Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Pesen käteni tästä vielä lukitsemattomasta toikista.
Mä välttelen niitä syötäviksi tehtävien pullien leipomista käyttänen tuota hyvänä syynä.Kannattaa leipoa pullaa, lika irtoaa mukavasti siihen taikinaan ja silti lapset tykkää :idea:
RIVO-ALPERT!Mä sulle vähän välien pesuja näytän.
Avo-Rilpert, ex-kilpisjärveläinen.RIVO-ALPERT!
= luistaa drinkkilasi paremmin hyppysistä pois?Käsienpesua vielä aromaattisella ja parfyymipitoisella ennen baaria niin homma toimii.
Homo!Käsienpesua vielä aromaattisella ja parfyymipitoisella ennen baaria niin homma toimii.
Neitipäs
Neitipäs![]()
eli siis Jane Cash?Neitipäs![]()
Joni on aika hygieenikko, mutta kyllä siitä vielä mies tulee :ahem:eli siis Jane Cash?![]()
Itsehän avaan nämä paskaiset WC- ja muut ovenkahvat hihalla.Joillakin nykyaikaisilla liikenneasemilla on ainakin vältetty rakentelemasta ovia saniteettitiloihin. Tietty WC kopit ovat kuitenkin vielä ovien kera.
Näin käsienpesun jälkeen ei tarvitse koskea likaiseen kahvaan.
Tai sitten toisinpäin: vessaan saavuttaessa ei tarvitse koskea likaiseen kahvaan ennen kuseskelua puhtaalla pelillä.
Mä kyynärpäällä.Itsehän avaan nämä paskaiset WC- ja muut ovenkahvat hihalla.
...nyt uskalsin jo kompataMä kyynärpäällä.
Voi tulla pöpöjä pippeliin.:frown:Mä kyrvänpäällä.
Jalalla tulee ovia avattua yleisissä käymälöissä ja nostettua pytynkansia ja renkaita myös. Opin meidän varastopäälliköltä tuon tavan.Mosse avaa kaikki ovet Steven Seagal potkuiskulla :ahem:
Vittuun pöpöt!
Eikä ABC -ketju ole antanut jo porttikieltoja, jotain 400 v tms?Jalalla tulee ovia avattua yleisissä käymälöissä ja nostettua pytynkansia ja renkaita myös. Opin meidän varastopäälliköltä tuon tavan.
Aika usein. Samassa kopissa harvemmin.Eikä ABC -ketju ole antanut jo porttikieltoja, jotain 400 v tms?
Lisäksi kysyn että oletko varastopäällikön kanssa käynyt samassa vessassa?
Tuo on varmasti hauska näky.Jalalla tulee ovia avattua yleisissä käymälöissä ja nostettua pytynkansia ja renkaita myös. Opin meidän varastopäälliköltä tuon tavan.