Toihan on plussa!!!S.A sanoi:Vesku
Muuta mainittavaa:
Savolaene![]()
Toihan on plussa!!!S.A sanoi:Vesku
Muuta mainittavaa:
Savolaene![]()
ok, siitä vaan oli maininta tossa edellisellä sivulla.. Ehkä sä oot mulla iggessä, kun en oo huomannut tuota arvostelua. :doubtful:S.A sanoi:Mielestäni arvostelin patun jo monta sivua sitten.
No patriot on ollut ilman niin kauan, että kyllä sille vois lohjeta toisenkin kerran ihan sen vuoksi...S.A sanoi:Mielestäni arvostelin patun jo monta sivua sitten.
S.A sanoi:Vesku
Panisin
Plussat:
+ Ymmärtää maa- ja metsätalouden päälle ja pyrkii niitä selittämään törpöille foorumisteillekin
+ Taitaa naamioitumisen
+ Oikea mies eikä mikään nörttipoika
+ Peukku tullut kuvista tutuksi :thumbup:
Miinukset:
- Varattu
- Kaiketi hivenen liian vanha minulle
Muuta mainittavaa:
Savolaene![]()
Etkö panisi mustaa miestä?Juskanen sanoi:Miinukset
musta makkara
pari korjausta, ei vaalea, ei liian nuori eikä hyväkroppainenkaanJuskanen sanoi:FO110K
Muuta mainittavaa:
Voisi ilmaantua ihan tavan ihmisten möötteihinkin joskus.
KUINKA MONTA VITUN KERTAA ON JÄRKÄTTY TÄNÄKIN KESÄNÄ KISOJA - HÄH?Juskanen sanoi:FO110K
Muuta mainittavaa:
Voisi ilmaantua ihan tavan ihmisten möötteihinkin joskus.
ITG puuttuu ja tietysti Nopeahuolenkin voisitte arvioida! :wink:Juskanen sanoi:Mun kirjanpidon mukaan (ainakin) seuraavat ehdotetut henkilöt ovat vielä arvostelematta:
Marcel, Knoukkari, Jusban, talakem, David Seaman, David Coulthard, Jason Voorhees, Thunder, Törni, VJR, George W Bush, Stig Helmer, YSP
Lisää arvosteluja on tulossa todennäköisesti jo tänä iltana. Ilmoittakaa, jos ehdotuksenne puuttuu listalta. Ja uusia ehdotuksiakin saa laittaa edelleen.
edit: Ylen Sankia Priha lisätty listalle.
S.A arvosteli eilen ITG:n. Noppis lisätty listoille. Yritetään niin, että jokaisesta tulisi vähintään jomman kumman arvostelu. Mutta tuplanakin saatttaa tulla, jos oikein tuuri käy.Olga sanoi:ITG puuttuu ja tietysti Nopeahuolenkin voisitte arvioida! :wink:
Huppista, en ollut huomannut kiireissäni.Juskanen sanoi:S.A arvosteli eilen ITG:n. Noppis lisätty listoille. Yritetään niin, että jokaisesta tulisi vähintään jomman kumman arvostelu. Mutta tuplanakin saatttaa tulla, jos oikein tuuri käy.