Kädet lämpiminä pakkasilla?

jjv

Arschloch
Kovemmilla pakkasilla olen käyttänyt nahkakintaita ja joskus rallireissulla vielä villasormikkaita siellä alla. Viime jouluna sain tollaset goretex-sormikkaat, joita en ole tainnut muistaa käyttää vasta, kuin kerran. Ne on niin paksut ja jäykät, ettei tahdo kättä saada nyrkkiin eikä ne tahdo mahtua kunnolla takintaskuun kaupassakäynnin ajaksi. Lämpimät ovat kyllä.

Mulla jäätyy myös näpit niin helposti, että kesälläkin pyöräilen usein sormikkaat kädessä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Villasormikkailla olen pärjäillyt. Jos pakkasta on ollut enemmän kun -20 ºC käytän sormikkaiden lisäksi alpakkavillaisia vanttuita. Ko. yhdistelmällä eivät voi sormet palella Suomen oloissa.

Jaajuu, taitavat nuo sormikkaat olla tekovillaa? Just löysin toiset, pitkään kadoksissa olleen parin pitkän pyhätalvitakin taskuista. Kiiltelevät valossa sillain muovisesti. Sormikkaat.

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Minä käytän sellaisia tosi isoja ja väljiä nahkakintaita. Niillä pärjää täydellisesti -35:ssä.

burb

.
Äsken kaupassa käydessä olis tehnyt mieli vetää käteen jotain paksumpaa mutta ajattelin että näillä mennään. Ja niillä myös tulin.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Äsken kaupassa käydessä olis tehnyt mieli vetää käteen jotain paksumpaa mutta ajattelin että näillä mennään. Ja niillä myös tulin.
:D

Ite unohdin ottaa hanskat mukaan, kun kaupassa kävin. Oli näpit vähän jäässä kyllä. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ostin eilen paksut nahkarukkaset, jossa irrotettava karvavuori. Maksoi 49 egee.

Hyvin tarkeni pari tuntia lumihommissa.

markoj

Custom User
Varmin keino vaikuttaa tulevien talvien kovuuteen on panostus arktisiin kamppeisiin. Mitä enemmän satsaa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tulee loskatalvia.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
30 asteen pakkasissakin selviän ilman hanskoja. Takkini taskuissa on sen verran hyvät vuoret että muuta ei tartte.

Isäukko neuvoi aikoinaan että kädet muniin. Vaihtoehtohan se on tuokin.

nordic man

Well-known member
Itsellä käytössä jonkin sortin hiihtohanskat tai muut semmoset normaalisti ja varalla vielä nahkahanskat millä ei paljoa näillä keleillä tarkene. :D