T.K
Sähkö-ukkeli
Kalajoen juhannus koettuna, Pandora, Popeda ja Matti Airaksinen tuli nähtyä eturivistä, vanhat jaksaa heilua!
Tollasia ne naiset on. Joka ikinen.:frank:Yksi kunnon Juhannusriita tuli oltua näkemässä livenä. Mustasukkaisuus -> paljon huutoa ja paikkojen hajoittamista -> naispuoleinen henkilö jahtaamassa ja uhkailemassa ukkoaan kirveellä. :alppu:
Toi on just kaikist parasta! Jos vaan sattuu löytymään sopiva kotva kohdalle.Huomenna takaisin saarelle ja kotvaseksi Cambridgeen. Tirvaisen ensimmäistä kohtaamaani opiskelijajuippia turpaan, pöllin sen kirkkoveneen ja nusaisen muijansa mahan pystyyn. Tai ehkä vaan kattelen maisemia.
Ennen oli toisin...nyt naiset on rautaa ja miehet puuta.Tollasia ne naiset on. Joka ikinen.:frank:
Mukava kotvaseksi oli. Ei satanut ja reilu parikymmentä lämmintä. Turhan aikaisen paluubussivuoron olin varannut. Oletin keväällä varmaan et sataa siälä kuiteski ja kaikki paikat kiinni sunnuntaina. Tai sit myöhempi vuoro oli puoli puntaa kalliimpi. Punt-lautoilla joella seilasivat ja turisteja rahastivat. Aasialaiset sai taas tuhannenviissataa kuvaa arkistoihinsa. Katsookohan ne ikinä kaikkia kuviaan ja videoitaan.Toi on just kaikist parasta! Jos vaan sattuu löytymään sopiva kotva kohdalle.
http://fi.wikipedia.org/wiki/JuhannusSadekuuroja, sadetta ja viileää – "Kesää ei kartoilta löydy"
On sperma polttavaa, pillu punertaa. Edessäni paljas pillu on aivan karvaton. Kesäloma alkoi hymyillen, pusseissani tunnen sen. Esileikit naisen kuumentaa, tule mukaan vaan.Kalajoen juhannus koettuna, Pandora, Popeda ja Matti Airaksinen tuli nähtyä eturivistä, vanhat jaksaa heilua!
ok.On sperma polttavaa, pillu punertaa. Edessäni paljas pillu on aivan karvaton. Kesäloma alkoi hymyillen, pusseissani tunnen sen. Esileikit naisen kuumentaa, tule mukaan vaan.
Kalajoen naiset(Kalajoen naiset). Heti panettaa. Miettien et takaa vaiko eest, sänkyyn vain nopeest. Kalajoen naiset(Kalajoen naiset), vain mua odottaa. Tule että tunnen lämmön sen ota suihin hetkinen.
On sperma polttavaa, pillu punertaa.
Edessäni kuudes nainen on, olen voimaton. Kesäloma alkoi hymyillen, unohdin jo runkkauksen. Kesäleikit kortsuja kuluttaa, kun en ilman saa.
Juu, googlella toi kyllä jo löytyi, mutta en koennut pakoittavaa tarvetta käydä kuuntelemassa
Oletkin tuollainen dissaaja, joka vihaa kaikkea suomalaista.Juu, googlella toi kyllä jo löytyi, mutta en koennut pakoittavaa tarvetta käydä kuuntelemassa
Nose.Oletkin tuollainen dissaaja, joka vihaa kaikkea suomalaista.
Jotka ovat?Ei tuota kyllä kuuntele kuin Hartsan metodeilla.
Pistooli ohimolla.Jotka ovat?
Juhannuksena yksi kalajokelainen ylpeänä soitti ko. kipaleen minulle. Voi että nauratti - tai sitten ei :nope:
Nauroi samalla röhönaurua maha hytkyen?Juhannuksena yksi kalajokelainen ylpeänä soitti ko. kipaleen minulle. Voi että nauratti - tai sitten ei :nope:
Omalla vaiko jonkun muun? :doubtful:Pistooli ohimolla.
Sulla on väärä strategia kotonaTollasia ne naiset on. Joka ikinen.:frank: