Julkkistenbongausketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teme-84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään bongattu Tampereella Tangokuningas. Autoineen. Tai ainakin autossa luki kuskin ovessa jotta Tangokuningas.

Diego Maradona käveli tänään ulos Oulun poliisiasemalta

Minä törmäsin lomallani Markus Pöyhöseen Kaartin poliisiasemalla.

Claes Andersson oli jokin aika sitten samaan aikaan ostamassa mansikoita kuin minä. Ei etuillut.

Eilen jotkut kolme teinityttöä huusivat kuorossa minulle (väärällä nimellä)..en minä nyt julkkis ole :o

Ressu Redford ohitti mut kerran jonossa Turun kauppahallissa. :( Ja kerran juttelin Adolf Ehrnroothin lesken kanssa Stockmannin hississä. En kyllä sitä siinä vaiheessa tienny, äiti sanoi hetken päästä kenen kanssa olin jutellu :)

kouvotsvoni sanoi:
Eilen jotkut kolme teinityttöä huusivat kuorossa minulle (väärällä nimellä)..en minä nyt julkkis ole :o
Ne huusi että: Kattokaa se on Jyrki Hämäläinen!

kouvotsvoni sanoi:
Mitä ne huusi ?

"PAINU VITTUUN, VANHA KÄÄKKÄ" *

17.8 kun pistäydyin Oulussa ottamaan 6op plakkariin johdatus orgaaniseen kemiaan tentin läpäisyn muodossa niin kirjastossa olin näkevinäni Joni Pitkäsen. Todella erehdyttävästi muistutti Philadelphian oululaislähtöistä mailataituria. Mutta voi seiväs kun ei kehdannut mennä kysymään onko se se.. :o :jaska: