Makkonen
Guest
Aijaha! Mosse sai Jutan! Mustasukkaiseksihan tästä tulee, meikä sai mature-mamma Koivuniemen.
Aijaha! Mosse sai Jutan! Mustasukkaiseksihan tästä tulee, meikä sai mature-mamma Koivuniemen.
Hannele Lauri tuli mulle. Nojoo...Tein Iltiksen juhannusheila testin.
Jutta Urpilainen tuli heilaksi.
No et saakeli meidän paikkaa kutsumati tuleEli kuten Ragella.
"Meidän", hah. Muijas se on, ja se pakotti sut sinne Juissin viettoon. :ahem::möhö:No et saakeli meidän paikkaa kutsumati tule
Mulle tuli Stubb. Vaihdetaanko?Tein Iltiksen juhannusheila testin.
Jutta Urpilainen tuli heilaksi.
No korjataan: et tule kutsumati niiden paikkaan, jossa mäkin olen pakotettuna, poistuneena kotityöleiriltäni mökkityöleirille :mad_old:"Meidän", hah. Muijas se on, ja se pakotti sut sinne Juissin viettoon. :ahem::möhö:
Nonii..No korjataan: et tule kutsumati niiden paikkaan, jossa mäkin olen pakotettuna, poistuneena kotityöleiriltäni mökkityöleirille :mad_old:
Miksi tulostat atk:ta?Istun kotona ja ränttään nettiä.
Jutta Stubbille ja me ....Mulle tuli Stubb. Vaihdetaanko?
En mää mitään tulosta, vaan surffaan internetissä.Miksi tulostat atk:ta?
Elä paljasta liikaa ettei sieltä yksi inva-WC pilettäjä eksy kuokkimaanViime vuoden tyyliin tämä juhannus menee Sipoossa kaverin mökillä, jossa on luvassa grillausta, kaljoittelua ja saunomista!
Saarijärven ja Rautalammin. Asun 9 ja 5 teiden "risteyksessä".En mää mitään tulosta, vaan surffaan internetissä.
Mitä kautta muuten ajat/ajoit Kokkolasta Kuopion kulmille?
Eli tietä 13 Kokkolasta Saarijärvelle. Aamulla vaan kävi mielessä, että jos 13:eatoista ajelet, niin pyydän ottamaan lakin päästä n. 81 km:n päästä Kokkolan Sokos Hotellista. Vaan en kerinnyt pyytää.Saarijärven ja Rautalammin. Asun 9 ja 5 teiden "risteyksessä".
Vuan eepä olj lakkia piässä laen.Eli tietä 13 Kokkolasta Saarijärvelle. Aamulla vaan kävi mielessä, että jos 13:eatoista ajelet, niin pyydän ottamaan lakin päästä n. 81 km:n päästä Kokkolan Sokos Hotellista. Vaan en kerinnyt pyytää.
Perhossa ei olen lain'. Kyyjärven Paletissa on. Ja Kaustisen K-marketin yhteydessä.Vuan eepä olj lakkia piässä laen.
Alkon metsästys Kaustinen - Perho - Kyyjärvi akselilla. Viimeisessä kävin sitten kaupoilla.