Isovarvas näkyy. Aika pervoa.
Hyyi! Filth, filth, filth!Isovarvas näkyy. Aika pervoa.
Parasta, jos jätkät ei hiljenny niin kohta saattaa näkyä muutakin.Isovarvas näkyy. Aika pervoa.
Parasta, jos jätkät ei hiljenny niin kohta saattaa näkyä muutakin.
Nyt provotaan niin maan jumalattomast!Parasta, jos jätkät ei hiljenny niin kohta saattaa näkyä muutakin.
Pervoa on varpaan näyttö, oikein pervoa on se sellainen isovarpaan esittely. Että oikein isovarvasta kuvasi ja kaikille forumisteille sitä näytti mehupurkin varjolla.Parasta, jos jätkät ei hiljenny niin kohta saattaa näkyä muutakin.
Mulla on mun suurennuslasi valmiina.Parasta, jos jätkät ei hiljenny niin kohta saattaa näkyä muutakin.
Älä seiso kauaa siinä avoimen jääkaapin edessä tai ei saatakaan näkyä muutakin. Nakki vetäytyy.Parasta, jos jätkät ei hiljenny niin kohta saattaa näkyä muutakin.
Aiotko vetää perseet ja postata kurskimaisia kuvia jääkaapilla? Ei ehkä näy isovarvasta.
Uskon että Thylliksellä focukset sentään hallussa! Ja itse jatkan vielä Hartwallin originaalilla mutta kohta taidankin vaihtaa vaihteeksi sinebrychoffin karpaloon.. Katostaan..Aiotko vetää perseet ja postata kurskimaisia kuvia jääkaapilla? Ei ehkä näy isovarvasta.
Focukset? Mielestäni Thyllestenillä on hallussa melkoiset mondeot.Uskon että Thylliksellä focukset sentään hallussa! Ja itse jatkan vielä Hartwallin originaalilla mutta kohta taidankin vaihtaa vaihteeksi sinebrychoffin karpaloon.. Katostaan..