Miguel
beagle
Acensin kakkosen kotikoneeseen.
Kyllä mulla on onnistunut aina...Teemu-84 sanoi:Nyt kiva kun näihin vbulletin -foorumeihinkin saa tallennettua tuon salasanan.. Ei minulla ainakaan 1.5 firefoxeissa onnistunut mutta nyt onnistuu. Kun ei noita aina jaksa näppäillä.. Kivasti tämä ainakin toistaiseksi pelittää!
Tais mullakin kerran jonkun kikan jälkeen.. Mutta nyt tällä kakkosella se heti kysyi sitä että tallennetaanko salasana.Matxi sanoi:Kyllä mulla on onnistunut aina...
Samoin mulla.Matxi sanoi:Kyllä mulla on onnistunut aina...
Outo juttu. Selain piti asentaa uudestaan, sitten vasta alkoi pelittää. Aluksi selaimesta puutuivat kaikki kirjamerkit ja painikkeet eivät toimineet. Haku ei myöskään toiminut, kirjamerkkipalkki oli aivan tyhjä, osoiteriviltä en pystynyt valitsemaan osoitetta muuten kuin enter-painikkeella. :doubtful:Miguel sanoi:Mulla ei toimi selain. :mad_old: :alppu: :jaska: :thumbfh::yuck:
Teki just saman... ja piti kirvasta muutama kerta aika raskaasti.Miguel sanoi:Outo juttu. Selain piti asentaa uudestaan, sitten vasta alkoi pelittää. Aluksi selaimesta puutuivat kaikki kirjamerkit ja painikkeet eivät toimineet. Haku ei myöskään toiminut, kirjamerkkipalkki oli aivan tyhjä, osoiteriviltä en pystynyt valitsemaan osoitetta muuten kuin enter-painikkeella. :doubtful:
Nyt selain toimii normaalisti.
Asensin ittellenikin, tosin saksaksi. Noihin Cleartype-fontteihin joutuu kyllä vähän totuttelemaan, ne kun on nyt sitten kaikissa muissakin selaimissa kuten Firefoxissakin. Ensimmäinen asia minkä tarkistin, olin se, että miten ne saa kokonaan pois päältä, jos alkaa ahdistaa liiaksiLate sanoi:Tänää sai sitten IE7 ladattua suomeks. Ihan fiksun oloinen selain.
HeheOoPee sanoi:Samoin mulla.
Mulla näkyy Firefoxissa pelkkä valkoinen iso ruutu tuon kuvan paikalla, IE7:ssä myös valkoinen, mutta vasemmassa yläkulmassa pieni punainen ruksi. Alhaalla statuspalkissa on keltainen huutomerkillä varustettu symboli, jota klikkaamalla pääsee virheilmoitukseen, jonka mukaan javaskriptissä on virhe: 'document.getElementByld(...)' is Zero or no Object. Kokeilin deaktivoida Sunin Javan ja käyttää sen sijaan Microsoftin Java VM:ää, mutta sama virhe tulee edelleenkin. Ehkä joku jaksaa tuon perusteella kaivella lisää, minen ainakaan nyt just kerkee enkä jaksaMcRäkä sanoi:Lakkasi sitten toimimasta videot jotka näkyy selaimessa, kuten esim. http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=2 päivityksen jälkeen. "Soitin" tulee kyllä näkyviin tuollakin sivulla, mutta ruutu on mustana, eikä mitään tapahdu. Mitähän nyt pitäisi päivittää?
Jos et erikseen ja tarkoituksella asentanut Firefoxia vanhan päälle, niin se vanha 1.5.0.n-versio on siellä koneella edelleen ja täysin käyttökelpoisena kaikkine extensioneineen ja teemoineen. (Meni ainakin kaikissa koneissa johon mä sen asensin, oletuksena eri hakemistoon ku aiempi versio) Kokeile sillä onko kyseessä selainongelma vai player-ongelma.McRäkä sanoi:Lakkasi sitten toimimasta videot jotka näkyy selaimessa, kuten esim. http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=2 päivityksen jälkeen. "Soitin" tulee kyllä näkyviin tuollakin sivulla, mutta ruutu on mustana, eikä mitään tapahdu. Mitähän nyt pitäisi päivittää?
No perskules, ei toimi enää muillakaan selaimilla (Opera, IE7), en edes kokeillut aiemmin kun pidin selviönä että ongelma Firefoxissa. Vika vaan ilmeni juuri kun asensin Firefox 2.0:n. Pitänee tutkia tuota toisto-ohjelmaa...:mad_old:Runar ja Kyllikki sanoi:Jos et erikseen ja tarkoituksella asentanut Firefoxia vanhan päälle, niin se vanha 1.5.0.n-versio on siellä koneella edelleen ja täysin käyttökelpoisena kaikkine extensioneineen ja teemoineen. (Meni ainakin kaikissa koneissa johon mä sen asensin, oletuksena eri hakemistoon ku aiempi versio) Kokeile sillä onko kyseessä selainongelma vai player-ongelma.
Ongelmaan auttoi sitten kun ajoi icwconn1.exe:n kuten ohjeessa neuvottiin.McRäkä sanoi:No perskules, ei toimi enää muillakaan selaimilla (Opera, IE7), en edes kokeillut aiemmin kun pidin selviönä että ongelma Firefoxissa. Vika vaan ilmeni juuri kun asensin Firefox 2.0:n. Pitänee tutkia tuota toisto-ohjelmaa...:mad_old:
EDIT: Näyttää olevan ongelmana tuo: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;838101 Regeditillä kattelin niin tuo ehdotettu rekisteriarvo on ok. Ja sitten media playerin asetuksista on täppä kohdassa "Force connection...".