Miguel
beagle
Kielen tarkistukseen?OoPee sanoi:Käytän, on mun mielestä pirun kätevä.
Kielen tarkistukseen?OoPee sanoi:Käytän, on mun mielestä pirun kätevä.
Toimiihan. Ainakin meikäläisellä. Käytätkö Googlen omaa vai sitä toista jonkun muun tekemää? Googlen oma toimii hyvin.OoPee sanoi:Tulee noi extensioiden kehittäjät vähän perässä. Esim. Googlebar ei tue vielä 1.5 versiota.
Mihin hakukonetta nyt yleensä mahdetaan käyttää?ml sanoi:Kielen tarkistukseen?
No just sitä toista. Googlen omaa en ole tainnu koskaan vielä kokeilla.Late sanoi:Toimiihan. Ainakin meikäläisellä. Käytätkö Googlen omaa vai sitä toista jonkun muun tekemää? Googlen oma toimii hyvin.
Tiedon etsimiseen? :eek!:OoPee sanoi:Mihin hakukonetta nyt yleensä mahdetaan käyttää?
:thumbup:ml sanoi:Tiedon etsimiseen? :eek!:
Kannattaa käydä nappaamassa uusimmat päivitykset Windows Updatessa vaikkei IE ois käytössä suffailussa. On siel sit muutakin mukautetuissa päivityksissä tarjolla.Microsoft on julkaissut kriittisen tietoturvapäivityksen Internet Explorer -selaimelle.
Microsoft julkaisi tiistaina kaksi tietoturvatiedotetta. Kriittisempi niistä koskee Internet Explorerin haavoittuvuuksia. Tiedotteen MS05-054 kumulatiivinen päivityspaketti tukkii yhteensä neljä haavoittuvuutta selaimesta.
Kiireellisin korjaus on tehty IE:n aukkoon, jota on jo usean viikon ajan hyödynnetty haittaohjelmien levittämisessä. Microsoft korjaa samalla tukun muita COM-objekteihin liittyviä ongelmia niin kutsutuilla killbiteillä, jotka estävät haavoittuvien objektien käytön IE:llä.
Jospa sä vaan et oo sittenkään antanu niitä lupia? ...ainakaan tarpeeks? Kokeeks voisit poistaa sieltä f-securen listoilta kaikki firefox-viittaukset ja vastailet sitten uusiksi, kun se taas kysyy.Olga sanoi:Sanokaapas viisaammat, miksi en pääse Operalla tai Firefoxilla verkkoon? Olen mukamas F-Securessakin antanut ko.systeemeille 'luvat', mutta ei onnistu. Ennenvanhaan vanhoilla versioilla onnistui. *tuntee tyhmyyttä*
Tarkoittaako ihmettelysi sitä, että IE:llä pääsee nettiin kuitenski.Olga sanoi:Sanokaapas viisaammat, miksi en pääse Operalla tai Firefoxilla verkkoon? Olen mukamas F-Securessakin antanut ko.systeemeille 'luvat', mutta ei onnistu. Ennenvanhaan vanhoilla versioilla onnistui. *tuntee tyhmyyttä*
Älä valita turhia. Olet saavuttanut tietoturvan suurimman gurutason.Olga sanoi:Sanokaapas viisaammat, miksi en pääse Operalla tai Firefoxilla verkkoon? Olen mukamas F-Securessakin antanut ko.systeemeille 'luvat', mutta ei onnistu. Ennenvanhaan vanhoilla versioilla onnistui. *tuntee tyhmyyttä*
Ainakin mä ymmärsin tuon Olgan ongelman niin, että IE:llä pääsee, joten siinä mielessä toi nslookup varmaan antaa just sen vastauksen, jonka sen pitäiskin antaa.Miguel sanoi:Tarkoittaako ihmettelysi sitä, että IE:llä pääsee nettiin kuitenski.
Kokeileppa pirruuttas komento-ikkunassa antaa hopuke
c:\>nslookup www.f1-forum.fi
saatko vastaukseksi IP:n 217.30.188.135 ?
F1-Forumin tietokoneosaston? :eek!:Willer sanoi:Älä valita turhia. Olet saavuttanut tietoturvan suurimman gurutason.