. Luovutimme ylimääräisen lipun jollekin tyllerölle joka oli ko. leffaan aikeissa mennä. 2) Viime syksynä olin odottamassa pääsyä erääseen messutapahtumaan tyttöystävän kera. Juuri ennen maksuluukulle saapumistamme saapui tuntematon nuorikko luoksemme ja tarjosi hänelle ylimääräiseksi jääneen lippunsa meille. Näin ollen pääsimme jouduimme ostamaan vain yhden pääsylipun.

Molemmista tapauksista jäi hyvä mieli. Vaan kyllä noistakin varmasti uikuttamista voi löytää erinäisin perustein.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Melkoisen murhaavia katseita sain kerran kotikylän apteekissa kun vähän käytetyllä vuorolapulla kiilasin mummojen ohi. Olen siellä itsekin kerran lapun koneen päälle jättänyt.
Mukku eihän siinä periatateessa kukaan kiilaa. Luulsi sille mummolle olevan ihan sama kuka sen lapun avulla asiansa häntä ennen hoitaa, kun jokatapauksessa siinä edessä oli jo joku muu eli odotusaika ei siis oleellisesti muutu suuntaan jos toiseenkaan. Ovat vain kateellisia, koska eivät itse rohjenenet/älynneet sitä lappua ottaa ja toisaalta nuorempia kuuluukin aina vähän paheksua :frank:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Sama asia kun kaupan kassalla varaisit paikan jonosta ja päästäisit jonkun täyskärryllisen siihen väliin takana olevilta kysymättä. Härskiä toimintaa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Sama asia kun kaupan kassalla poistuisit jonosta ja päästäisit jonkun täyskärryllisen siihen tilalle.
Ruuhka-aikaan ja esim. Juhannuksen aluspäivinä tehdään usein toisen ihmisen kanssa niin, että minä menen jo alkujaan jonoon seisoskelemaan ja toinen kerää kärryyn tavaraa. Jos ehdin hihnalle ennenkuin mitään ostettavaa ehtii tulla, antelen sitten paikkaa aina seuraavalle.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ruuhka-aikaan ja esim. Juhannuksen aluspäivinä tehdään usein toisen ihmisen kanssa niin, että minä menen jo alkujaan jonoon seisoskelemaan ja toinen kerää kärryyn tavaraa. Jos ehdin hihnalle ennenkuin mitään ostettavaa ehtii tulla, antelen sitten paikkaa aina seuraavalle.
Editoin. Tuollaisen taakse joutuessani pahoittaisin mieleni, kippaisin ostokseni heidän väliinsä hihnalle ja poistuisin paikalta.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Twitterissä on ollut kovaa keskustelua seuraavasta tilanteesta:
- Olet paikassa, jossa on "vuorolappu" -systeemi
- Otat vuorolapun, odotat hetken
- Toteat, ettet jaksa jonottaa

Pitääkö lappu heittää roskiin, vai voiko sen jättää vuorolappukoneen päälle, jollekin onnekkaalle. Onko tämä törkeää kiilausta, vai positiivinen piristys arkeen.
Vitun väliä, kun se lappu on kuitenkin siellä roskissa ja 10 sekunnin odottelun jälkeen asiakaspalvelija joka tapauksessa ottaa seuraavan numeron. Itte näkisin, että paree heittää roskiin vaan tai RYPISTÄÄ OMAN TASKUN POHJALLE, eipähän loju siinä sitten kaiken kansa töllisteltävänä. Ruveta siinä vitun lippukoneella sitten arpomaan että mikähän numero täällä on taululla kun tässä on 3 näitä jätettyjä lippuja, ettäJOSPA SILTI PAINAN TOSTA NAPISTA ETTÄ NÄÄN MIKÄ NUMERO ON MENOSSA.

VITTU MUA HUVITA TAAS MIKÄÄN, SAATANA!
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ruuhka-aikaan ja esim. Juhannuksen aluspäivinä pukeudun pinkkiin balettiasuun ja kassajonoissa jakelen ihmisille haleja ja hyvää mieltä. Esittelen itseni Domppariksi. Ihmisille tulee hyvä mieli, ja se tuo mulle hyvä mielen. Samalla ujutan taskuihinsa hälyttimellisiä tavaroita jotka sitten piippaa portilla.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ruuhka-aikaan ja esim. Juhannuksen aluspäivinä pukeudun pinkkiin balettiasuun ja kassajonoissa jakelen ihmisille haleja ja hyvää mieltä. Esittelen itseni Domppariksi. Ihmisille tulee hyvä mieli, ja se tuo mulle hyvä mielen. Samalla ujutan taskuihinsa hälyttimellisiä tavaroita jotka sitten piippaa portilla.
:D
 

KL-petteri

Old Fart
Liittynyt
26.5.2008
Viestit
1393
Sijainti
On the Road
Lähinnä hämmästyttää, että tällaisestakin asiasta saadaan kehitettyä kovaa keskustelua twitterissä
Suomi ja suomalaisten kateus "vittu mun eteen et ainakaan mene" ym.
Eihän sitä voi kellekkää jonotus lappua antaa, sehän pääsis helpommalla ku mä:alppu:

Asiaan,mä kyllä sen lapun antaisin ilman muuta:thumbup:
 
Ylös