Kallein kyyti?

Mikä on kallein kyyti?

• Bussi

Äänet: 1 5,0%
  • Juna

Äänet: 1 5,0%
  • Lentokone

Äänet: 0 0,0%
  • Taksi

Äänet: 4 20,0%
  • Helikopteri

Äänet: 3 15,0%
  • Follo

Äänet: 11 55,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    20

Joni

Well-known member
Ajattelin vain että kuinka uteliaita ovat sun menoistasi, kun kuitenkin heidän nurkissaan asut ja maman tekemiä ruokia syöt.
Söin. Sillon aikoinaan. Nykyäänhän asun omistuskämpässä ja silleen. Mut tosiaan voin mä kertoo niille mut en välttämättä minne oikeasti meen.

DW

2009-2016
jos joku tässä voi voittaa, niin ainakin taksikuskin seuraava asiakas...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Oikeastaa taksikuskin kanssa naureskeltiin koko asialle
Nope. Tosiasiassa se taksikuski ei naureskellut SUN KANSSA asialle vaan se nauro ihan puhtaasti sulle. Kertoi ton jutun seuraavien vikkojen aikana eteenpäin öpaut sadalle muulle kuskille tolpalla asiakasta odotellessaan ja kaikilla oli hauskaa :eek:

Joni

Well-known member
Nope. Tosiasiassa se taksikuski ei naureskellut SUN KANSSA asialle vaan se nauro ihan puhtaasti sulle. Kertoi ton jutun seuraavien vikkojen aikana eteenpäin öpaut sadalle muulle kuskille tolpalla asiakasta odotellessaan ja kaikilla oli hauskaa :eek:
Niin mut mistä tiedät mitä oikeasti kerroin sille ja mistä naureskeltiin? ;) :D Haha :p

Joni

Well-known member
Eli sä nauroit taksikuskin kanssa asialle, jota et itseasiassa edes kertonut ko. taksikuskille? :doubtful:
Mut ihan aikuisten oikeasti koko tarina oli hölynpölyä ja samoin toi kuitti. Kaikki niin hienosti menee mun lankaan.. Pitihin sitä jotain hupaisaa ja todenmukaista keksiä Perjantain kunniaksi. :)

FO110K

Banned
Söin. Sillon aikoinaan. Nykyäänhän asun omistuskämpässä ja silleen. Mut tosiaan voin mä kertoo niille mut en välttämättä minne oikeasti meen.
Paljonkos sulla hv siinä on? Saitko hyvänkin marginaalin?

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Ahaa! Mä jotenkin käsitin että tää mystinen omistusasuntokuvio oli jotain fuulaa ja että todellisuudessa asuisit edelleen vanhenten välittömässä vaikutuspiirissä. Tosi hienoa jos olet ihan oikeasti itsenäistynyt!

Meillä taitaa Joni olla sillä tavalla samanlainen asumusjärjestely, että asutaan molemmat omistusasunnossa, joskin asunnon omistaja on joku ihan muu.:thumbfh:

jjv

Arschloch
Täytyy kyllä ihailla nuoren miehen kykyä ottaa vastaan tuollainen takaisku. Tuskin itse vielä 1,5 vuoden päästä asialle naureskelisin. Ei se rahasumman menetys, sen voi jakaa eletyillä päivillä ja summa on mitättömän pieni, kuten myös ajanhukka, mutta se nöyryytys porraskäytävässä.

Mutta joo hölynpölyähän tää, lankaan mentiin. Eikä ihme, kun kuitin kilometrimääräkin sopii väitettyyn matkaan. Vähän nolottaa, kun meitä näin vietiin lailla kuoriämpärin ja litran mitan.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Onko mutsin ja faijan autotalli sun mielestä ihan ikioma omistuskämppä? Nyt Joni vittu oikeesti ajattele vähän mitä kirjoittelet.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Oikeesti aikuinen mies ei jumalauta kimpoile edes takas kerrostalon ylimmän ja alimman kerroksen väliä, ihan vaan kun joku nettipillu lupaa päästää sisälle, ähäkutti heti luuli kumihuuli.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
En tunne montaakaan Kalle-nimistä ihmistä, joten hankala sanoa... Oiskohan se Ruovedellä asuva kuitenkin kaikista Kallein.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mut ihan aikuisten oikeasti koko tarina oli hölynpölyä ja samoin toi kuitti. Kaikki niin hienosti menee mun lankaan.. Pitihin sitä jotain hupaisaa ja todenmukaista keksiä Perjantain kunniaksi. :)
:D :D
Onneksi olin kerennyt jo kotiin töipaikalta ennenkuin tämän luin. Tipuin penkiltä...

DW

2009-2016
:D :D
Onneksi olin kerennyt jo kotiin töipaikalta ennenkuin tämän luin. Tipuin penkiltä...
Pitihin sitä jotain hupaisaa ja todenmukaista keksiä Perjantain kunniaksi.

Vai voiskohan se olla kuitenkin niin, että rupee jo vähän itseäkin vituttamaan?