Juhannus 2014

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Hyvää juhannusta näin etukäteen jo täältä töistä toivotan jokaiselle. Mites foorumistit meinaa viettää keskikesän juhlan? Mun teemaa ei tarvitse enää paljastaa yhdeksättä vuotta putkeen. ;)
 

Örfil

Guest
Taitaa olla myös 9. tai 10. kesä peräkkäin, kun ollaan Huittisissa anopin kesäpaikalla.
Tasan kerran olen niillä reissuilla siellä ottanut eli tänäkin vuonna raitis ja reilu Juhannus grillauksen, pienen pihapuuhastelun ja saunomisen merkeissä.

La/su pitäisi pystyttää n. 10 metriä verkkoaitaa eli paalutus ja verkon naulaus on mun ainoa nakki tällä kertaa. Grillissäkin on vaan makkaraa.
Lauantaina luvassa myös isäni lupaama kiertue nuoruutensa kesäpaikoilla Huittisissa lähellä juhannuspaikkaamme sekä visiitti isoisoäitini kotipaikan maisemiin Vampulaan.

Huomenna illalla lähtö juhlapaikalle, sunnuntaina iltapäivällä paluu.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Taitaa olla myös 9. tai 10. kesä peräkkäin, kun ollaan Huittisissa anopin kesäpaikalla.
Tasan kerran olen niillä reissuilla siellä ottanut eli tänäkin vuonna raitis ja reilu Juhannus grillauksen, pienen pihapuuhastelun ja saunomisen merkeissä.

La/su pitäisi pystyttää n. 10 metriä verkkoaitaa eli paalutus ja verkon naulaus on mun ainoa nakki tällä kertaa. Grillissäkin on vaan makkaraa.
Lauantaina luvassa myös isäni lupaama kiertue nuoruutensa kesäpaikoilla Huittisissa lähellä juhannuspaikkaamme sekä visiitti isoisoäitini kotipaikan maisemiin Vampulaan.

Huomenna illalla lähtö juhlapaikalle, sunnuntaina iltapäivällä paluu.
Uih.. Taidan olla vähän liian lähellä Rassua juhannuksen..
Huomenna lähtö Alastarolle, jossa mökkimajoitus koko viikonlopun. Lauantaina Alastaron radalla klo 12 starttaa 24h pyöräilytapahtuma, jossa olen tietenkin mukana.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Uih.. Taidan olla vähän liian lähellä Rassua juhannuksen..
Huomenna lähtö Alastarolle, jossa mökkimajoitus koko viikonlopun. Lauantaina Alastaron radalla klo 12 starttaa 24h pyöräilytapahtuma, jossa olen tietenkin mukana.
Vieläkin naurattaa tuo. :D

Onhan sulla just sopivasti pissaa päässä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Oma juhannus? Mennään minne muija määrää. Eli kuten Ragella. :eek:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Viime vuoden tyyliin tämä juhannus menee Sipoossa kaverin mökillä, jossa on luvassa grillausta, kaljoittelua ja saunomista!
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Eipä ole mitään erikoista suunnitelmissa.
EI yhtään juhannusfiilistä. Kalsea sää suurin syy, mutta muutenkin. Vaimo töissä koko viikonlopun, itsellä metsän istutus kesken ja rehunteko aloittamatta.
Jos keli sallii ja lupailee kuivaa heti maanantaille, niin varmaan niitän rehua urakoitsijan paalattavaksi. Tai painun metsään aamuisin muutamaksi tunniksi.
Grillauskin taitaa olla nyt sitä, että jos jonkun makkarankyrsän mikrossa lämmitäisi. Tuskin edes metsämökin saunalle tulee mentyä. Lie kai viikonloppunakin joku futismatsi.... Jospa parin- kolmen - neljän viikon päästä sitten joku mukava kesäinen viikonloppu. :dunno:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mieluiten pysyisin täällä saunanlauteitten alla mutku vanhempani kutsuneet tuonne kauas mökilleen ja sitten anoppilan mökilläkin pitäisi käydä ja pläh nääh. Tulisivat tänne. Yhtä jännää tai jännempää se sisällä kökkiminen räntäsateessa täällä on kuin sähköttämässä mökissä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Noniin oon taas pian se päivä käsillä, jolloin ovat hesan suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Helsinkiä ryypiskelemään puistoihin ja kaduille. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää tuona päivänä? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti illan teema kuitenkin! :ahem: Tai sitten naiseni kanssa.. Saapi nähdä :)
 
Ylös