Käytä Firefox:a, IE saastuu

Törni

Well-known member
Teemu-84 sanoi:
En tiiä onko tätä asiaa vielä käsitelty, mutta sanokaas miksiköhän tätä Firefoxia on niin yritetty lytätä? Onkohan vaan Microsoftin väellä pistänyt vihaksi Firefoxin suosio niin että pitänyt tehdä "tutkimus" jonka mukaan se on haavoittuva? Itse kun syksyllä siirryin IE:stä tähän äskettäin löytämäni artikkelin parjaamaan Firefox 1.0.7:aan niin spywaren ynnä muun kökön tuleminen koneeseen loppui kuin seinään.
Koska toinen tykkää äidistä ja toinen ryttärestä. Toinen pitää Räikkösestä ja toinen Schumista.

Minulle ainakin on herttaisen yhdentekevää mitä selainta käytän. Selainten haavoittuvuudet ovat aivan yhtä mielenkiintoisia, ilmenivät ne missä selaimessa tahansa.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Törni sanoi:
Koska toinen tykkää äidistä ja toinen ryttärestä. Toinen pitää Räikkösestä ja toinen Schumista.
Niin se näkyy olevan. Olisi kiva nähdä joskus joku riippumaton tutkimus noista selaimista..

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Ois näköjään Tulikettu kakkonen kokeiluversio käytettävissä. Vois vaikka ladata kotikoneelle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Miguel sanoi:
Ois näköjään Tulikettu kakkonen kokeiluversio käytettävissä. Vois vaikka ladata kotikoneelle.
Ollu itseasiassa jo pidempään, vois tietty ladata tolle duunin kakkoskoneelle testattavaksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Aika helvetin iso kasa lisäpalikoita ei vielä tue tota kakkosta, joten jos niitä käyttää, niin kannattanee ehkä vielä venailla.

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Asensin himakoneeseenkin sitten Firefox-kakkosen, ilmesty just hiljattain saksaksikin. Siis se lopullinen versio. Tuntuis toimivan, pari-kolme extensionia ei vielä tue kakkosta, mutta eiköhän niihin kohtapuoliin tule päivitystä.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Ei sitten tuliketun päivittämisellä onnistu kakosen lataus? Niin no saahan sen ladattua että sikäli.. Mutta jos kerran IE:n uusi versiokin tulee windows-päivityksissä niin voisivatpa Firefoxin tiimissäkin tehdä vastaavasti.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Teemu-84 sanoi:
Ei sitten tuliketun päivittämisellä onnistu kakosen lataus? Niin no saahan sen ladattua että sikäli.. Mutta jos kerran IE:n uusi versiokin tulee windows-päivityksissä niin voisivatpa Firefoxin tiimissäkin tehdä vastaavasti.
Ei näköjään ainakaan vielä toiminu, mutta veikkaan, että jossain vaiheessa onnistunee. Kyllähän ainakain ne kaikki 1.5-sarjan versiot tuli mulle ihan automaattisesti.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Niin no en minä noita 1.5 version päivityksiä edellisestä seuraavaan tarkoittanutkaan vaan ettei tuo päivitys mulla ainakaan ilmoita että kakkonen olisi saatavilla..

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Acentelin kakkosen. Minuutin käytön jälkeen ihan jees. :D
Onkohan muistinkäyttö nyt paremmin kuin 1.5:ssa?

vermula

Well-known member
En löydä mistään Teemojen valintaa.
Valikoissa on pelkät tekstit, ei kuvakkeita. Paitsi kirjamerkkivalikossa.

Mut ei jaksa käyttää ennen kun se tulee Ubuntu dapper repoon.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
OoPee sanoi:
Asensin himakoneeseenkin sitten Firefox-kakkosen, ilmesty just hiljattain saksaksikin. Siis se lopullinen versio. Tuntuis toimivan, pari-kolme extensionia ei vielä tue kakkosta, mutta eiköhän niihin kohtapuoliin tule päivitystä.
Eli tämä on sitten ihan pesunkestävä versio eikä mikään beta? Ja samaan syssyyn että miten siirsit salasana -ynnä muut tiedot 1.5:stä tähän kakkoseen?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Teemu-84 sanoi:
Eli tämä on sitten ihan pesunkestävä versio eikä mikään beta? Ja samaan syssyyn että miten siirsit salasana -ynnä muut tiedot 1.5:stä tähän kakkoseen?
Ihan pesunkestävä on eikä mitään tartte siirtää mitään vaan kaikki siirtyy automaattisesti vaikka deinstalloisit vanhan version, mikä ei kuitenkaan ole välttämätöntä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Teemu-84 sanoi:
Niin no en minä noita 1.5 version päivityksiä edellisestä seuraavaan tarkoittanutkaan vaan ettei tuo päivitys mulla ainakaan ilmoita että kakkonen olisi saatavilla..
Lue se mun eka virke uusiks :wink:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Tuli päivitettyä. Kaikki siirtyi tosiaan automaattisesti uuteen eikä vanhalle tarvitse tehdä mitään. Asetuksetkin tuli vanhasta ja ovat heti kohdallaan ilman ylimääräisiä säätöjä.

jupoh

Huuhaa
Sijainti
West Coast Custom
Tulipahan asennettua mutta ainakin Mac-versio tuntuu hieman epävakaalta. Muuten mielestäni nopeampi kuin edeltäjänsä, en tiedä sitten ovatko saaneet muistin ylivuoto-ongelmat korjattua. Google Toolbar ja SEO toolbar olivat ainakin jo päivittyneet uutta versiota varten.

KKK

SAslikia nickissä
Sijainti
f1racing.net
vermula sanoi:
En löydä mistään Teemojen valintaa.
Valikoissa on pelkät tekstit, ei kuvakkeita. Paitsi kirjamerkkivalikossa.

Mut ei jaksa käyttää ennen kun se tulee Ubuntu dapper repoon.
Ei se käsittääkseni sinne tulekaan. Kannattaa päivittää Edgy Eft-versioon