Käytä Firefox:a, IE saastuu

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Noniin kakkonen on koneessa. Mikäs se sanakirjajuttu oli mikä tuli asennuksen jälkeen? Kun avasin tuliketun niin tuli tämä

https://addons.mozilla.org/firefox/dictionaries/?lang=fi

Nyt kiva kun näihin vbulletin -foorumeihinkin saa tallennettua tuon salasanan.. Ei minulla ainakaan 1.5 firefoxeissa onnistunut mutta nyt onnistuu. Kun ei noita aina jaksa näppäillä.. Kivasti tämä ainakin toistaiseksi pelittää!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Teemu-84 sanoi:
Nyt kiva kun näihin vbulletin -foorumeihinkin saa tallennettua tuon salasanan.. Ei minulla ainakaan 1.5 firefoxeissa onnistunut mutta nyt onnistuu. Kun ei noita aina jaksa näppäillä.. Kivasti tämä ainakin toistaiseksi pelittää!
Kyllä mulla on onnistunut aina...

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Matxi sanoi:
Kyllä mulla on onnistunut aina...
Tais mullakin kerran jonkun kikan jälkeen.. Mutta nyt tällä kakkosella se heti kysyi sitä että tallennetaanko salasana.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Miguel sanoi:
Mulla ei toimi selain. :mad_old: :alppu: :jaska: :thumbfh: :mad: :yuck:
Outo juttu. Selain piti asentaa uudestaan, sitten vasta alkoi pelittää. Aluksi selaimesta puutuivat kaikki kirjamerkit ja painikkeet eivät toimineet. Haku ei myöskään toiminut, kirjamerkkipalkki oli aivan tyhjä, osoiteriviltä en pystynyt valitsemaan osoitetta muuten kuin enter-painikkeella. :doubtful:

Nyt selain toimii normaalisti.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Aijaa, meikäläisen ei tarvinnut kuin poistaa Firefox 1.5.0.7 ja asentaa kakkonen. Kirjanmerkit sun muut salasanat tuli mukana automaattisesti.

Late

Peugeot 205 T16
Tänää sai sitten IE7 ladattua suomeks. Ihan fiksun oloinen selain.

Knoukka

Well-known member
Miguel sanoi:
Outo juttu. Selain piti asentaa uudestaan, sitten vasta alkoi pelittää. Aluksi selaimesta puutuivat kaikki kirjamerkit ja painikkeet eivät toimineet. Haku ei myöskään toiminut, kirjamerkkipalkki oli aivan tyhjä, osoiteriviltä en pystynyt valitsemaan osoitetta muuten kuin enter-painikkeella. :doubtful:

Nyt selain toimii normaalisti.
Teki just saman... ja piti kirvasta muutama kerta aika raskaasti.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Late sanoi:
Tänää sai sitten IE7 ladattua suomeks. Ihan fiksun oloinen selain.
Asensin ittellenikin, tosin saksaksi. Noihin Cleartype-fontteihin joutuu kyllä vähän totuttelemaan, ne kun on nyt sitten kaikissa muissakin selaimissa kuten Firefoxissakin. Ensimmäinen asia minkä tarkistin, olin se, että miten ne saa kokonaan pois päältä, jos alkaa ahdistaa liiaksi :D

Noh, onhan noi ehkä selkeämmät, mutta tottualua kuitenkin vaativat.

Niin sen verran vielä tarkennusta, että itseasiassa nuo ei ole pelkästään selaimessa vaan myös työpöydän ikonien tekstit ovat nyt oletusarvoisesti cleartypenä.

Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Acentelin tähän työläppäriin IE7:an myös. Ihan OK:lta näyttää, käyttelenpä tätä tänään. :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
McRäkä sanoi:
Lakkasi sitten toimimasta videot jotka näkyy selaimessa, kuten esim. http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=2 päivityksen jälkeen. "Soitin" tulee kyllä näkyviin tuollakin sivulla, mutta ruutu on mustana, eikä mitään tapahdu. Mitähän nyt pitäisi päivittää?
Mulla näkyy Firefoxissa pelkkä valkoinen iso ruutu tuon kuvan paikalla, IE7:ssä myös valkoinen, mutta vasemmassa yläkulmassa pieni punainen ruksi. Alhaalla statuspalkissa on keltainen huutomerkillä varustettu symboli, jota klikkaamalla pääsee virheilmoitukseen, jonka mukaan javaskriptissä on virhe: 'document.getElementByld(...)' is Zero or no Object. Kokeilin deaktivoida Sunin Javan ja käyttää sen sijaan Microsoftin Java VM:ää, mutta sama virhe tulee edelleenkin. Ehkä joku jaksaa tuon perusteella kaivella lisää, minen ainakaan nyt just kerkee enkä jaksa :(

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
McRäkä sanoi:
Lakkasi sitten toimimasta videot jotka näkyy selaimessa, kuten esim. http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=11&pos=2 päivityksen jälkeen. "Soitin" tulee kyllä näkyviin tuollakin sivulla, mutta ruutu on mustana, eikä mitään tapahdu. Mitähän nyt pitäisi päivittää?
Jos et erikseen ja tarkoituksella asentanut Firefoxia vanhan päälle, niin se vanha 1.5.0.n-versio on siellä koneella edelleen ja täysin käyttökelpoisena kaikkine extensioneineen ja teemoineen. (Meni ainakin kaikissa koneissa johon mä sen asensin, oletuksena eri hakemistoon ku aiempi versio) Kokeile sillä onko kyseessä selainongelma vai player-ongelma.

McRäkä

Banned
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos et erikseen ja tarkoituksella asentanut Firefoxia vanhan päälle, niin se vanha 1.5.0.n-versio on siellä koneella edelleen ja täysin käyttökelpoisena kaikkine extensioneineen ja teemoineen. (Meni ainakin kaikissa koneissa johon mä sen asensin, oletuksena eri hakemistoon ku aiempi versio) Kokeile sillä onko kyseessä selainongelma vai player-ongelma.
No perskules, ei toimi enää muillakaan selaimilla (Opera, IE7), en edes kokeillut aiemmin kun pidin selviönä että ongelma Firefoxissa. Vika vaan ilmeni juuri kun asensin Firefox 2.0:n. Pitänee tutkia tuota toisto-ohjelmaa...:mad_old:

EDIT: Näyttää olevan ongelmana tuo: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;838101 Regeditillä kattelin niin tuo ehdotettu rekisteriarvo on ok. Ja sitten media playerin asetuksista on täppä kohdassa "Force connection...".

Viimeksi muokattu:

McRäkä

Banned
McRäkä sanoi:
No perskules, ei toimi enää muillakaan selaimilla (Opera, IE7), en edes kokeillut aiemmin kun pidin selviönä että ongelma Firefoxissa. Vika vaan ilmeni juuri kun asensin Firefox 2.0:n. Pitänee tutkia tuota toisto-ohjelmaa...:mad_old:

EDIT: Näyttää olevan ongelmana tuo: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;838101 Regeditillä kattelin niin tuo ehdotettu rekisteriarvo on ok. Ja sitten media playerin asetuksista on täppä kohdassa "Force connection...".
Ongelmaan auttoi sitten kun ajoi icwconn1.exe:n kuten ohjeessa neuvottiin.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Aikaisempi parin sekunnin jumahtamisongelma tuli yhtäkkiä takaisin. Olkoot, loppui kotona Firefox 2.0:an käyttö.. päivitystä odotellessa käyttelen Operaa.