jjv
Arschloch
Ei tarvii enää jälkihoitoja kun kunnon kyytiä antaa unkarilainen hor......Tässä on varmaan laskettu 'kyydin' kokonaiskustannukset, jälkihoidot yms.?
Ei tarvii enää jälkihoitoja kun kunnon kyytiä antaa unkarilainen hor......Tässä on varmaan laskettu 'kyydin' kokonaiskustannukset, jälkihoidot yms.?
eipäs vaan chilipähkinätKaikki erilaiset asiainhaarat pitää ottaa huomioon. Esim. suolapähkinät.
Hornet? Horkka? Pestin horse?Ei tarvii enää jälkihoitoja kun kunnon kyytiä antaa unkarilainen hor......
Lailla OoPeen, ajattelin jälkeenpäin tarvittavan vähän erilaisia hoitoja.Ei tarvii enää jälkihoitoja kun kunnon kyytiä antaa unkarilainen hor......
Taksi. Vituttavin hetki ikinä koskaan elämässä oli viime vuoden Helmikuussa, kun menin kuvakkeen ja mesen kautta tutustuun yhtee muijaan, joka asui Hollolassa ja matkustin sinne vielä eka junalla, johon sattumalta tuli tekinen vika ja sitten kaikki matkustajat joutu hyppää Korson aseman laiturin metrin syvään lumihankeen eka ja sieltä pomppaamaan laiturille ja oottaa reilussa -20 pakkasessa et tulee juna joka heitti meidät Keravan asemalle oottaan jotain tunnin ajan uutta junaa.. Siellä paikallisessa baarissa lämmiteltiin... sitten matka jatkui Lahteen, josta oli pakko mennä sitten taksilla Hollolaan... siitä sitten pääsin kohteeseen mutta ovesta en päässyt enää sisälle, kun toinen pelleili niin, että se avas oven aina ku kävelin alimpaa kerrokseen ja sulki aina ku kävelin ylemmäs.. Kunnon supertrollausta. sitten lopulta vaan ja lopulta jouduin ottaa sieltä joskus 2-3 aikaa yöllä taksin himaa... No 150€ vaan mutjoo turha/kallis reissu. Et joo valitsen taksin!
Älkää ottako vakavasti.
En voi kysyä, kun ei ole enää täällä duunissa.eipäs vaan chilipähkinät
PS. jos sun dunikaverilta kysyy niin veikkaan et se sanois follon halvimmaksi :ahem:
Nytkö huomasit?
Ei sullakaan oo ihan kaikki kotona..
No sillä ajamisella en yhtään ihmettele.....En voi kysyä, kun ei ole enää täällä duunissa.
Kuhan keksin ajankuluksi tarinan. Mutjoo mähän en tehnyt mitään väärään tossa vaan kaikki oikein joten sori jos uskon ihmisistä vain hyvää mutta nykyään olen tarkka ja varovaisempi ihmisten kanssa... Niitä riittää tosiaan jokalähtöön. Mulla siis ainakin on ihan kaikki kotona mutta muut hullut ihmiset yrittää sekottää pääni.. siinä onnistumattaNytkö huomasit?
Kuhan keksin ajankuluksi tarinan.
Kuvittelet oikeasti, että joku kuvake.netin pissaliisa olisi tosissaan sun kanssa?Kuhan keksin ajankuluksi tarinan. Mutjoo mähän en tehnyt mitään väärään tossa vaan kaikki oikein joten sori jos uskon ihmisistä vain hyvää mutta nykyään olen tarkka ja varovaisempi ihmisten kanssa... Niitä riittää tosiaan jokalähtöön. Mulla siis ainakin on ihan kaikki kotona mutta muut hullut ihmiset yrittää sekottää pääni.. siinä onnistumatta
Kyl osa on ollut.. valitettavasti muut miehet on ehtineet kaapata ne multa.. Noh ei se mitää mulla on kiikarissa jo pari vakavasti otettavaa.. Mut ei siitä enempää tänne en kerro.Kuvittelet oikeasti, että joku kuvake.netin pissaliisa olisi tosissaan sun kanssa?
Kundi yrittää paikataKuhan keksin ajankuluksi tarinan.
Kaikista Jonin tarinoista tuo on kaikkein uskottavin.
Niin loistavasti keksitty, että olis varmaan käsikirjoittajana hommia
Monestiko kävit alimmassa kerroksessa?Joni sanoi:Taksi. Vituttavin hetki ikinä koskaan elämässä oli viime vuoden Helmikuussa, kun menin kuvakkeen ja mesen kautta tutustuun yhtee muijaan, joka asui Hollolassa ja matkustin sinne vielä eka junalla, johon sattumalta tuli tekinen vika ja sitten kaikki matkustajat joutu hyppää Korson aseman laiturin metrin syvään lumihankeen eka ja sieltä pomppaamaan laiturille ja oottaa reilussa -20 pakkasessa et tulee juna joka heitti meidät Keravan asemalle oottaan jotain tunnin ajan uutta junaa.. Siellä paikallisessa baarissa lämmiteltiin... sitten matka jatkui Lahteen, josta oli pakko mennä sitten taksilla Hollolaan... siitä sitten pääsin kohteeseen mutta ovesta en päässyt enää sisälle, kun toinen pelleili niin, että se avas oven aina ku kävelin alimpaa kerrokseen ja sulki aina ku kävelin ylemmäs.. Kunnon supertrollausta. sitten lopulta vaan ja lopulta jouduin ottaa sieltä joskus 2-3 aikaa yöllä taksin himaa... No 150€ vaan mutjoo turha/kallis reissu. Et joo valitsen taksin!
Älkää ottako vakavasti.
Mä luulin et Joni seukkaa alastonsuomi.com:mmissaKuvittelet oikeasti, että joku kuvake.netin pissaliisa olisi tosissaan sun kanssa?
Olen kuullut eräästä, sanotaanko vaikka Korhosesta, joka kerran melkein sai naista.Jonille on käynyt kuin mun yhdelle kaverille; melkein sai, ei koskaan jäänyt ilman!!!
Hmm ainakin 5 kertaa.. Mikäs siinä ravatessa ainakin kuntoilusta meni se päivä.Monestiko kävit alimmassa kerroksessa?