Balthazar
Luonnollisesti.
Kootaanpas näitä tänne. Aloitan:
Pokeripöydässä ei kannata istua peililasit päässä.
Kukkien antaminen on kans ihan hazardihommaa. Jotain saakelin koodeja ja salasanomia niihinkin kätkeytyy. Paras jättää silkkaa riihikuivaa aamulla yöpöydälle.Naiselle enemmän kunnioitusta. Jos haluaa harrastaa anaaliseksiä, niin kumppanin kunnioittamista on se, että käy seksiliikkeessä ja ostaa oikeata liukuvoidetta. Eikä pihistele ja yritä sählätä käsirasvan kanssa. Essentiaalisissa asioissa naisen kanssa tulee olla hyvin hellä.
Hyvin, hyvin huono neuvo. Olosuhderiippuvainen tietenkin, mutta ihan kamala sinänsä siltikin. Ei voi voittaa.Paras jättää silkkaa riihikuivaa aamulla yöpöydälle.
Mites jos tykkää pelata nettipokeria? Mitkä lasit päässä silloin ei kannata istua?Kootaanpas näitä tänne. Aloitan:
Ja vastaus löytyy yllättävän läheltä. Eiköhän noilla pärjää?Kukkien antaminen on kans ihan hazardihommaa. Jotain saakelin koodeja ja salasanomia niihinkin kätkeytyy. Paras jättää silkkaa riihikuivaa aamulla yöpöydälle.
Sen kun tietäis niin olis rikas.Mites jos tykkää pelata nettipokeria? Mitkä lasit päässä silloin ei kannata istua?
Mites noi muut värit? Punainen? Ruskea? Vihreä? Kirjava? :yuck:Älä syö keltaista lunta.
Kannattaa koettaa, jos ei ole muuten varma syömisistään. Paljon on värejä.Mites noi muut värit? Punainen? Ruskea? Vihreä? Kirjava? :yuck:
Älä myöskään popsi Mentoseja samalla kun juot olutta. Syy äkilliseen oksennusreaktioon selvisi minulle vasta vuosien jälkeen, kun Mentos/Coke-temppu tuli kuuluisaksi. Baarista sentään olin ehtinyt lähteä ulos, mutta oli se aika noloa tyhjentää vatsan sisältö paikallisen valtakadun varrella (päivällä, eikä edes humalassa).
Hienoa. Et ole sitten mitään oppinut?Nyt tulee vänkä aloite siitä, miten tulee toimia:
Kohta 1) syö chilipähkinöitä
Kohta 2) hiero sormella silmääsi
HUOMIOITAVAA: Kohdassa 2 mainitun sormen on suotavaa olla sama, kuin kohdassa 1 mainitun toimenpiteen suorittanut elin.
Nyt huomaat, miten mukavaa voikin olla kun.
Hyvää päivänjatkoa ja tavataan taas ensi kerralla!
Heh. Ei muuten varmaan johtunut mentoksista se oksennus. Ellet sitten juonut lämmintä keinomakeutettua olutta pulloineen.Älä myöskään popsi Mentoseja samalla kun juot olutta. Syy äkilliseen oksennusreaktioon selvisi minulle vasta vuosien jälkeen, kun Mentos/Coke-temppu tuli kuuluisaksi. Baarista sentään olin ehtinyt lähteä ulos, mutta oli se aika noloa tyhjentää vatsan sisältö paikallisen valtakadun varrella (päivällä, eikä edes humalassa).