Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Great! Kova meno vessas. :/
Tagasi. Oivat olivat syömiset. Ja juomiset. Vettä ja kahavia.Lähden sittenkin kaverin luokse grillaamaan. Näkemiin.
Forumin George Michael - vessaseksin asiantuntija: JoniEi asiat vessaa vaihtamalla parane :nope:
Ei pysy pystyssä.:thumbfh:Entäs jos irrotat fillarista ne apupyörät? :doubtful:
Mites tämä on edes mahdollista?:doubtful:Mutta hyvä puoli on se että a) jää oma suolto vähiin, forumin parhaaksi b) tulee oltua pihalla enemmän.
Olet asettanut riman korkealle, mutta koitetaan!Mites tämä on edes mahdollista?:doubtful:
Aika lailla kaikki nämät toteutuivat. Paitsi että saunaan en itse mennyt, koska se oli ainoa pidempi hetki jolloin ei tarvinnut mouhoajia katsella/kuunnella. He siis menivät miesten vuorolla saunaan leikkimielisen painin ja helvetinmoisen huudon saattelemana. Mä ja muut tytöt jäätiin pihalle telmimään.Kohta kaverille. Luvassa erilaisten kokoonpanojen tulkitsemaa musiikkia ja ääntelyä, lonkeron juontia, grillaamista, saunaa...
Miinuksena se, että suurin osa ryhmästä on taas miespuolista. Luvassa lienee siis superlatiivein käsiteltyjä asioita ja mouhoamista.
Etkö aio katsoa invavessa-korttia lain?:doubtful::frown:Huomenna takaisin saarelle ja kotvaseksi Cambridgeen. Tirvaisen ensimmäistä kohtaamaani opiskelijajuippia turpaan, pöllin sen kirkkoveneen ja nusaisen muijansa mahan pystyyn. Tai ehkä vaan kattelen maisemia.
BeeJiit jäänee väliin, koska toisin kuin joku saattaa olettaa, miesten vessassa imua tarjoava pitkätukka ei todennäköisesti ole nainen.Etkö aio katsoa invavessa-korttia lain?:doubtful::frown:
Alunperin olin hyppäämässä bussiin. Sattumalta siinä pysäkillä oli jälleen taksikuski tupakkitauolla. Kysy minne meen ja sattumalta oli hänkin suuntaamassa stadiin alottamaan taksivuoroaan ja heitti mut velotuksetta ihan keskustaan ja sain juoda etupenkillä. Aika luksusta tosiaan. Puhuttin futiksesta se matka. Kova Saksan ja Hollannin kannattaja. Eipä tossa. Harmikseni yöllä tooositoosi pitkä kävely(8km) himaan lähes pakkastuulessa mutta kyllä nuori jaksaa ja kestää. Mä en taksiin tuhlaaYeah right
Invavessat on kiinni Juhannuksena :frown:Etkö aio katsoa invavessa-korttia lain?:doubtful::frown:
Kylläpä on 24/7 kiasmalla 50 sentin pantilla.Invavessat on kiinni Juhannuksena :frown:
Entä jos on vain 18,5 senttiä kirkkokunnossa?Kylläpä on 24/7 kiasmalla 50 sentin pantilla.