Kallein kyyti?

Mikä on kallein kyyti?

  • Bussi

    Äänet: 1 5,0%
  • Juna

    Äänet: 1 5,0%
  • Lentokone

    Äänet: 0 0,0%
  • Taksi

    Äänet: 4 20,0%
  • Helikopteri

    Äänet: 3 15,0%
  • Follo

    Äänet: 11 55,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    20

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Taksi. Vituttavin hetki ikinä koskaan elämässä oli viime vuoden Helmikuussa, kun menin kuvakkeen ja mesen kautta tutustuun yhtee muijaan, joka asui Hollolassa ja matkustin sinne vielä eka junalla, johon sattumalta tuli tekinen vika ja sitten kaikki matkustajat joutu hyppää Korson aseman laiturin metrin syvään lumihankeen eka ja sieltä pomppaamaan laiturille ja oottaa reilussa -20 pakkasessa et tulee juna joka heitti meidät Keravan asemalle oottaan jotain tunnin ajan uutta junaa.. Siellä paikallisessa baarissa lämmiteltiin... sitten matka jatkui Lahteen, josta oli pakko mennä sitten taksilla Hollolaan... siitä sitten pääsin kohteeseen mutta ovesta en päässyt enää sisälle, kun toinen pelleili niin, että se avas oven aina ku kävelin alimpaa kerrokseen ja sulki aina ku kävelin ylemmäs.. Kunnon supertrollausta. :D sitten lopulta vaan ja lopulta jouduin ottaa sieltä joskus 2-3 aikaa yöllä taksin himaa... No 150€ vaan mutjoo turha/kallis reissu. :D Et joo valitsen taksin!

Älkää ottako vakavasti. :D
:D
Ei sullakaan oo ihan kaikki kotona.. :D


eipäs vaan chilipähkinät ;)

PS. jos sun dunikaverilta kysyy niin veikkaan et se sanois follon halvimmaksi :ahem:
En voi kysyä, kun ei ole enää täällä duunissa. :rolleyes:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Nytkö huomasit?
Kuhan keksin ajankuluksi tarinan. ;) Mutjoo mähän en tehnyt mitään väärään tossa vaan kaikki oikein joten sori jos uskon ihmisistä vain hyvää mutta nykyään olen tarkka ja varovaisempi ihmisten kanssa... Niitä riittää tosiaan jokalähtöön. Mulla siis ainakin on ihan kaikki kotona mutta muut hullut ihmiset yrittää sekottää pääni.. siinä onnistumatta ;)
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kuhan keksin ajankuluksi tarinan. ;) Mutjoo mähän en tehnyt mitään väärään tossa vaan kaikki oikein joten sori jos uskon ihmisistä vain hyvää mutta nykyään olen tarkka ja varovaisempi ihmisten kanssa... Niitä riittää tosiaan jokalähtöön. Mulla siis ainakin on ihan kaikki kotona mutta muut hullut ihmiset yrittää sekottää pääni.. siinä onnistumatta ;)
Kuvittelet oikeasti, että joku kuvake.netin pissaliisa olisi tosissaan sun kanssa?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Kuvittelet oikeasti, että joku kuvake.netin pissaliisa olisi tosissaan sun kanssa?
Kyl osa on ollut.. valitettavasti muut miehet on ehtineet kaapata ne multa.. Noh ei se mitää mulla on kiikarissa jo pari vakavasti otettavaa.. Mut ei siitä enempää tänne en kerro.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jos tuo tarina olisi edes osiltaan totta niin kyllä mun sympatiat olisi aivan täysin Jonin puolella. Luulisi että kaikki miehet olisivat yhtenä rintamana kusettajaheruttajia vastaan, mutta ymmärrän jos rintamakarkureilla on testosteronin tilalle tullut jo estrogeeni. Niin voi käydä, varsinkin perheellisillä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Joni sanoi:
Taksi. Vituttavin hetki ikinä koskaan elämässä oli viime vuoden Helmikuussa, kun menin kuvakkeen ja mesen kautta tutustuun yhtee muijaan, joka asui Hollolassa ja matkustin sinne vielä eka junalla, johon sattumalta tuli tekinen vika ja sitten kaikki matkustajat joutu hyppää Korson aseman laiturin metrin syvään lumihankeen eka ja sieltä pomppaamaan laiturille ja oottaa reilussa -20 pakkasessa et tulee juna joka heitti meidät Keravan asemalle oottaan jotain tunnin ajan uutta junaa.. Siellä paikallisessa baarissa lämmiteltiin... sitten matka jatkui Lahteen, josta oli pakko mennä sitten taksilla Hollolaan... siitä sitten pääsin kohteeseen mutta ovesta en päässyt enää sisälle, kun toinen pelleili niin, että se avas oven aina ku kävelin alimpaa kerrokseen ja sulki aina ku kävelin ylemmäs.. Kunnon supertrollausta. sitten lopulta vaan ja lopulta jouduin ottaa sieltä joskus 2-3 aikaa yöllä taksin himaa... No 150€ vaan mutjoo turha/kallis reissu. Et joo valitsen taksin!

Älkää ottako vakavasti.
Monestiko kävit alimmassa kerroksessa? :D
 

SaabV4

Well-known member
Liittynyt
15.9.2009
Viestit
68
Jonille on käynyt kuin mun yhdelle kaverille; melkein sai, ei koskaan jäänyt ilman!!!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Jonille on käynyt kuin mun yhdelle kaverille; melkein sai, ei koskaan jäänyt ilman!!!
Olen kuullut eräästä, sanotaanko vaikka Korhosesta, joka kerran melkein sai naista.

Housut oli jo kintuissa, mutta naista ei näkynyt missään.
 
Ylös