Juoppo-kalluppi

Kannia?

• Nopia kanni

Äänet: 2 5,4%
  • Kiiihtyva kanni

Äänet: 4 10,8%
  • Tasainen kanni

Äänet: 18 48,6%
  • Loppuhuipennus

Äänet: 1 2,7%
  • EI kannia

Äänet: 12 32,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    37

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Luin jostain lehdesta jotta oikeaoppinen juopottelu on alhaalta ylos, eli aloitetaan laimeilla ja sittem kiristetaan tahtia.
Itsella tahti on erilainen kokemuksen takia, mutta nyt kysynkin olenko vaarassa?

Miten TE juotte?

1) Heti perseet vakevilla.
2) Aloitan keppanalla tahi vastaavalla ja kiristan tahtia
3) Aloitan keppanalla ja jatkan silla
4) Aloitan vakevilla ja rauhoitan menoa myohemmin
5) Viina on viisasten juoma, en siis koske siihen.

Alla alkomaholinkayrat. Ohjeelliset siispa. Itse olen 3 luokkaa....

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kiihtyvä lienee lähinnä oikeata. Ei se varsinaisesti ole suunnitelmallinen kuvio, mutta niin se on viime aikoina mennyt. Ekaks 6-10 lonkeroa, sitten silleen että lonkeroiden välissä snapsin tai parin verran jotain jägermeistereita, salmiakkivodkaa tai mitä milloinkin, sitten jossain vaiheessa paukkuja pilkkuun saakka.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Toi oma juopottelutyyli on nakojaan kaikein huonoin aamupromillen mukaan.... tietty aikalailla tekee mita juo, yritin pitaa maaran suht samana.... :thumbfh:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Toi oma juopottelutyyli on nakojaan kaikein huonoin aamupromillen mukaan
Sama. Tossa esimerkkikäyrästössä tosin tuo hitaan-tasainen keppanatyylikään ei tosiaankaan ole kovin hidas. Aikamoinen loppasuu tuo testihenkilö!
Nimittäin nousee noi promillet jo iltapäivästä sitä tahtia koilliseen, että saa kyllä kiskoa sitä keppanaa kaksin käsin ja ihan kokoajan.
Toisaalta testihenkilö on melkoinen tissiposki : Lopetti hyvin alkaneet bileet kesken jo yhdeltä!

Veikkaan, että mun laiskahko tyylini näyttää paremminkin jotakuinkin tältä :

Näytä liitetiedosto 9796

Viikon päästä tätäkin testataan taas pitkästä aikaa Lahden pohjoispuolella mökkiolosuhteissa.

Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kolmonen. Edellisellä kerralla joskus vuonna yks ja kaks, kun olin viihteellä ryypiskelymielessä, tahti oli tuoppia kohti jotakuinkin seuraava:
1: 15 min (meni ihan janoon)
2-->x: 30 min
loput: 60 min

Jos joku kysyi, että kuinka paljon meni, niin se piti sitten tarkistaa lompakosta tahi kellosta. Tosin ei tuon perusteella vielä kelloaan pysty kalibroimaan.

Knoukka

Well-known member
Yleensä tasaisesti kiihtyvä. Joskus voipi kiihtyä rivakamminkin ja joskus toiste voi vauhti hidastua. Riippuu niin tilanteesta. Pitkästä aikaa baarissa niin kiihtyvyys joskus liiankin kovaa ja kierrokset on tapissa liian aikaisin. Mutta seuraavan päivänä onnistuukin jo oivallisesti tasainen pitkä erikoiskoe. :ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
kolmonen. Edellisellä kerralla joskus vuonna yks ja kaks, kun olin viihteellä ryypiskelymielessä, tahti oli tuoppia kohti jotakuinkin seuraava:
Tuo lienee aika lähellä minullakin. Ei mene yli millään, eikä ole tarkoitus.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.

Jos joku kysyi, että kuinka paljon meni, niin se piti sitten tarkistaa lompakosta tahi kellosta. Tosin ei tuon perusteella vielä kelloaan pysty kalibroimaan.
Tuo lienee aika lähellä minullakin. Ei mene yli millään, eikä ole tarkoitus.
Seuraava kuvaa teidän hörpöttelykäppyränne muotoa:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Luin jostain lehdesta jotta oikeaoppinen juopottelu on alhaalta ylos, eli aloitetaan laimeilla ja sittem kiristetaan tahtia.
Itsella tahti on erilainen kokemuksen takia, mutta nyt kysynkin olenko vaarassa?

Miten TE juotte?

1) Heti perseet vakevilla.
2) Aloitan keppanalla tahi vastaavalla ja kiristan tahtia
3) Aloitan keppanalla ja jatkan silla
4) Aloitan vakevilla ja rauhoitan menoa myohemmin
5) Viina on viisasten juoma, en siis koske siihen.

Alla alkomaholinkayrat. Ohjeelliset siispa. Itse olen 3 luokkaa....
Suurin pinta-ala taitaa olla kahdella viimeisellä tavalla, joten jatkossa heti viinalla nuppi nurin ja aikaisin sänkyyn. Sitä en tiedä onnistuuko.

Lunssila

Well-known member
Alkuun raju nousu, jota sitten vain ylläpidetään. Ihan loppuillasta voi siirtyä tasoittelemaan kossuvissyllä. Mahdolliset yrjöhommat jo ryyppyiltana, ettei tarvi krapulassa kärvistellä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Pikemminkin semmosta tasaisempaa tissuttelua ja sinne väliin ehkä sillointällöin piristykseksi joku terävämpi herättelemään.

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Rivakka muttei ryntäilevä lähtökiihdytys tavoitevauhtiin Alkon oluilla. Sitten keskiolutta vakkari päällä loppuaika.