Kallein kyyti?

Mikä on kallein kyyti?

  • Bussi

    Äänet: 1 5,0%
  • Juna

    Äänet: 1 5,0%
  • Lentokone

    Äänet: 0 0,0%
  • Taksi

    Äänet: 4 20,0%
  • Helikopteri

    Äänet: 3 15,0%
  • Follo

    Äänet: 11 55,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    20

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Moon kuullu et jokku tytsät tekevät tollaista ihan huvittaakseen itteään. Netistä joku hyväuskonen jäbä kuumaksi ja sit kikatellaan ja naureskellaan kun kaiffari ravaa siin.

Kerran saa haksahtaa, mut ei kaks.

Itse luuserina en saanut edes haksauttavia tyttösiä kutsumaan luokseen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Itse en uskalla mennä nettiin enää ikinä. EN IKINÄ!
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
:wall::wall::wall::wall::wall:
No vittu en haluu heti luovuttaa ku teen niin pitkän matkan mut eihän se ollu koskaan ikinä päästämässä mua sisään.. kuhan leikki mun kanssa... Mutjoo olishan tän tarinan voinu kertoo viime vuonna mut ei viittiny.. nyt sil ei oo enää nii väliä ku nii vanha juttu. :D
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
siis maksoit 150eur pelkästä taksista, sitten junalippu vielä päälle jne? huhuh...
noh kai tonkin rahan olis voinut huonompaankin kokemukseen käyttää..... :D
Plus päälle se joku 20-30 väliltä maksava taksimatka Lahdesta Hollolaan ennen tuota. Mutjoo pikkusummia. Young money cash money! :alppu:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
23v perfect age man ravaamassa ylös ja alas rappua jonkun pissiksen pistäessä oven aina nenän edestä kiinni. Kaikkea sitä kuulee.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
23v perfect age man ravaamassa ylös ja alas rappua jonkun pissiksen pistäessä oven aina nenän edestä kiinni. Kaikkea sitä kuulee.
Sillon oltiin vasta average age... Sentakia tollanen moka tuli tehtyä. ;)
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Jos tuo tarina olisi edes osiltaan totta niin kyllä mun sympatiat olisi aivan täysin Jonin puolella. Luulisi että kaikki miehet olisivat yhtenä rintamana kusettajaheruttajia vastaan, mutta ymmärrän jos rintamakarkureilla on testosteronin tilalle tullut jo estrogeeni. Niin voi käydä, varsinkin perheellisillä.
Kyllä nyt on niin täydellisesti uunotettu että vaikee on vahingoniloa sympatiaksi naamioida. Jaxuhalit kuitenkin Jonille.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Heräävien kysymysten jäsentely on vaikeaa, niin hämilleen näistä kartanovangin tarinoista aina menee. Jonille kuitenkin pari kyssäriä. Kun silmissä ollut pimpinkiilto oli portaissa ravaamisen jälkeen vaihtunut kyyneliin, vieläkö öisen taksimatkan aikana löytyi keskusteltavaa taksikuskin kanssa? Toiseksi, miten sun vanhemmat suhtautuivat/suhtautuvat näihin matkoihin? Onko jompikumpi vanhen toista ymmärtävämpi?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Heräävien kysymysten jäsentely on vaikeaa, niin hämilleen näistä kartanovangin tarinoista aina menee. Jonille kuitenkin pari kyssäriä. Kun silmissä ollut pimpinkiilto oli portaissa ravaamisen jälkeen vaihtunut kyyneliin, vieläkö öisen taksimatkan aikana löytyi keskusteltavaa taksikuskin kanssa? Toiseksi, miten sun vanhemmat suhtautuivat/suhtautuvat näihin matkoihin? Onko jompikumpi vanhen toista ymmärtävämpi?
Varmasti on rapoiltu vanhemmille tästäkin asiasta.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Heräävien kysymysten jäsentely on vaikeaa, niin hämilleen näistä kartanovangin tarinoista aina menee. Jonille kuitenkin pari kyssäriä. Kun silmissä ollut pimpinkiilto oli portaissa ravaamisen jälkeen vaihtunut kyyneliin, vieläkö öisen taksimatkan aikana löytyi keskusteltavaa taksikuskin kanssa? Toiseksi, miten sun vanhemmat suhtautuivat/suhtautuvat näihin matkoihin? Onko jompikumpi vanhen toista ymmärtävämpi?
Oikeastaa taksikuskin kanssa naureskeltiin koko asialle jne ja tokaan asiaan eihä ne kuulu niille mitenkää kun mun täysikäisen yksityisasioita omalla työnteollani ansaituilla rahoillani kaikenlisäksi, joten mikä ihmeen kysymys toi oli? ;D
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Varmasti on rapoiltu vanhemmille tästäkin asiasta.
Juu en mä sillä että näistä seikkaperäisesti vanhemmille raportoitaisiin, mietin juurikin sitä että kaipa vanhemmat huomaavat jos poika lähtee jonnekin yön yli -reissulle ja toisaalta havaitsevat että poika onkin aamulla tehnyt comebackin. Mahtavatko vain malttaa olla kyselemättä reissujen tarkoituksesta / epäonnistumisista.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Oikeastaa taksikuskin kanssa naureskeltiin koko asialle jne ja tokaan asiaan eihä ne kuulu niille mitenkää kun mun täysikäisen yksityisasioita omalla työnteollani ansaituilla rahoillani kaikenlisäksi, joten mikä ihmeen kysymys toi oli? ;D
Ajattelin vain että kuinka uteliaita ovat sun menoistasi, kun kuitenkin heidän nurkissaan asut ja maman tekemiä ruokia syöt.
 
Ylös