Joutava polli, kun ei muutakaan viitti

Uppoox?

• Kyllä

Äänet: 13 56,5%
  • Ei

Äänet: 10 43,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    23
  • Äänestys suljettu. .
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
3,5 biisiä oli tällä kertaa kiintiö tuota. Nimi oli tuttu ties mistä, mutta en kyllä olisi muistanut musiikkiaan tommoseksi..no just tommoseksi.
No siis, toi Mehen esimerkki oli sitä arveluttavaa matskua, joka ei tietenkään edusta kokonaisuutta.

Nakkas muuten Spotify Openille just tossa hetki sitte ja pukkaa mainoksia. Vaihdoin joulukuussa maksusysteemiä, eikä näytä vörkkivän automaagisesti tuo nyt. Pitänee palata PayPaliin.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Jaska.

Cash uppoaa, WN pieninä annoksina. Muut tuntemattomampia. Mutta ei sillä tavoin kokonaisuudessaan genre uppoa, että voisin vastata kyllä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
En ole kantri-miehiä lain. Yhdellä levyhyllystäni löytyvällä The Byrds-kokoelmalla on muutama kantri-rock -kappale ja ne pystyn kuuntelemaan, mutta ne siis on kantri-rockia. Rap on toinen musiikkilaji, joka ei nappaa ja sitäkin löytyy parin kappaleen verran hyllystä, Chef Aid - The South Park Album -levyltä.

Veikkaan, että en erottaisi outlaw countrya tavallisesta countrysta jos mulle soitettaisiin näytteitä molemmista.

Lumipallo

Well-known member
Mitä jos mulla ei oo housuja jalassa :tongue:
No sitä enemmänhän sinne housuihin mahtuu niitä polleja mitä vähemmän olet itse niissä tilaa viemässä. Eli kannattaisi kurkistaa housuihin, tiedä mitä polleja siellä kyyhöttää yksinäisinä ja nälissään.

SamiJ

Well-known member
Cashia tulee useinkin kuunneltua, mutta noinniinkuin muutoin genre on jäänyt vähemmälle kuuntelulle.

jjv

Arschloch
Maksukanavapaketissani oli joskus musiikkilajeittain jaettuja "radiokanavia", joista tuli pelkästään musiikkia. Silloin tuli ennen töihin lähtöä kuunneltua country-kanavaa, kun ei Aamu-tv ollut alkanut. Kyllä se ainakin taustamusiikkina on miellyttävää kuunneltavaa. Eiköhän sieltä tullut tuota outlaw countryakin.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Monesti tullut mieleen, että kantriin pitäis perehtyä vähän syvällisemmin, mut mullakin on jäänyt lähinnä Käteisen varaan. Toisaalta esim. Scandinavian Music Groupin aktissa oon ollut aistivinani vahvan kantrivaikutuksen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.