Itsehän sain 30 päiväsakkoa, kun ajoin prätkällä metsään toinen kyydissä. Ei ollut ylinopeutta eikä promilleja. Ainoastaan kivi hiekkatiellä kaupungin auran jäljiltä.:thumbfh:
Sulle nuo aurat ovat aika vaarallisia.
Itsehän sain 30 päiväsakkoa, kun ajoin prätkällä metsään toinen kyydissä. Ei ollut ylinopeutta eikä promilleja. Ainoastaan kivi hiekkatiellä kaupungin auran jäljiltä.:thumbfh:
Politbyroo tämä on. Tehdään viisivuotissuunnitelma.
Ajatella, että hiekkatiellä saattaa olla jopa KIVIÄ!![]()
Kyllä sulle sitten ois vähintään murhayrityksestä tuomio pitänyt tulla.Juu, ja mä ajoin siihen, koska enhän mä VOINUT tietää miten siinä käy, kun päänkokoiseen kiveen ajaa. Selkee vahinko eikä tuomiota lain.:thumbfh:
Da.No sitten vois Nomille antaa Kokoomus-kannatuksesta varmuuden vuoksi banni.
Jaskaa ei tartte bannata, kun mä äänestän aina sen äänen kumoon.![]()
Oliskohan tuossa tullut joku ajatuskatko/hämäränäkö virhe, kun on edes mennyt tohon ränniin? Puol metriä vettä veneen molemmin puolin, niin on se samperin ahdas paikka.:thumbfh:
Joo, niin näkyi olevan. Oli se jo näemmä tässäkin toikissa mainittu ennen kuin tulin töistä tänne tätä "uutista" kertomaan.
1.7 promillea on kyllä sellanen kunto vehkeen kuin vehkeen puikoissa (jos ei ole alkoholisti) että taitaa olla isompi ihme jos reissusta selviää kolhuitta kuin että kolisee.
Tollasta voi pitää todella huikeena arviointikyvyn pettämisenä niinkin tasapainoisen oloiselta kaverilta kuin Zei Zei on.
Hyvällä säkällä jopa hypänneet, kun ovat tajunneet että nyt rysähtää.Liikaa on mielestäni yritetty päätellä siitä kumpi puoli veneestä tuhoutui, äijät on luultavasti lentäneet kuin leppäkeihäät heti kun osui, ihan sama kummalla puolella olivat.
Hyvällä säkällä jopa hypänneet, kun ovat tajunneet että nyt rysähtää.
Sitä tosiaan toivoisi että tämä spekulaatio odottaisi sen aikaa että saataisiin enemmän faktoja. Ehkä se on liikaa pyydetty.
Aika utopiaa tuo hyppääminen. Jo pelkästään tuo 1,7 heikentää reagointikykyä ihan riittävästi.